September 2021!

Si gjerne din meling i 100-dagers tråden, om hva vi skal sparke igang av forberedelses/glede seg-tråder.

Jeg bare fik kså lyst å glde emg til jul. et passer meg finfint en dg jeg våknet kald i senga og vinduet vr så neddugget jeg er usikekr på om det vr innsiden eller utsiden (de er vel åpent også) morgentåka var kald

Været ble fint , som medlt i dag da, og fint er det, min eldste er på turdag med klassen, og minstemor har uteskoledag.

Men det er høst, og da liker jeg å glede meg til jul :)
Det kan jeg nok gjøre…så hvor finner man den? :) Her er heller ikke gale vær. Fotballtrening på begge i dag. Førstegang for frøkna, så det blir spennende å se om hun liker seg. :)
 
Det kan jeg nok gjøre…så hvor finner man den? :) Her er heller ikke gale vær. Fotballtrening på begge i dag. Førstegang for frøkna, så det blir spennende å se om hun liker seg. :)

100 dager igjen til jul i innelgget mitt er link :)
 
minstemor her hr gått på fotball sikket 3 treniner nå, og skal på fotballskole i helga, hun trives enn så lenge Altså, førstklassingen min Alle mine hr begynt i førteklasse, men sluttet sånn rundt 3- klasse

D går de på ndre ting, korps og speider er det som står igjen nå, også håndball for mellomste.
 
minstemor her hr gått på fotball sikket 3 treniner nå, og skal på fotballskole i helga, hun trives enn så lenge Altså, førstklassingen min Alle mine hr begynt i førteklasse, men sluttet sånn rundt 3- klasse

D går de på ndre ting, korps og speider er det som står igjen nå, også håndball for mellomste.
Skjønner:) Vi får se hva det blir til. Nå har guttungen kun fotball, men nesten nok det og. 2 treninger i uken og blir jo alltids mer med kamper. Frøkna går ellers på kor.
 
Skjønner:) Vi får se hva det blir til. Nå har guttungen kun fotball, men nesten nok det og. 2 treninger i uken og blir jo alltids mer med kamper. Frøkna går ellers på kor.

Elste begynte på fotball i 1. og deretter korps i 3. og speieren når fotballen utgikk sånn i 4. klasse

Mellomste begynte på banedans i 1 klasse, og fotbll. Kor fra andre og korps fra tredje og speider. Og håndball fra tredje. et ble for mye. Fotballen droppa hun etter 4 klasse, koet måtte hun også gi seg på da hun begynte i fjerde, for et kræsja med håndballen. Og ntrening to ganger i uka både fotball og håndball ble for mye Nå hr hun håndbakk og korps og speider de er nok
 
Elste begynte på fotball i 1. og deretter korps i 3. og speieren når fotballen utgikk sånn i 4. klasse

Mellomste begynte på banedans i 1 klasse, og fotbll. Kor fra andre og korps fra tredje og speider. Og håndball fra tredje. et ble for mye. Fotballen droppa hun etter 4 klasse, koet måtte hun også gi seg på da hun begynte i fjerde, for et kræsja med håndballen. Og ntrening to ganger i uka både fotball og håndball ble for mye Nå hr hun håndbakk og korps og speider de er nok
Forstår :) Kan bli for mye ja. Blir maks 2 ting på hver her. :)
 
Jeg ligger hjemme syk, har aldri sovet så mye som de siste to dagene :p
Nå skal jeg Google litt julegaver , sliter litt med de jeg mangler til..
 
Jeg ligger hjemme syk, har aldri sovet så mye som de siste to dagene :p
Nå skal jeg Google litt julegaver , sliter litt med de jeg mangler til..
God bedring og håpe du finner noe passende gaver :)
 
Jeg ligger hjemme syk, har aldri sovet så mye som de siste to dagene :p
Nå skal jeg Google litt julegaver , sliter litt med de jeg mangler til..

God bedring
 
Montørene som har vært her kan ikke komme tilbake før 7 oktober………….

DET er rimelig lenge til

Kan noen andre komme før?
(Dette er kjøkkenet? G e forsinkede leveransene?)
 
DET er rimelig lenge til

Kan noen andre komme før?
(Dette er kjøkkenet? G e forsinkede leveransene?)
Resten av kjøkkenet skal visstnok komme på torsdag. Tror det ikke før jeg ser det. Vi venter på at Elkjøp skal ringe oss tilbake angående montørene. Jeg… er så nære på å gi opp… har ikke lenger noe kampvilje.
 
Ble litt skuffet idag. Planen var å handle litt diverse esker til huset for å få orden, og da skulle jeg unne meg en handletur helt alene. Har noen gavekort, og favorittbhene er blitt for store etter kiloene forsvant.
Men da jeg som første oppdrag hadde skaffet maling som vi skal bruke til gamlehuset, så ble jeg ringt fra bhg at minsten var rusken i halsen slik at han måtte hentes. Så da ble det ingen shopping på meg :shy:
 
God morgen

Torsdag.

Ukene flyr fort!

I dag skal mine to speidere ut i kano, det synes de er kjekt. Også den eldste speideren som egentlig har lyst å slutte i speideren.
 
Ble litt skuffet idag. Planen var å handle litt diverse esker til huset for å få orden, og da skulle jeg unne meg en handletur helt alene. Har noen gavekort, og favorittbhene er blitt for store etter kiloene forsvant.
Men da jeg som første oppdrag hadde skaffet maling som vi skal bruke til gamlehuset, så ble jeg ringt fra bhg at minsten var rusken i halsen slik at han måtte hentes. Så da ble det ingen shopping på meg :shy:

Hvordan går det med ham?
 
Back
Topp