September 2022

Har kjent små stikkinger hver dag nesten siden innsett. Ellers ikke merket noe. Men idag klarte jeg ikke vente med og ta en test, er det ikke en svak strek der da? Følte det ikke var så lett å se på bilde men, hadde innsett på mandag så er 11dpo idag vel? :D :Heartred
Ser strek her jeg også <3

Har kjent små stikkinger hver dag nesten siden innsett. Ellers ikke merket noe. Men idag klarte jeg ikke vente med og ta en test, er det ikke en svak strek der da? Følte det ikke var så lett å se på bilde men, hadde innsett på mandag så er 11dpo idag vel? :D :Heartred
Der er det strek ja! :)

Så frustrert.. skulle fått mensen på fredag. Ikke antydning enda. Sykt ømme pupper og ubehag ved eggstokkene. Men ikke en dritt skjer. :/

Fin strek gratulere!!

Så frustrert.. skulle fått mensen på fredag. Ikke antydning enda. Sykt ømme pupper og ubehag ved eggstokkene. Men ikke en dritt skjer. :/
Du hadde ikke vært den første som ble gravid på gamlemåten rett før oppstart! ;) Neida, men det er kanskje litt typisk at syklusen krøller seg til når man går og venter spent. Skjønner godt frustrasjonen! Den kommer vel snart får vi håpe! :)

Håper tanta kjenner sin besøkelsestid og kommer fort som fy! Så kjedelig å vente!

Hva tenker dere om denne? 6 dager siden innsett av blasto. Så 11 dpo. Forrige gang jeg fikk barn testet jeg først positivt 14/15 dpo

Vedlegg

• 6620240C-AC0D-4685-B4DC-9309179BE634.jpeg
    6620240C-AC0D-4685-B4DC-9309179BE634.jpeg
    1 MB · Visninger: 137
  • 7E20D8AE-AEE2-4BC9-9D79-7D26B132D861.jpeg
    7E20D8AE-AEE2-4BC9-9D79-7D26B132D861.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 146
Idag var babyplan testen enda sterkere enn igår!! Har ikke testdag før onsdag neste uke egentlig :nailbiting: må få kjøpt meg noen tidlig tester
Spennende! Det lover godt at du ser det blir sterkere. Jeg venter på at mannen skal komme hjem fra nattevakt. Han vil være med på å teste. Jeg er 12 dpo i dag og har sett på svake streker hele tiden nå. Håper sånn på litt sterkere strek i dag.

10 dager etter innsett og det går fortsatt riktig vei her! ❤️❤️❤️ 4+1 i dag,og offisiell testdag på fredag. Fortsatt ganske nervepirrende synes jeg!

Vedlegg

• 70C99B7A-D165-4B27-9E9C-CDD169BB8229.jpeg
    70C99B7A-D165-4B27-9E9C-CDD169BB8229.jpeg
    551,5 KB · Visninger: 117
Klarere blå strek i virkeligheten. Helt utrolig.:eek: Håper spiren holder seg Jeg har vondt i korsryggen og har murringer som kommer og går. I går holdt jeg på å kaste opp. Trodde det var Progynova og Cyclogest, men tydeligvis ikke.

Vedlegg

• 05832DC6-2CE5-434E-93C4-D9266A2E07DB.jpeg
    05832DC6-2CE5-434E-93C4-D9266A2E07DB.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 120
Har noen spørsmål, som jeg håper kanskje dere som har gått på lang protokoll vet svarer på. Dette er mitt første forsøk med lang protokoll, så vet ikke så mye.. Sprayer med synarela, og dette er dag 11 med spray.

Jeg har enda ikke fått mensen, den er 2-3 dager for sen. Har time hos gynekolog på torsdag for å sjekke at jeg har kommet i kunstig overgangsalder etter nesespray . Må jeg utsette denne timen, eller går den an å se om jeg har kommet i kunstig overgangsalder selv om jeg ikke har hatt mensen?

Hvis mensen lar vente på seg, kan jeg bare fortsette på nesespray i påvente av mens så jeg får begynt på hormoner, eller finnes det en grense for hvor lenge man kan gå på den sprayen? Siden jeg ikke har peiling så
er jeg så redd for avbrutt forsøk om mensen er veldig forsinket. Skal egentlig begynne på sprøyter den 17 september. Er det fremdeles realistisk å begynne på sprøyter den datoen eller må det ha gått så mange dager fra mens til sprøytestart når man går på lang protokoll? Spurt på crypho i dag, men fikk automatisk svar at de svarer innen 1-3 virkedager, ut i fra hastegrad.

Back
Topp