September 2023

Enig med både pris og resultat!! Hurra for oss! ❤️ Liiiitt redd for at jeg ha ødelagt neste forsøk med Menopur nå

Forresten, prisen for Menopur penn i 3 dager er over 5000,- :dead:
Satser på at det blir fangst av denne runden også for deg :hello2

Saaava, så dyrt!! Er jo til å grine av :dead:

Jeg har kontroll I morgen og er så nervøs! Forrige syklus ble det avbrutt og jeg tenker at jeg neppe blir så happy dersom det ikke ser bra ut :/

Men dersom det ser bra ut. Er det noen som vet om innsett fredag kan være aktuelt? Det er stort syklus. Altså å starte progesteron mandag kveld og innsett fredag?

Jeg har kontroll I morgen og er så nervøs! Forrige syklus ble det avbrutt og jeg tenker at jeg neppe blir så happy dersom det ikke ser bra ut :/

Men dersom det ser bra ut. Er det noen som vet om innsett fredag kan være aktuelt? Det er stort syklus. Altså å starte progesteron mandag kveld og innsett fredag?
Jeg hadde kontroll på mandag for 2 uker siden å innsett ble på fredagen

Har hatt kontroller mandag og fått beskjed om å starte på progesteron ASAP og innsett fredag. Ha med i veska hvis du skal videre et annet sted enn hjem ;)

Lykke til på kontroll i dag!

Jeg testa positivt på lørdag, 10DPO i siste prøveperiode før vi skulle starte opp IVF neste syklus. Ganske i sjokk. Det samme skjedde jo i sommer og vi mista nesten med en gang, så jeg tør ikke helt å juble, men.. Kanskje det nå endelig skal gå? (2MA og 1SA siste året). Jeg setter meg på gravid, og får nyte det så lenge det varer- og håpe det sitter helt inn!

Jeg skal og ha styrt syklus men fikk beskjed om at innsett blir tidligst 6 dager etter kontroll. Men er nok forskjell fra klinikk til klinikk

Det ble uttak av den ene folikkelen vår i dag, men der var det dessverre ingenting.. i løpet av uka skal vi få vite om de anbefaler å prøve på nytt. Jeg håper det, og med nedregulering denne gangen sånn at vi vet at menopuren og alt starter til «riktig tidspunkt» i syklusen. Men vi får se.. hvis de ikke vil la oss gjøre det igjen, så kanskje vi må tenke på å snakke med andre klinikker eller noe. Føler ikke dette forsøket ble «ordentlig» nok til at jeg kommer til å klare å slå meg til ro med at «vi prøvde i alle fall» liksom. Kjip dag! Nå skal jeg spise burger king og ligge i sofaen resten av dagen :sour: :Heartred

Det ble uttak av den ene folikkelen vår i dag, men der var det dessverre ingenting.. i løpet av uka skal vi få vite om de anbefaler å prøve på nytt. Jeg håper det, og med nedregulering denne gangen sånn at vi vet at menopuren og alt starter til «riktig tidspunkt» i syklusen. Men vi får se.. hvis de ikke vil la oss gjøre det igjen, så kanskje vi må tenke på å snakke med andre klinikker eller noe. Føler ikke dette forsøket ble «ordentlig» nok til at jeg kommer til å klare å slå meg til ro med at «vi prøvde i alle fall» liksom. Kjip dag! Nå skal jeg spise burger king og ligge i sofaen resten av dagen :sour: :Heartred
Så kjedelig :Heartred litt teit av dem å ta uttak på 1 folikkel kanskje? Håper du får en skikkelig smørbrødliste av medisiner som gir bra uttelling neste gang!

Jeg testa positivt på lørdag, 10DPO i siste prøveperiode før vi skulle starte opp IVF neste syklus. Ganske i sjokk. Det samme skjedde jo i sommer og vi mista nesten med en gang, så jeg tør ikke helt å juble, men.. Kanskje det nå endelig skal gå? (2MA og 1SA siste året). Jeg setter meg på gravid, og får nyte det så lenge det varer- og håpe det sitter helt inn!

Fantastisk, gratulerer så mye! Håper spiren sitter godt :Heartred

For en kjip opplevelse. Håper de tar seg tid til en skikkelig samtale hvor du kan få svar på eventuelle spørsmål og forhåpentligvis legge en plan for et nytt, skikkelig uttak :Heartred

Gratulerer så mye ❤️❤️

Såå, jeg ringte til klinikken og spurte om å få bytte tilbake til Meriofert siden det er den eneste gangen vi har fått et blasto på frys. Litt svett for om «jeg» har ødelagt alt med å spørre om å få starte på Menopur, har gått på det i 5 dager :depressed:

Back
Topp