September 2021!

Vi har fått feil skap, feil farge på skap, hvitevarene er forsinket, de skulle vært her for en uke siden. Vi ringer og ringer, de garanterer at de skal ringe tilbake, men de gjør det ikke. Så nå er jeg bare forbanna.
Æsj da:(
 
9 åringen er herlig. Mamma jeg er forelsket og jeg trenger tips og råd fra deg :p:smiley-bounce022
 
De holder på slik her også, senere vil de ha alt annet en råd fra mamma og pappa :p
Haha stor frustrasjon her:p hva skall jeg gjør? Skall jeg si noe eller ikke si noe:) jeg kan risikere at få ett positiv svar tilbake eller så kan jeg risikere og få et negativt svar. Men jeg har lovet min bestevenn at jeg skall invitere jenten jeg er forelsket i på date:p:p og jeg må holde det jeg lover:laughing002 WISH ME LUCK.
Han er så herlig så er det bare meg han snakker om det. Pappa og lillasøster får absolutt ikke vite noe;)
 
Vet ikke om noen som er mer tiltaksløs enn meg når jeg har fri. Jo mer fri, jo verre blir jeg. Hatt altfor mye fri nå og det er virkelig ikke bra:rolleyes:
 
Nå har vi i det minste en fungerende vask… det er da noe.

Det er jo greit å ha, men i tillegg vil dere gjerne ha resten av kjøkkenet også kan jeg tenker meg
 
Sitter og lurer på hvorfor i alle dager det tar så lang tid for å få svar på koronatesten til Lille U...
Tok testen mandag kveld

Det var lenge å vente, vi vener vanligvis litt over et døgn, men altså, hos oss var det i alle fall tidligere sånn at å ta testen etter at dagens forsendelse til lab'en gikk, så be den ikke sendt før neste dag, så da ble det to døgn å vente. Vet ikke om det er annerledes nå, men det sendes til Molde for analyse, så det er jo et stykke å kjøre.

Min niese tok i går, ikke hørt at de har fått svar enda, min datter og nabojenta i samme klasse tok i dag, så vi forventer svar i morgen
 
Det var lenge å vente, vi vener vanligvis litt over et døgn, men altså, hos oss var det i alle fall tidligere sånn at å ta testen etter at dagens forsendelse til lab'en gikk, så be den ikke sendt før neste dag, så da ble det to døgn å vente. Vet ikke om det er annerledes nå, men det sendes til Molde for analyse, så det er jo et stykke å kjøre.

Min niese tok i går, ikke hørt at de har fått svar enda, min datter og nabojenta i samme klasse tok i dag, så vi forventer svar i morgen
Har logget inn på furstpasient nå, og der har prøven status "under arbeid" så da jobber de vel med den.
Tidligere har det gått under et døgn
 
Da er jeg erklært som ressursperson på jobb for mennesker med demens. Gikk gjennom tiltakspakke demens på personalmøte, og jeg lurer på hva i alle dager jeg har begitt meg ut på:wacky:
 
Back
Topp