September 2022

Ja, det er helt tragisk.. men forventet. Danmark snakket om at de ikke forstår hvorfor jeg får menopur i det heletatt.. så jeg blir litt sånn meh. Ja vi har en plan B åsså skal jeg gjøre det jeg kan for at det skal bli noe ut av forsøket så klart <3
Hva er årsaken til at de ikke anbefaler Menopur i Danmark? Hilsen uviten og satt på…Menopur :)

Hva er årsaken til at de ikke anbefaler Menopur i Danmark? Hilsen uviten og satt på…Menopur :)
Hei du :) de anbefalte ikke menopur til meg med bakgrunn i mine utfordringer :) menopur er av de bedre medisinene som gir bedre kvalitet på eggene :) Så de anbefaler menopur men ikke til meg :)

Hei! Blir gjerne med her også, selv om måneden straks er over. Gratulerer til alle med positiv test
og varme klemmer til de som ikke fikk det til denne gangen.

Beadybird - 38 - Barn nr 2, men første via IVF - Porsgrunn - Forsøk nr 2, andre innsett men første fryseforsøk - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart september, innsett starten av oktober

Hei du :) de anbefalte ikke menopur til meg med bakgrunn i mine utfordringer :) menopur er av de bedre medisinene som gir bedre kvalitet på eggene :) Så de anbefaler menopur men ikke til meg :)
Takk! Håper det går veien for deg selv om du ikke helt har troa. Det kan jo hende du får en positiv overraskelse! :)

Telefon fra Porsgrunn <3 Et egg har delt seg akkurat som det skal å er av veldig god kvalitet. Det skal settes inn idag kl 14 <3

Fyflate, endelig!! Kan tenke du hadde skyhøy puls da de ringte:bag:
Nå blir du endelig ruger etter alle de nedturene :Heartred

Bare hvit test hos meg. Ingen mens. 10 dpo, kanskje muligheter enda, men jeg føler meg ikke gravid….så venter nå på tante rød….Mistet litt troa ettersom jeg jo har begynt å kjenne kroppen min temmelig vel som gravid….

Fyflate, endelig!! Kan tenke du hadde skyhøy puls da de ringte:bag:
Nå blir du endelig ruger etter alle de nedturene :Heartred
Ja helt klart.. selv om det er kjipt at det kun er et å ikke noe på frys, så blir det et innsett denne gangen.. å sjangsene er like store for meg denne gangen som det er for andre <3 så får vi bare vente å se <3

Uff... Jeg er veldig nedfor nå. Ferdig med kontrollen, og det er like få egg nå som ved kort protokoll.. Knakk sammen hos gynekologen, fordi jeg hadde virkelig håpet på ett bedre resultat. Satt der å gråt over resultatet.. Er ikke poenget med lang protokoll at det skal vokse likt? Jeg hadde 2 folikler på 14mm, 1 på 13mm, 1 på 10-11 mm og 5 på under 10. Jeg har så god amh, men likevel er foliklene smarsonme.

Vedlegg

• 16641890626803291103019909228844.jpg
    16641890626803291103019909228844.jpg
    1,3 MB · Visninger: 79
Uff... Jeg er veldig nedfor nå. Ferdig med kontrollen, og det er like få egg nå som ved kort protokoll.. Knakk sammen hos gynekologen, fordi jeg hadde virkelig håpet på ett bedre resultat. Satt der å gråt over resultatet.. Er ikke poenget med lang protokoll at det skal vokse likt? Jeg hadde 2 folikler på 14mm, 1 på 13mm, 1 på 10-11 mm og 5 på under 10. Jeg har så god amh, men likevel er foliklene smarsonme.
Det her er akkurat samme problemet som jeg har. Jeg hadde 1 på 18 resten var under 10.. ikke gi opp. Bare prøv å holde roen. Kort/lang protokoll er stort sett mtp klinikken men noen responderer bedre på lang. Men ikke alle. Det er veldig mye mere rundt IVF enn det man tror. Jeg var helt knust på fredag. Men nå er jeg jo på vei til innsett <3

