September 2021!

Dere vet ikke hvor fantastiske dere er :p
Jeg skrev akkurat et ekstremt langt innlegg.
En del tanker jeg har i hodet i kveld.
Ikke akkurat noen problemer, men en slags positiv bekymring-
Så for meg hva dere ville svare, men slettet det før jeg postet.

Selv om jeg er glad i dere alle så vet jeg at det jeg skriver her er åpent for hele verden.

Og vet dere hva, bare tanken på dere hjalp :p
 
Det spretter opp her og der, men ikke så mye i min kommune akkurat nå. Minstemor har en i klassen som er i karantene men jeg vet ikke om et er nærkontakt eller bare forkjøla, forkjøla unger er det i alle klassene , men de jeg har hørt om som er testet har vært negative så langt.

På andre siden av kommunegrensa enn hvor jeg bor, altså i Ålesund hvor jeg jobber, er smittetrykket ca det tredobbelte, skolene er på gult og det haner klasser i karantene og hjemmeskole her og der.

Jeg bare holder pusten. Nå vaksineres det oer en lv sko, men h kommer først, vaksinen eller smitten? (og jentene mine fr ikke vksine likevel, de er for unge. Så der kommer vel smitten)
Her var det mye elever på barneskole og ungdomsskole
 
Bør vurdere å gå på badet snart. Ungene nettop blitt hentet. Vi skal i Brylypp. Typisk meg å glemme regntøy og skotøy på skolen til eldste. Der var det 2 par gummistøvler, 1 regndress og regntøy/skalltøy. Så trengte ikke akkurat nytt, men måtte ut å hasteshoppe for her regner det i bøtter og spann. Kjøpte kjønnsnøytralt så det blir like fint til frøkna , for hun tar ikke på seg hva som helst:p
 
Sliten, men for en fabtastisk dag vi hadde❤️
Så kjekt å høre.

På en helt annen sak, jeg tenker mye på dere og prosessen dere startet, skal ikke spørre og grave for det er ikke min sak, bare ville si at jeg tenker på dere og håper det går fremover.
 
100 dager igjen til jul

Jeg elsker jul og juleforberedelser, så herved hvnet julenedtellingstickeren min på fremsien på mobilen :)
 

Si gjerne din meling i 100-dagers tråden, om hva vi skal sparke igang av forberedelses/glede seg-tråder.

Jeg bare fik kså lyst å glde emg til jul. et passer meg finfint en dg jeg våknet kald i senga og vinduet vr så neddugget jeg er usikekr på om det vr innsiden eller utsiden (de er vel åpent også) morgentåka var kald

Været ble fint , som medlt i dag da, og fint er det, min eldste er på turdag med klassen, og minstemor har uteskoledag.

Men det er høst, og da liker jeg å glede meg til jul :)
 
Aldri hatt så bratt læringskurve i hele mitt liv. Utrolig annerledes og mye nytt i nye jobben. Sånn på papiret blir jeg vel regnet for en erfaren vernepleier. Der så føler en seg helt idiot. Sa det rett ut til sjefen jeg. Føler meg som en klovn. Da fikk jeg beskjed om at jeg var herlig og veldig ærlig. Ærlig ja og direkte, alltid vært. Og blir bare verre med åra. Klovn i den forstand at det blir mange spørsmål og at man ikke har helt oversikten enda :)
 
Last edited:
Back
Topp