September 2022

Det er jo sant. Men samtidig er det jo bedre å luke bort de som ikke overlever til blasto.
Dermed HAR man jo større sjanser, selv om det aldri er garantier..
Det er ikke alle leger som er enige i ditt utsagt, var poenget mitt. Jeg har vært pasient et sted hvor de satte inn 3 dagers som standard. Enkelte leger/forskere mener at kroppen i noen tilfeller kan ordne opp i kromosomavvik. Og at det generelt er gunstigere for embryo å være i livmor Vs. lab.

Klinikken jeg hører til sa at hvis jeg hadde satt inn 2 dagers og resterende ikke hadde klart seg til å bli dyrket til 5 dager så var det dårlige sjanser på det 2 dagers jeg eventuelt hadde satt inn, vet ikke helt om det stemmer. Da jeg var i Porsgrunn satte jeg inn 2 og 3 dagers, ingen overlevde til dag 5,de 2 siste forsøkene ved ny klinikk så overlevde ett egg hver gang til dag 5, var ikke noe galt Porsgrunn gjorde men var visst pga forskjellige sykluser fikk jeg høre

Jeg har mistet alle symptomer jeg. Og har sluttet å teste. Kanskje jeg må gå og kjøpe noen flere tester for å bekrefte at jeg ikke har innbilt meg det hele! Har en CB digital liggende, men tør ikke å ta den ennå. Vil vente til jeg er trygg på å få 3+.

Det kan selvsagt hende at det fortsatt er noen symptomer der, men at de er maskert av en heftig pågående forkjølelse og det faktum at jeg har tatt litt Paracet. Da kjenner man kanskje murringer osv litt mindre også?

Da har jeg hatt samtale med Ciconia i danmark å fått forklart en del ting som for meg var helt ukjent. Hun snakket veldig mye om ting som kunne gjøres, som ikke nevnes engang her hjemme. Det mest provoserende er at jeg sist syklus fikk dobbel trigger som IKKE HAR EFFEKT PÅ LANG PROTOKOLL! Hun forsto det rett å slett ikke, hvorfor de har gitt meg medisiner som ikke har noen effekt. SÅ det blir en samtale med Porsgrunn nå etter uttak denne gangen. De har sagt at det ikke er mere å gjøre etter denne gangen, men jeg skal ha noen svar allikevell. UL i morgen, å veksten er forventet å være god. men hva hjelper det da det som kommer ut ikke er modent i det heletatt.. unnskyld frustrert innlegg..! <3

Tenkte ta en digital test i morgen, før legetime og blodprøve. Men testene viser fortsatt gravid, jeg har veldig vondt i korsrygg, ømme pupper og av og til murring i magen. Tror ikke det helt har gått opp for oss enda! Kansje det hjelper etter blodprøve at vi blir litt tryggere da :Heartred

Er så spent, i går tok de ut 9egg, 6 var modne og i dag fikk jeg beskjed om at 4 var befruktet. Skal sette inn igjen 2dagers i morgen Lest opp og ned, frem og tilbake og blir ikke klok. Er det vanligste å sette inn 5dagers? Er det dårligere sjanse på en 2dagers?

Er så spent, i går tok de ut 9egg, 6 var modne og i dag fikk jeg beskjed om at 4 var befruktet. Skal sette inn igjen 2dagers i morgen Lest opp og ned, frem og tilbake og blir ikke klok. Er det vanligste å sette inn 5dagers? Er det dårligere sjanse på en 2dagers?
Gratulerer så mye med befruktningen, og snart som ruger.
Jeg fikk to barn og begge var to- dagers. Ble også gravid med to opptinte blastoer i forsøkene på barn, men disse mistet jeg i uke 9 og uke 12.
sikkert tilfeldig, men jeg har jo naturligvis kjempetro på 2- dagers. Og nå også 3-dagers i og med jeg akkurat har begynt å ruge på dette! Lykke til i morgen :)

Gratulerer så mye med befruktningen, og snart som ruger.
Jeg fikk to barn og begge var to- dagers. Ble også gravid med to opptinte blastoer i forsøkene på barn, men disse mistet jeg i uke 9 og uke 12.
sikkert tilfeldig, men jeg har jo naturligvis kjempetro på 2- dagers. Og nå også 3-dagers i og med jeg akkurat har begynt å ruge på dette! Lykke til i morgen :)
Godt å høre og lykke til som ruger

Da var det å vente for å komme inn på monitorering da.. antar jeg må på uttak på mandag. Blir rasende om de skal ha meg inn allerede på fredag for jeg antar at største follikel idag kun er 16 mm.. men blir aldri overrasket lengre.

1,5 dag varte innstillingen å ikke teste... Igår ettermiddag syntes jeg at jeg så noe ultrasvakt når testen hadde tørket. Men idag tidlig (11 dpo) var det ingenting. Er så lei meg. Jeg skjønner ikke hvorfor det aldri klaffer. Vi får fine embryo så det er vel noe hos meg
Det er ikke for sent helt enda. Men skjønner veldig godt at du er lei deg.

Back
Topp