September 2021!

Skulen som ba om det. Det er ein elev i 5 trinn, kun far som tar seg av henne, så da ble han både FAU og klassekontakt.
Må jo bli at ca hele skolen sitter i fau om det er så smått. Kan nå ikke la et trinn arr 17.mai dersom det er 1-2 elever i alle fall?
 
Må jo bli at ca hele skolen sitter i fau om det er så smått. Kan nå ikke la et trinn arr 17.mai dersom det er 1-2 elever i alle fall?

Det er 6 trinn som har det. Hun i femte får ansvar neste år, det er ein voksen. Det går ikkje nei. Me er få i 6 trinn også
 
Det er 6 trinn som har det. Hun i femte får ansvar neste år, det er ein voksen. Det går ikkje nei. Me er få i 6 trinn også

Det er nå lite med 5 også, men en går jo bare ikke.
 
Jeg har vært med å arr 17 mai en gang, egentlig skal det vre to, for jeg satt to år i fau, og hos oss er det fau som arrangerer, halvparten byttes jo ut hvert år mens den andre halvparten sitter igjen fra året før på den måten sikres kontinutitet og erfaring.

Men mitt andre år i fau var 2020 så a ble det ikke 17. mai-feiring.

Nå er mannen inne igjen, han satt i 1 og 2 klasse for eldstemann, jeg satt altså i to år for mellomste og nå sitter mannen for førsteklassingen vår igjen

Håper nå at det blir en 17. mai feiring i alle fall, det blir den siste fra denne skolen for til sommeren flytter de inn i ny skole, sammenslått fr to bygder, så det kan bli meg et hurlomhei med 17. mai 2023....
 
Han er begge deler aleine. Syns det er rart ja

Å være klassekontakt i en klasse med en eneste elve og den er du far til, det er jo ikke så krevende, ogå være i fau, det er nå noe man noen år gjør, men å være 17. mai komite... det kreve flere.

Fau synes jeg ikke var så revende utenom 17. mai. Et og anent møte liksom. Det blir ltit mer i år, siden det er suiste året på denne skolen og en del rbeid opp mot sammenslåing med naboskolen, er de forspeilet de som er valgt inn for i år *Men 17, mai er nå det store, vanligvis. Det som krever hele skolen i innsats, å lage fest for bygda. Om det blir i pr, gjnstår å se hva som er smittevernsforsvarlig
 
Utålmodig , fortsatt ikke fått svar på testen til kb…
Når ble den tatt?

Mellomste tok i går formiddag og jeg har heller ikke fått svar. Naboen tok samme sted en time etter henne og fikk sitt svar for tre timer siden. Vi pleier å få svar sånn i middagstiden neste dag, jeg er utålmodig
 
Har fått pappa til å kjøpe en bedre whisky til mannen, vi skal dit på mandag fordi nevøen har bursdag. Håper han ikke mistenker noe.
Mannen har allerede fått gaven sin, så forhåpentligvis forventer han ikke noe. Han har bursdag imorgen!
Ble det Highland Park?
 
Når ble den tatt?

Mellomste tok i går formiddag og jeg har heller ikke fått svar. Naboen tok samme sted en time etter henne og fikk sitt svar for tre timer siden. Vi pleier å få svar sånn i middagstiden neste dag, jeg er utålmodig
Fikk svar i går kveld , heldigvis negativ den også. Ny hurtigtest i dag , satser på negativ der også.
Konfirmajon i morgen!!
 
Mangler kjøleskap, og ventilatoren. De sier de ikke kan levere kjøleskapet før den 16????? Wtf. Frustrasjon. Så mye frustrasjon.
Prøvd TV 2 hjelper deg? Har hørt mye trøbbel med elkjøp og kjøkken, men flere har fått fortgang etter at TV 2 tok saken
 
Back
Topp