September 2021!

Skulle ønske jeg viste hva jeg skulle si.
Skulle ønske jeg skulle si det kommer til å gå bra, skulle ønske jeg kunne si at om kun kort tid kommer dere til å le høylytt av det hele..
Ut av hva du har skrevet vet jeg bedre og er tom for ord.

Skulle virkelig ønske jeg kunne si noe fornuftig, men klarer ikke, jeg beklager.

Håper dere får mest mulig tid sammen før det er for sent :Heartred:Heartred:Heartred
Det er ikke så mye å si, er bare nødt til å lufte tankene litt av og til:Heartred
Han begynte å bli i bedre form, orket å gå små turer, ha besøk av barnebarn osv. Jeg prøver å ikke tenke det verste, men tenker f.eks på om vi fortsatt har ham til jul.
Jeg bekymrer meg også litt ifht bostedet. Stemor kjøpte hus som ligger i vår sone på jobb. Jeg har snakket med sjefen ang dette allerede. Når den tid kommer, så blir det nok sykepleiere som går til ham. Men jeg vil helst ikke høre så mye av rapporter osv:shy:
 
Det er ikke så mye å si, er bare nødt til å lufte tankene litt av og til:Heartred
Han begynte å bli i bedre form, orket å gå små turer, ha besøk av barnebarn osv. Jeg prøver å ikke tenke det verste, men tenker f.eks på om vi fortsatt har ham til jul.
Jeg bekymrer meg også litt ifht bostedet. Stemor kjøpte hus som ligger i vår sone på jobb. Jeg har snakket med sjefen ang dette allerede. Når den tid kommer, så blir det nok sykepleiere som går til ham. Men jeg vil helst ikke høre så mye av rapporter osv:shy:

Det skjønner jeg godt.

Både at du må blåse ut litt her og at du ikke vil høre rapporter. Kan ikke det unngås?

Som Musemor sier, der er vanskelig å finne ordene. Rett umulig. Det er igrunnen bare vondt. Jeg har lyst å gi en klem. Det er jo ikke innafor. Jeg kjenner deg ikke. Ikke er der korona-lovlig heller. Men der er liksom der eneste en kan "si" i en slik situasjon.
 
Over helga blir pappa innlagt på lindrende igjen. Han har begynt å få så kraftig hodepine, så de har mistanke til utvikling i hodet. Usikre på om stråling har virket i det hele tatt. Skal bli tatt en mr.
Hvis det er som de frykter, så er det lite å gjøre. Han kan ikke stråle mer i hodet, sa han :(
Klem til deg
 
Frisørtime , ellers rydding på planen her i dag. Må også styre med en del forberedelser til konfirmasjon
 
En dusj er førstepri

Frokost. Klesvask. Handletur.

Bare jeg og mannen. Vet ikke hva vi skal finne på. Jobbe noen timer skal jeg også.
 
Det skjønner jeg godt.

Både at du må blåse ut litt her og at du ikke vil høre rapporter. Kan ikke det unngås?

Som Musemor sier, der er vanskelig å finne ordene. Rett umulig. Det er igrunnen bare vondt. Jeg har lyst å gi en klem. Det er jo ikke innafor. Jeg kjenner deg ikke. Ikke er der korona-lovlig heller. Men der er liksom der eneste en kan "si" i en slik situasjon.
Jo, sjefen sa at vi får finne en løsning, når/hvis det skulle bli nødvendig. Full forståelse for det :)
Jeg prøver å ta en dag av ganga akkurat nå, orker nesten ikke se lenger enn min egen nesetipp (renovering, flytting, pappa, jobb, unger...):shy:
 
Over helga blir pappa innlagt på lindrende igjen. Han har begynt å få så kraftig hodepine, så de har mistanke til utvikling i hodet. Usikre på om stråling har virket i det hele tatt. Skal bli tatt en mr.
Hvis det er som de frykter, så er det lite å gjøre. Han kan ikke stråle mer i hodet, sa han :(
Stor klem til deg:Heartred
 
Over helga blir pappa innlagt på lindrende igjen. Han har begynt å få så kraftig hodepine, så de har mistanke til utvikling i hodet. Usikre på om stråling har virket i det hele tatt. Skal bli tatt en mr.
Hvis det er som de frykter, så er det lite å gjøre. Han kan ikke stråle mer i hodet, sa han :(

Huff, det er ufattelig tøft å stå I den situasjonen:( Skulle ønske jeg kunne si noe som trøstet, men det kan jeg dessverre ikke:( Mistet min kjære svigerfar i fjor sommer til den drittsykdommen:sad010 Han døde 2 1/2 mnd etter han fikk diagnosen. Lungekreft med spredning til hjernen:(
Sender deg og dine omtanke og klemmer i massevis:Heartred
 
Huff, det er ufattelig tøft å stå I den situasjonen:( Skulle ønske jeg kunne si noe som trøstet, men det kan jeg dessverre ikke:( Mistet min kjære svigerfar i fjor sommer til den drittsykdommen:sad010 Han døde 2 1/2 mnd etter han fikk diagnosen. Lungekreft med spredning til hjernen:(
Sender deg og dine omtanke og klemmer i massevis:Heartred
Her er det blærekreft i nyre (ingenting på blæra) med spredning til hodet og skjelett:( det er noe dritt!
 
Kreft er ein drittsjukdom....
Virkelig... Fikk beskjed for noen uker siden at bestemor har brystkreft med spredning. Det er leit, men litt mer naturlig enn at pappa stryker med i sin alder (jobber jo med eldre, og det er en naturlig prosess, selv om kreft er tøft i alle aldre).
 
Virkelig... Fikk beskjed for noen uker siden at bestemor har brystkreft med spredning. Det er leit, men litt mer naturlig enn at pappa stryker med i sin alder (jobber jo med eldre, og det er en naturlig prosess, selv om kreft er tøft i alle aldre).

Mista ei god venninne til kreft. Dattera mi sin venninne mista mammaen sin. Min bestefar har kreft men han er over 90, så legen sa han dør med den, ikkje av den.
 
Å ta med seg jobben hjem var lurt.

Jeg skulle slå opp en verdi på et regneark på en annen fane. De ser dønn like ut. Men fikk ikke treff. Skjønner ikke hvorfor. Har slitt med det denne uka. Men skulle ta resten nå i helga og ba min mann se på det.

Hvem visste at det finnes to måter å skive mellomrom på i Excel, som ser helt like ut selvsagt. Det er et mellomrom. Men de har ulik kode.

Vel. Ved å trykke "erstatt" og da altså erstatte den rare typen mellomrom med vanlig mellomrom i data-tabellen jeg søker i, så ble det treff. I stedet for å klippe og lime verdi for verdi, så kunne ieg bare erstatt alle mellomrom. Og pang. Så virket formelen min. Flere timers jobb spart!!!!

Fantastisk!
 
Vært på besøk hos svigermor i dag og var ute og gikk oss en tur i dag :)
241443102_10157956233446143_8039625932842893586_n.jpg
 
Back
Topp