September 2022

Er det ikke bare typisk at man skal bli syk midt oppi alt? Jeg har tidenes verste forkjølelse. Kjente jo at det var under oppseiling i går, men gikk bra og kom meg gjennom innsett. I dag er jeg så tett at jeg knapt får puste. Eldste barn hadde feber i natt. Så nå vet jeg hva som er i vente her også. Håper det ikke har noe å si for lille blasto i magen og at den graver seg godt fast.
Jeg husker flere her inne som har hatt forkjølelse og feber etter innsett, og flere har blitt gravide! Så det tror jeg ikke har noe å si. Men da har du enda en grunn til å skjemme bort deg selv og ta det så rolig som mulig disse dagene ❤️

Jeg er på dag 5 av synarela. Tar morgen og kveld, i begge nesebor. Jeg kjenner det allerede! Fy fader så kort lunte jeg har! Og blir veldig fort irritert og sint inni meg, og like fort emosjonell. Mens dagen etter kan være telt fint. Går veldig opp og ned. Samtidig skal samboeren på hyttetur i helgen, og det blir en skikkelig fylletur så jeg blir hjemme. Men merker at jeg synes det er tungt at hun skal være borte fra fredag morgen til søndag kveld. Blir skikkelig lei meg over det til og med :smiley-angry017Hvordan skal resten av dagene på synarela gå:wtf: Hvor fort merket dere noe på synarela, og hva var dine symptomer?

Æsj, fyrte av en test nå på kvelden og den var negativ. :( Selv jeg, som har veldig godt streksyn, måtte innrømme at det nok ikke var noe å se. 9 dpo i dag da, og på veldig utvannet tiss, så jeg gir ikke opp helt ennå.

Forresten, superstreksynet har funnet en skygge! Bildet er tatt over 5 min etter at testen ble tatt og jeg vet ikke om RFSU er av typen som gir skyggestreker, men en slags ett eller annet som ligner på strek er det der? :hilarious: :hilarious: åå hvorfor utsatte jeg meg selv for dette!!?:hilarious::facepalm:

Vedlegg

• 4F3ADBA4-1D1A-441A-BD7F-5DC2904AD769.jpeg
    4F3ADBA4-1D1A-441A-BD7F-5DC2904AD769.jpeg
    228 KB · Visninger: 98
Forresten, superstreksynet har funnet en skygge! Bildet er tatt over 5 min etter at testen ble tatt og jeg vet ikke om RFSU er av typen som gir skyggestreker, men en slags ett eller annet som ligner på strek er det der? :hilarious: :hilarious: åå hvorfor utsatte jeg meg selv for dette!!?:hilarious::facepalm:
Jeg tror det er noe på gang❤️

RFSU sine slo seeeent ut på meg. Den ene tok jeg etter å ha fått flere andre positive og jeg regna med at den skulle være godt synlig. Den var sånn omtrent skyggestrek innenfor tiden og utviklet seg til en solid strek sånn en time etter. Da ga jeg opp RFSU.

Tror det er noe på gang der. Du får prøve igjen med ny test enten i morgen eller overimorgen når hcg har fått stige litt. ;)

Her skjer det noe ❤️ Gleder meg til å se flere!

Ser også noe! Til og med uten å myse!

Har du tatt en ny i dag?

Takk for all optimisme dere! ❤️❤️

Jeg lette etter noe annet på badet i morges, og innerst i en skuff fant jeg noen gamle RFSU strimmeltester. Dette var selvsagt etter at jeg hadde tisset, så forholdene lå ikke optimalt til rette for å få noe utslag på en 25mlu-test. Men det er sørenmeg strek der!:excited001 Slipper ikke jubelen løs så tidlig, da jeg har hatt en kjemisk tidligere og vet at det fort kan snu. Men det går i riktig retning! ❤️❤️

Vedlegg

• 7426AF4F-6B7F-427D-8BB7-389715A7EA7A.jpeg
    7426AF4F-6B7F-427D-8BB7-389715A7EA7A.jpeg
    691,2 KB · Visninger: 113

Jeg lette etter noe annet på badet i morges, og innerst i en skuff fant jeg noen gamle RFSU strimmeltester. Dette var selvsagt etter at jeg hadde tisset, så forholdene lå ikke optimalt til rette for å få noe utslag på en 25mlu-test. Men det er sørenmeg strek der!:excited001 Slipper ikke jubelen løs så tidlig, da jeg har hatt en kjemisk tidligere og vet at det fort kan snu. Men det går i riktig retning! ❤️❤️
Så nydelig å se! :gen014 Måtte denne holde hele veien!

Heia heia spiren!!! Håper den holder hele veien :wav

Jeg visste det! Der er det definitivt noe på gang ja. Herlig! Håper den holder seg der. ❤️

Oppdaterer denne, skal på primolut istedet for å vente på mens.

Feyra - 35 - B2 - Hausken - #1 - Primolut, Gonal F, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle. Starter med Primolut 16/9, Gonal F ca 26/9.

Jeg er så spent på ul i morgen.
Jeg tror dessverre jeg begynte stimulering for tidlig denne gangen. Jeg trodde jeg hadde mensen og meldte det inn. Men var bare litt og neste dag stoppet det opp igjen. Valgte likevel å starte med sprøyter som planlagt. Men i værste fall har jeg vel bare kastet bort noen sprøyter? Regner med jeg ikke får uttak mandag men kanskje må stimulere litt til..

Back
Topp