Det her er akkurat samme problemet som jeg har. Jeg hadde 1 på 18 resten var under 10.. ikke gi opp. Bare prøv å holde roen. Kort/lang protokoll er stort sett mtp klinikken men noen responderer bedre på lang. Men ikke alle. Det er veldig mye mere rundt IVF enn det man tror. Jeg var helt knust på fredag. Men nå er jeg jo på vei til innsett <3
Det er helt fantastisk at du er på vei til innsett. Tror hele babyforum satt å bet tenner i helgen å ventet på telefon fra Porsgrunn sammen med deg ❤️ Hvor mange forsøk har du hatt nå før du endelig fikk innsett? Din historie gir meg håp ❤️ Føler du og jeg står i veldig samme situasjon.. Skal prøve å holde roen, men vet ikke helt hvordan jeg skal få til det. Hvs har du gjort i helgen for å beholde roen å tenke minst mulig på telefonen i dag? Jeg klarer ikke å ikke bekymre meg, tenke, Google eller overtenke. Men tar gjerne i mot tips som kan få hodet mitt på andre tanker ❤️

Det er helt fantastisk at du er på vei til innsett. Tror hele babyforum satt å bet tenner i helgen å ventet på telefon fra Porsgrunn sammen med deg ❤️ Hvor mange forsøk har du hatt nå før du endelig fikk innsett? Din historie gir meg håp ❤️ Føler du og jeg står i veldig samme situasjon.. Skal prøve å holde roen, men vet ikke helt hvordan jeg skal få til det. Hvs har du gjort i helgen for å beholde roen å tenke minst mulig på telefonen i dag? Jeg klarer ikke å ikke bekymre meg, tenke, Google eller overtenke. Men tar gjerne i mot tips som kan få hodet mitt på andre tanker ❤️
Det her er mitt fjerde forsøk <3 å det har vært en grusom vei hit. Men jeg forsøker å holde meg opptatt, å gjøre ting. Jeg har vært i bursdag og inviterte noen venner over på middag og spillkveld. Ikke google, for Google har den infoen du ber om. Dvs ikke alt som er like relevant.. prøv iallefall.. <3

Det her er mitt fjerde forsøk <3 å det har vært en grusom vei hit. Men jeg forsøker å holde meg opptatt, å gjøre ting. Jeg har vært i bursdag og inviterte noen venner over på middag og spillkveld. Ikke google, for Google har den infoen du ber om. Dvs ikke alt som er like relevant.. prøv iallefall.. <3
Ja, det skjønner jeg godt at du synes. Det er drit tøft å gå gjennom dette, og ikke en eneste gang få den lille oppturen med å ha innsett. Så dette unner jeg deg virkelig ❤️

Håper jeg er like heldig dette forsøket ❤️ tredje forsøk, og ikke en eneste gang få satt inn. Det er så vondt å gå på hormoner, også leder det ingen vei..

Da skal jeg legge Google på hylla og heller invitere noen venner hit på en film eller noe ❤️

MASSE lykke til på innsett. Det blir sikkert helt enormt emosjonelt og et stort øyeblikk ❤️

Tusen takk for all støtten jeg får av dere alle.. tøffere enn dere skal man leite lenge etter. Det her er så tungt å vanskelig men det er alltids et bittelite håp <3 for en uke siden snakket jeg med Danmark om eggdonasjon. Idag satte jeg inn et egg.. så det KAN snu.. nå veit jeg også at det her kan gå rett til skogs også. Men én dag av gangen.. puste med magen. Så får ting bli som de blir <3

Tusen takk for all støtten jeg får av dere alle.. tøffere enn dere skal man leite lenge etter. Det her er så tungt å vanskelig men det er alltids et bittelite håp <3 for en uke siden snakket jeg med Danmark om eggdonasjon. Idag satte jeg inn et egg.. så det KAN snu.. nå veit jeg også at det her kan gå rett til skogs også. Men én dag av gangen.. puste med magen. Så får ting bli som de blir <3
Krysser alt jeg har for deg ❤️❤️ så glad det ble innsett ❤️ vi selv skal gjennom 7 forsøket i oktober, eggdonasjon ble tema sist ved samtale men jeg håper det skal gå på siste forsøket ❤️

Back
Topp