September 2021!

Fikk svar i går kveld , heldigvis negativ den også. Ny hurtigtest i dag , satser på negativ der også.
Konfirmajon i morgen!!
Vi fikk også negativ i går kveld,

Men har ikke noe så spennen som konfirmasjon på planen da. Helsigvis
 
Ja jeg vurderer å kontakte de og Forbrukerrådet. Dette er ikke akseptabelt.
Det kan være at det er lurt. Mens et hjelper neppe på å få kjøleskap før 16.

16. Er neste uke. På torsdag. Under en uke til. Så fort jobbet ikke tv2 hjelper deg altså.
 
Vi fikk også negativ i går kveld,

Men har ikke noe så spennen som konfirmasjon på planen da. Helsigvis
Det har vært altfor spennende dager etter han ble definert dom nærkontakt, men nå er vi klare etter dagens hurtigtest også ble negativ
 
Konfirmasjon til niesen i morgen, lillemor henger konstant på puppen og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg i Konfirmasjonen. Noen tips? Bunad er ikke aktuelt, den er verken ammevennlig for en som er inne i økedøgn og konstant gulper, kommer heller ikke inn i bunaden etter 4 tette fødsler...
 
Det har vært altfor spennende dager etter han ble definert dom nærkontakt, men nå er vi klare etter dagens hurtigtest også ble negativ

Godt

Ingen nærkontkter hjemme hos oss heldigvis, bre forkjøla folk med negativ test
 
Lov å håpe, men rot me leveringer er en del av gamet tror jeg, desverre.
Det var rot fra ikea også (mangler, feil leveranse osv), forskjellen er at ikea leverte tingene gratis etterhvert som det ble oppdaget + vi fikk gavekort på 500kr som plaster på såret :) så rot var det, men kan ikke klage på servicen :happy:
 
Her ble det jo skikkelig utbrudd dessverre

Det spretter opp her og der, men ikke så mye i min kommune akkurat nå. Minstemor har en i klassen som er i karantene men jeg vet ikke om et er nærkontakt eller bare forkjøla, forkjøla unger er det i alle klassene , men de jeg har hørt om som er testet har vært negative så langt.

På andre siden av kommunegrensa enn hvor jeg bor, altså i Ålesund hvor jeg jobber, er smittetrykket ca det tredobbelte, skolene er på gult og det haner klasser i karantene og hjemmeskole her og der.

Jeg bare holder pusten. Nå vaksineres det oer en lv sko, men h kommer først, vaksinen eller smitten? (og jentene mine fr ikke vksine likevel, de er for unge. Så der kommer vel smitten)
 
Det var rot fra ikea også (mangler, feil leveranse osv), forskjellen er at ikea leverte tingene gratis etterhvert som det ble oppdaget + vi fikk gavekort på 500kr som plaster på såret :) så rot var det, men kan ikke klage på servicen :happy:
Vi har fått 1500 i kompensasjon, men det er faktisk ikke bra nok. Vi har fått feil farge, feil skap, hvitevarer for sent, kjøkkenet skulle vært ferdig forrige fredag. Drittlei Fjordland.
 
Vi har fått 1500 i kompensasjon, men det er faktisk ikke bra nok. Vi har fått feil farge, feil skap, hvitevarer for sent, kjøkkenet skulle vært ferdig forrige fredag. Drittlei Fjordland.
Hvis vi ringte ang feil på en torsdag, så ble nytt produkt levert tirsdag :)
Det var noe herk å komme gjennom til dem (fra 1-1,5time i tlfkø), men syns de ordnet fint opp etter seg :happy:
Vi manglet først et skap og endel foringer. Så sprukket skap til bad. Deretter hadde vi fått to kjøleskap istedenfor et kjøleskap og en frys :p
 
Venninnen til frøkna har fått mensen, må innrømme jeg ikke er helt klar for det :P
 
Hvis vi ringte ang feil på en torsdag, så ble nytt produkt levert tirsdag :)
Det var noe herk å komme gjennom til dem (fra 1-1,5time i tlfkø), men syns de ordnet fint opp etter seg :happy:
Vi manglet først et skap og endel foringer. Så sprukket skap til bad. Deretter hadde vi fått to kjøleskap istedenfor et kjøleskap og en frys :p
Mhm.. de skal visst gi oss en hyggelig kompensasjon for alt trøbbelet, men jeg vet ikke… dette føles håpløst ut akkurat nå. Bare ekstremt sliten.
 
Frøkna er desember barn og bare 9,5 år, venninnen er marsbarn og snart 10,5
Jeg har jo ei som er 10,5 men hun er ikke der enda. Hun har jenter i klassen som kan nærme seg, men mi er helt flat enda, ingen hofter, ingen pupper, ingen tegn på pubertet enda. Kroppen til et barn.
 
Mhm.. de skal visst gi oss en hyggelig kompensasjon for alt trøbbelet, men jeg vet ikke… dette føles håpløst ut akkurat nå. Bare ekstremt sliten.
Det kommer til å bli bra
 
Back
Topp