Har noen spørsmål, som jeg håper kanskje dere som har gått på lang protokoll vet svarer på. Dette er mitt første forsøk med lang protokoll, så vet ikke så mye.. Sprayer med synarela, og dette er dag 11 med spray.
Jeg har enda ikke fått mensen, den er 2-3 dager for sen. Har time hos gynekolog på torsdag for å sjekke at jeg har kommet i kunstig overgangsalder etter nesespray . Må jeg utsette denne timen, eller går den an å se om jeg har kommet i kunstig overgangsalder selv om jeg ikke har hatt mensen?
Hvis mensen lar vente på seg, kan jeg bare fortsette på nesespray i påvente av mens så jeg får begynt på hormoner, eller finnes det en grense for hvor lenge man kan gå på den sprayen? Siden jeg ikke har peiling så
er jeg så redd for avbrutt forsøk om mensen er veldig forsinket. Skal egentlig begynne på sprøyter den 17 september. Er det fremdeles realistisk å begynne på sprøyter den datoen eller må det ha gått så mange dager fra mens til sprøytestart når man går på lang protokoll? Spurt på crypho i dag, men fikk automatisk svar at de svarer innen 1-3 virkedager, ut i fra hastegrad.