Er uansett ikke i tvil om, eller redd for, at det blir sånn at det ikke er ansatte igjen i Porsgrunn, selv om noen av de velger å gå til Medicus.
At noen slutter betyr bare at noen nye kan få muligheten. Tenker at med de greie arbeidstidene og med jule- og påskeferie i tillegg til fire uker fri om sommeren er ikke det den vanskeligste plassen å få folk til
Vi er mange her som hører til Porsgrunn, og det er litt dumt at de blir «svartmalt» igjen og igjen fordi man selv har negative opplevelser.
For all del, jeg har også blåst ut min frustrasjon over dem her et par ganger. Likevel så vet jeg jo at de er ekstremt presset på tid, og helt sikkert gjør så godt de kan under de forutsetningene de har i det offentlige. Hadde vi hatt økonomi til det så hadde vi også helt klart foretrukket å gå rett på privat, men nå er vi mange i den situasjonen at vi sparer å bruke de pengene til vi evt ikke har flere forsøk igjen offentlig.
Føler et sånn innlegg kun bidrar til å skulle skape usikkerhet i om det kommer til å bli ansatte igjen i Porsgrunn, fordi så mange ønsker seg bort.
Og det synes jeg ikke er nødvendig, når det er så mange her som tilhører Porsgrunn