September 2022

Tusen takk for all støtten jeg får av dere alle.. tøffere enn dere skal man leite lenge etter. Det her er så tungt å vanskelig men det er alltids et bittelite håp <3 for en uke siden snakket jeg med Danmark om eggdonasjon. Idag satte jeg inn et egg.. så det KAN snu.. nå veit jeg også at det her kan gå rett til skogs også. Men én dag av gangen.. puste med magen. Så får ting bli som de blir <3
Grrrrratulerer! Måtte dette være ditt hjerte i hånden som blir til ett hjerte i magen!

Kan noen hjelpe meg? Har gått på stimulering for fryseforsøk. Etter UL i dag fikk jeg beskjed fra Porsgrunn at alt ser bra ut og at jeg derfor kan sette eggløsningssprøyte. MEN! Jeg tok for gitt, uten å dobbeltsjekke, at jeg så klart da ikke skal sette Menopur og Fyremadel som jeg har gjort den siste tiden, men kun Ovitrelle. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Og skal det virkelig gå en uke mellom Ovitrelle og innsett av fryst blasto? Kan ikke huske at gikk en uke mellom Ovitrelle og innsett etter uttak

Jeg satt Ovitrelle mandag kl 20 og hadde innsett fryseforsøk mandag uka etter. Det stemmer det, kun Ovitrelle og ingenting annet!

Kan noen hjelpe meg? Har gått på stimulering for fryseforsøk. Etter UL i dag fikk jeg beskjed fra Porsgrunn at alt ser bra ut og at jeg derfor kan sette eggløsningssprøyte. MEN! Jeg tok for gitt, uten å dobbeltsjekke, at jeg så klart da ikke skal sette Menopur og Fyremadel som jeg har gjort den siste tiden, men kun Ovitrelle. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Og skal det virkelig gå en uke mellom Ovitrelle og innsett av fryst blasto? Kan ikke huske at gikk en uke mellom Ovitrelle og innsett etter uttak
Jeg satte menopur, gonal f og Fyremadel samme kveld som Ovitrelle men ikke noe dagen etter. Så kommer helt Ann på hva du har fått beskjed om :)

Jeg satte menopur, gonal f og Fyremadel samme kveld som Ovitrelle men ikke noe dagen etter. Så kommer helt Ann på hva du har fått beskjed om :)
Uææææ! Jeg fikk ikke noe beskjed om det! Hva gjør jeg? Hun sa bare «du setter Ovitrelle i kveld». Hva gjør jeg nå? Tenkte der var logisk å ikke sette Fyremadel, som jo hundrer eggløsning når Ovitrelle skal sette i gang eggløsning. Hjelp!

Føler så med deg. :Heartred I ditt tilfelle kan det jo nesten høres ut som fersk har lettere for å feste seg, men samtidig kan det jo bare være tilfeldig. Har du prøvd både styrt syklus og i naturlig syklus?
Jeg fikk en kjemisk på innsett nr 6 som var fryseforsøk, dette var første gang med styrt syklus. Så kjenner jeg har litt mer troa på det, selv om det også kan være tilfeldig.
Hvor mange runder IUI har dere hatt? Vi har hatt fem runder med det, hvor jeg har blitt gravid på to av de, men endt i MA og SA.
Skjønner det føles håpløst hvis dere har bestemt dere for at det ikke blir flere uttak:Heartred
Uansett så er det en så stor styrke i å klare å ta det valget, beundrer dere det :Heartred

Heier fortsatt på eggene dine på frys, det handler vel også veldig mye om man får innsett på en bra syklus prøver jeg å trøste meg med :Heartred
Ble sent svar på denne, trengte litt tid å hente meg inn fra negativt resultat. Tusen takk for at du heier, du er god ❤️ Jeg håper også virkelig at det går hele veien for dere neste gang, og at det går så bra det kan med deg nå ❤️ Blir det fryseforsøk neste gang, eller iui?
Vi har hatt noen gode samtaler de siste dagene, og vurderer faktiskt nå å ta det siste uttaket hvis det ikke går med de på frys, pga historien med bedre(ish) resultat ved ferskforsøk. Vi får se, muligheten gjør i hvert fall at jeg føler mindre stress innfør fryseforsøkene.
På Riksen er det nesten helt umulig å få naturlig syklus. De har det så travelt at de må bruke styrt for å få inn så mange som mulig. Jeg fikk maset meg til et forsøk i naturlig syklus etter at det første styrte ble avbrutt pga follikelvekst. Ble så frustrert over at de var nødt til å overstyre en fullt fungerende syklus. Men det ble negativt. Det var et 2-dagers embryo, og nå har vi hatt to negative med blasto i styrt. Jeg skal spørre om en samtale med lege innfør neste forsøk og spørre om naturlig igjen, men har ikke de store håpet om at vi får lov til det. Det skal vel ikke ha noe å si, men man lurer jo...
Vi har også hatt 5 IUI (med letrozol, fostimon og ovitrelle, også Riksen-standard), ikke blitt gravid på noen av de. Men fant en polypp i livmoren min etter de forsøkene, som kan ha forhindret graviditet.

