September 2022

Hei, jeg får hilse på her jeg også. Holder på med kort protokoll og går på bemfola 300 og garnirelix orifarm 0,25mg. Var på ul i dag å 8-9 egg vokser fint. Skal tilbake på fredag på ul, mest sannsynlig uttak på mandag. Men hun nevnte mulighet for overstimulering å at det da kan bli frys og utsatt 1mnd før innsett. Er helt fersk i dette så lurer litt på tanker og erfaringer så jeg vet litt hva jeg går til. Hvordan reagerte dere under kort protokoll? Kjenner jeg lett får vondt i hodet å småkvalm, spesielt på kvelden.
Sniker inn her. Jeg fikk bare ømhet og ubehag rundt eggstokkene i de siste dagene før uttak. For min det ble det verre med symptomer etter egguttaket pga progesteron.

Gårsdagens og dagens :love017

Vedlegg

• IMG_20220914_084241.jpg
    IMG_20220914_084241.jpg
    2,7 MB · Visninger: 104
Vært i en samtale med psykisk helseteam I kommunen og føler meg mye bedre allerede. Det å bli sett å hørt.. fått sortert ut masse tanker og det kjenner jeg at var veldig fint. Skal fortsette med regelmessig møter.
Samtidig har jeg innsett og falt til ro med at det forsøket her er det det er, å bare et forstadie til Danmark. Vi gir oss ikke selv om Porsgrunn gjør det <3

Vært i en samtale med psykisk helseteam I kommunen og føler meg mye bedre allerede. Det å bli sett å hørt.. fått sortert ut masse tanker og det kjenner jeg at var veldig fint. Skal fortsette med regelmessig møter.
Samtidig har jeg innsett og falt til ro med at det forsøket her er det det er, å bare et forstadie til Danmark. Vi gir oss ikke selv om Porsgrunn gjør det <3
Masse lykke til. Godt å få lufta tankene :Heartred

På vei til insett nå. Jeg skal prøve akupunktur denne gangen så det blir en tur til en annen klinikk før innsettet. Jeg har blitt mer påvirket av hormonene denne runden og vært i dårlig psykisk form. Jeg og kona sliter også mer og mer med prosessen. Så jeg er ikke særlig positiv idag, men håper det blir bedre etter hvert.

På vei til insett nå. Jeg skal prøve akupunktur denne gangen så det blir en tur til en annen klinikk før innsettet. Jeg har blitt mer påvirket av hormonene denne runden og vært i dårlig psykisk form. Jeg og kona sliter også mer og mer med prosessen. Så jeg er ikke særlig positiv idag, men håper det blir bedre etter hvert.
Lykke til :Heartred Jeg sitter i Porsgrunn nå og venter på uttak:nailbiting:

Masse masse lykke til! ❤️❤️❤️

Jeg kan settes på ikke gravid. Nå blør jeg. Det var vel egentlig som forventet.
Neineinei, så utrolig leit å høre! For en seigpining du har vært gjennom også, det må være skikkelig tøft. ❤️❤️ Sender deg en stor klem!

Lurer på om de får inn nå flere leger og nye folk i Porsgrunn når flere visst skal over til hausken

Da kan jeg flyttes til ruger :) Det var tydeligvis et veldig fint embryo. Det gir jo ingen garantier, men fint å høre. Selve innsettet var noe helt annet enn de kjappe, enkle jeg har hatt tidligere. De fikk ikke inn spekelet og måtte prøve med tre forskjellige innen det gikk.. Det var - unnskyld detaljer - alt for tørrt der inne pga crinone. Det har aldrig vært så ille tidligere, merkelig. Legen var ikke særlig forsiktig når hun prøvet å få det inn :blackeye: Vondt gjorde det også når de satte inn katateret. Så det var ingen særlig god oppleving. Akupunkturen i forkant var i hvert fall veldig bra. Det var skikkelig avslappende, og klinikken mener at det øker sjansene for implantasjon. Uansett er det alltid godt å være avslappet-ish!

Back
Topp