September 2022

Jeg hadde bare tre egentlig, men det var 5 follikler ved uttak. 2 var tomme da…., men store nok. Håper for deg.
Ja, normalt sett har jeg 10-15 folikler og maks 3 ut som er umodne. Så statistikken går litt imot meg her gitt </3

Nei det er ikke farlig å gå med en ivrig hund:)
Bra :wacky: Blir så bekymret for alt! Er ikke vant til å kjenne så mye ubehag, så blir litt stresset. Føles som om buksa strammer som et belte rundt livmor og eggledere, enda jeg har på meg stor joggebukse som ikke strammer i det hele tatt:rolleyes:

Gruer meg sikkerlig til i morgen.. så mye styr for ingenting. Nå er papirene til Danmark fylt ut og helfo også gjort klart. Så da er det bare å puste seg igjennom nok et uttak <3
Skjønner at du gruer deg når det kun er ett egg. Håper dette egget er super modent og at det klarer seg og at det blir en liten spire ut av det. Hvis ikke har du en god plan videre ❤️

Bra :wacky: Blir så bekymret for alt! Er ikke vant til å kjenne så mye ubehag, så blir litt stresset. Føles som om buksa strammer som et belte rundt livmor og eggledere, enda jeg har på meg stor joggebukse som ikke strammer i det hele tatt:rolleyes:
Skjønner det.. men prøv å ta det med ro. Sist gang hadde jeg god vekst og var øm å vondt..

Gruer meg sikkerlig til i morgen.. så mye styr for ingenting. Nå er papirene til Danmark fylt ut og helfo også gjort klart. Så da er det bare å puste seg igjennom nok et uttak <3
Det ble uttak allerede i morgen ja?
To av mine uttak har de også presset igjennom på en fredag, med særdeles dårlig utfall. Alle de litt mindre hadde jo ikke rukket å bli store nok, så ble så dårlig fangst.
Tredje uttak ventet de til over helga, og det endte så ABSOLUTT best.
Masse lykke til i morgen ialllefall :Heartred

Det ble uttak allerede i morgen ja?
To av mine uttak har de også presset igjennom på en fredag, med særdeles dårlig utfall. Alle de litt mindre hadde jo ikke rukket å bli store nok, så ble så dårlig fangst.
Tredje uttak ventet de til over helga, og det endte så ABSOLUTT best.
Masse lykke til i morgen ialllefall :Heartred
Jada, har 10 follikler under 10 mm. En på 18.. så da måtte de ta det i morgen. Det satt av tid til meg i uke 39.. så de kunne faktisk venta til over helgen.. men det hjelper ikke hva enn jeg sier.. <3 Tusen takk <3

3 egg ut.. så får jeg beskjed i dag at dette er første gangen de kan ta vanlig IVF for denne gangen har mannen min bra sæd kvalitet. Asså.. hvorfor har ingen sagt noe før... huff. Men 3 ut. Det er faktisk ikke så ille. Så får vi se om det blir noe å sette tilbake <3

3 egg ut.. så får jeg beskjed i dag at dette er første gangen de kan ta vanlig IVF for denne gangen har mannen min bra sæd kvalitet. Asså.. hvorfor har ingen sagt noe før... huff. Men 3 ut. Det er faktisk ikke så ille. Så får vi se om det blir noe å sette tilbake <3
Grattis!!! Fantastisk!! Men skjønner ikke helt hvorfor de ikke bare tar ICSI når det er så få….satser på god befruktning likevel! Heia, heia!

Grattis!!! Fantastisk!! Men skjønner ikke helt hvorfor de ikke bare tar ICSI når det er så få….satser på god befruktning likevel! Heia, heia!
Fordi det kan hende eggene mine trenger litt tid til å modnes litt. De andre gangene har det ikke vært mulig å prøve å befruktet vanlig da sæd kvalitet har vært så dårlig. Nå som det er bra så kan det hende det ordner seg selv

Så fantastisk! Gratulerer!! Krysser fingre og tær for god befruktning og at de klarer seg til innsett og frys!

Gratulerer med vel overstått uttak, og fler egg utt enn du fryktet! Krysser fingre og tær for deg ❤️

Da kom telefonen fra Porsgrunn.. jeg er tom for ord å jeg sitter bare å gråter..
2 EGG er befruktet ved vanlig IvF! Jeg har faktisk ikke ord... <3<3<3 kan det holde helt til mandag. Da blir det isåfall innsett kl 14.. men det er fortsatt to hele døgn til da <3

Da kom telefonen fra Porsgrunn.. jeg er tom for ord å jeg sitter bare å gråter..
2 EGG er befruktet ved vanlig IvF! Jeg har faktisk ikke ord... <3<3<3 kan det holde helt til mandag. Da blir det isåfall innsett kl 14.. men det er fortsatt to hele døgn til da <3
:smiley-bounce016 Halleluja!!! Det er første gang noen har blitt befrukta!?
Jeg tror jeg har vært innom her 3 ganger i dag for å se etter oppdatering:knegg::Heartred

:smiley-bounce016 Halleluja!!! Det er første gang noen har blitt befrukta!?
Jeg tror jeg har vært innom her 3 ganger i dag for å se etter oppdatering:knegg::Heartred
Første gang noen sinne <3<3<3 Så nå er det bare å puste med magen frem til mandag. Jeg veit at det kan falle fra til da.. men da setter de inn 3 dagers. <3

Åååå nå fikk jeg frysninger!!!! Så himla gøy, nå må de bare holde seg til mandag!!! Masse lykke til :Heartbigred

Ååh, Dina!! Fantastisk!! Har troa på disse eggene dine ❤️

Back
Topp