September 2022

Da kom telefonen fra Porsgrunn.. jeg er tom for ord å jeg sitter bare å gråter..
2 EGG er befruktet ved vanlig IvF! Jeg har faktisk ikke ord... <3<3<3 kan det holde helt til mandag. Da blir det isåfall innsett kl 14.. men det er fortsatt to hele døgn til da <3
Jeg vil sende deg en supergod trøsteklem, men også noen trøstende ord.
Vet du, jeg fikk aldri mer enn 3 brukende embryo fra alle mine uttak.
Jeg fikk ut 14 egg første gang, men bare 5 befruktede. Ett inn ferskt og 3 blastoer på frys hvor ett ikke tålte tiningen. Deretter 8 ut med samme resultat. Så 9 ut , også der bare ett inn og to på frys. Første forsøket ga meg kun en MA. Andre forsøk fikk jeg en sønn på fersk. Tredje forsøk ga meg en datter på fersk. Nå fikk jeg 3 ut, ett inn og ett på frys.
Mulig at ovitrellen ikke er ute enda, har svaaaaak strek nå. Bare 8 dpo.
Vet mer i morgen og over i morgen.

Hvis du nå får to fine embryo, så er det ikke et dårlig resultat mener jeg.

De leter jo etter gullegget blant de eggene som hentes ut. Kanskje er ett av de som venter på livmor-vogga si akkurat det….

Krysser fingrene for deg.

Jeg vil sende deg en supergod trøsteklem, men også noen trøstende ord.
Vet du, jeg fikk aldri mer enn 3 brukende embryo fra alle mine uttak.
Jeg fikk ut 14 egg første gang, men bare 5 befruktede. Ett inn ferskt og 3 blastoer på frys hvor ett ikke tålte tiningen. Deretter 8 ut med samme resultat. Så 9 ut , også der bare ett inn og to på frys. Første forsøket ga meg kun en MA. Andre forsøk fikk jeg en sønn på fersk. Tredje forsøk ga meg en datter på fersk. Nå fikk jeg 3 ut, ett inn og ett på frys.
Mulig at ovitrellen ikke er ute enda, har svaaaaak strek nå. Bare 8 dpo.
Vet mer i morgen og over i morgen.

Hvis du nå får to fine embryo, så er det ikke et dårlig resultat mener jeg.

De leter jo etter gullegget blant de eggene som hentes ut. Kanskje er ett av de som venter på livmor-vogga si akkurat det….

Krysser fingrene for deg.
Det er nok gledestårer :Heartred

Beklager at jeg misforsto ja, men ordene er gode og håpefulle likevel, heldigvis….:)
Ja det her er gledestårer. Jeg har aldri kommet så langt som nå å hadde aldri trodd det her kunne skje nå. Jeg har vært så langt nede å hadde gitt opp hele greia.. men nå er det et pytte lite håp.. <3

3 egg ut.. så får jeg beskjed i dag at dette er første gangen de kan ta vanlig IVF for denne gangen har mannen min bra sæd kvalitet. Asså.. hvorfor har ingen sagt noe før... huff. Men 3 ut. Det er faktisk ikke så ille. Så får vi se om det blir noe å sette tilbake <3

Følger med fra sidelinjen og heier på alle dere medsøstre her i assistert.. og nå trillet det noen tårer på dine vegne Dina. Det her er en stor seier :Heartred
Håper og krysser alt jeg har for disse to nydelighetene som skal utvikle seg.

Da kom telefonen fra Porsgrunn.. jeg er tom for ord å jeg sitter bare å gråter..
2 EGG er befruktet ved vanlig IvF! Jeg har faktisk ikke ord... <3<3<3 kan det holde helt til mandag. Da blir det isåfall innsett kl 14.. men det er fortsatt to hele døgn til da <3
Helt fantastisk! ❤️ Krysser alt for at det blir innsett imorgen!

Ja det her er gledestårer. Jeg har aldri kommet så langt som nå å hadde aldri trodd det her kunne skje nå. Jeg har vært så langt nede å hadde gitt opp hele greia.. men nå er det et pytte lite håp.. <3
Lykke til i morgen Dina! Alle her heier på deg og dine embryo :hjerte:

I morgen skal jeg på første kontroll for å måle foliklene! Jeg er så spent :nailbiting: Aldri gått på lang protokoll før nå, så vet ikke hva jeg kan sammenligne med.. Men denne gangen er jeg mye mer oppblåst og stinn i magen. Er sår i magen, og øm. Og det stikker en del i magen. Mye som skjer der nå. Det jobbes godt! Håper det er et veldig godt tegn! ❤️

I morgen skal jeg på første kontroll for å måle foliklene! Jeg er så spent :nailbiting: Aldri gått på lang protokoll før nå, så vet ikke hva jeg kan sammenligne med.. Men denne gangen er jeg mye mer oppblåst og stinn i magen. Er sår i magen, og øm. Og det stikker en del i magen. Mye som skjer der nå. Det jobbes godt! Håper det er et veldig godt tegn! ❤️
Masse lykke til I morgen <3 når kl skal du dit?

Jeg fører meg inn i den store heiagjengen din, @DinaD ❤️ Måtte du få gode nyheter i morgen (i dag), og ruge på en nydelig liten spire ❤️

Kan settes på gravid

Vedlegg

• Snapchat-296573433.jpg
    Snapchat-296573433.jpg
    396 KB · Visninger: 53
Back
Topp