Uææææ! Jeg fikk ikke noe beskjed om det! Hva gjør jeg? Hun sa bare «du setter Ovitrelle i kveld». Hva gjør jeg nå? Tenkte der var logisk å ikke sette Fyremadel, som jo hundrer eggløsning når Ovitrelle skal sette i gang eggløsning. Hjelp!
Jeg har alltid tatt fyremadel på morgenen, og jeg skulle sette siste sprøyte samme dag som ovitrelle på kvelden. Hvis man skal ta de andre sprøytene eller ikke (selve stimuleringen) tror jeg er avhengig av om eggene trenger det eller ikke. Rart at du ikke fikk beskjed! Kanskje noen annen fra samme klinikk her inne som kan gi et pekepinn? Jeg tror i hvert fall ikke det er krise om du gjør noe feil på dette tidspunktet, så lenge ovitrelle blir satt til riktig tid. Lykke til!

Jeg har alltid tatt fyremadel på morgenen, og jeg skulle sette siste sprøyte samme dag som ovitrelle på kvelden. Hvis man skal ta de andre sprøytene eller ikke (selve stimuleringen) tror jeg er avhengig av om eggene trenger det eller ikke. Rart at du ikke fikk beskjed! Kanskje noen annen fra samme klinikk her inne som kan gi et pekepinn? Jeg tror i hvert fall ikke det er krise om du gjør noe feil på dette tidspunktet, så lenge ovitrelle blir satt til riktig tid. Lykke til!
Jeg har pleid å sette Fyremadel på kvelden, rundt halv åtte. Jeg tenker det ville vært mer logisk å sette begge om jeg hadde gjort som deg - satt Fyremadel på morgenen. Jeg skal sette Ovitrelle kl 21 og det ville jo blitt svært så tett på når den ene på en måte motarbeider den andre. Håper og tror det hvertfall, det er jo ikke basert på noe annet enn mine egne spekulasjoner. Typisk meg at det dukker opp noe sånt i siste liten :/

Kan noen komme med sin erfaring her?
Er hcg bra om den er på 7200 når jeg er 6+1?
kan bare referere til det som står her: Blood hCG levels are not very helpful to test for the viability of the pregnancy if the hCG level is well over 6,000 and/or after 6-7 weeks of the pregnancy.

Porsgrunn har ringt! Alle tre eggene er normalt befruktet!❤️ Jeg er helt i sjokk! 3 av 3! De satser på en blasosyst, så nå er det om å gjøre å finne på ting for å få tankene over på noe annet frem til onsdag. Aldri vært så nærme før! Livredd for at jeg skal få en telefonen før onsdag, men jeg må prøve å ta en og en glede om gangen i stedet for å la frykten ta overhånd ❤️ Men frykten lusker i bakhånd likevel, når dette betyr så mye for meg ❤️

Porsgrunn har ringt! Alle tre eggene er normalt befruktet!❤️ Jeg er helt i sjokk! 3 av 3! De satser på en blasosyst, så nå er det om å gjøre å finne på ting for å få tankene over på noe annet frem til onsdag. Aldri vært så nærme før! Livredd for at jeg skal få en telefonen før onsdag, men jeg må prøve å ta en og en glede om gangen i stedet for å la frykten ta overhånd ❤️ Men frykten lusker i bakhånd likevel, når dette betyr så mye for meg ❤️
Så fantastiske nyheter! Masse lykke til videre ❤️

Jeg kan settes på gravid:love017
AD6D0229-CF56-4B41-98B3-E4587AE19E01.jpeg

Back
Topp