September 2021!

Ja. Og det er lenge nok.

Men har dere fått koblet til komfyr av et slag eller går det i Micro enda?
Har det men den hentes idag, elektriker måtte komme innom for å sørge for at den skulle kobles til. Så da står vi uten igjen. Vurderer å kjøpe en hybelkomfyr, for å levere tilbake igjen innen de 30 dagene.. så klart på Elkjøp. Med god samvittighet
 
Er det nyoppstått? Synes de sendes hjem for lite hos dere, hos oss er det nesten altformye som sksl til før de blir sendt hjen
Han var litt småtett i toppen av nese (slik jeg får i starten ved bihulebetennelse) i forgårs, og var slik igår til morgenen, men ingenting annet. Så begynte han å bli rusken i halsen ila de første timene i bhg i tillegg til snufsingen. Vi tørket ikke nesa én gang ila hele ettermiddag/kveld, men var som sagt inne resten av dagen pga været.
Fikk ikke komme idag. Enten helt symptomfri eller negativ test. Jeg har vært på dagvakt, så vet ikke hvordan han er idag. Han er hvertfall testet. Nektet i halsen og samboer måtte ta på ham i nesa, så usikker på om det blir godkjent :wacky:

De er absolutt nøye nok her hvertfall :p og kan ikke nekte for at de har sendt minsten hjem mer enn eldste selv om hun kanskje har kommet hjem med like symptomer (altså, litt snufsete osv) :hilarious:
 
Fytti grisen!

Skolen må nå som minimum ha frimerke på den gutten så slikt ikke kan skje, og slett ikke uten at de oppdager det!

Kom fram at det var uhell men bør vere frimerke likevel. Hun sa ingenting på skulen, da hun er redd for hevn.
 
Hva ønsker jeg meg i år tro, til en drøy tusenlapp som jeg får refundert men skatter av, altså betaler bare noen hundrelapper i praksis.

Jobben refunderer nemlig 1250 kr i noe vi kjøper som er "helsebringende" tolket relativt vidt.

Jeg har noen ganger harr halvtårskort på svømmehallen og svømt før jobb tirsdager for da er det åpent 7-8

Keg har kjøpt goretex joggesko. Vind og vanntett bukse. Og jakke.

Jeg ønsker meg trolig en vinterforet bukse. Og/eller en ribbestrikket ullbukse til å ha under den uforede (men det kan bli trangt i livet...)

Og kanskje varmere skøyter om det finnes. Jeg fryser tærne av meg i mine gamle kunstløpsskøyter i skinn, som er 30 år gamle. Men finnes noen man ikke fryser i?

Men. Greia er at jeg må levere kvittering i september. Det et ikke helt sånn utvalg i vinter i butikken enda.

Gode forslag til hva jeg kan ønske meg (kjøpe meg altså) i løpet av 14 dager? Sånn løselig helsebringrnde /aktivitetsskspende /tilrettrleggende.

Er år jeg hadde kjøpt for mindre penger komplettere jeg med ull hansker og ulllue, så, ja, det er et vidt spekter av muligheter

Jeg kan alltids trenge et nytt sett pent ullundertøy? Men andre gode ideer? (jeg kan også spare noen til over nyttår. Det må jo ikke kjøpes i september.

Prøver å komme på om jeg har kjøpt noe til sommeren som teller. Liggeunderlag så vi kommer oss på camping er mental helse at vi kommer oss dit, og fysisk helse at ryggen ligger godt? Men vi var på campingferie i sjokkerende hele 3 netter med det. Det blir mer neste år da.
 
Kor mykje skatt har dykk betalt hittil i år? Bare lure for eg føle at eg har betalt veldig mykje på eine jobben.
 
Hva ønsker jeg meg i år tro, til en drøy tusenlapp som jeg får refundert men skatter av, altså betaler bare noen hundrelapper i praksis.

Jobben refunderer nemlig 1250 kr i noe vi kjøper som er "helsebringende" tolket relativt vidt.

Jeg har noen ganger harr halvtårskort på svømmehallen og svømt før jobb tirsdager for da er det åpent 7-8

Keg har kjøpt goretex joggesko. Vind og vanntett bukse. Og jakke.

Jeg ønsker meg trolig en vinterforet bukse. Og/eller en ribbestrikket ullbukse til å ha under den uforede (men det kan bli trangt i livet...)

Og kanskje varmere skøyter om det finnes. Jeg fryser tærne av meg i mine gamle kunstløpsskøyter i skinn, som er 30 år gamle. Men finnes noen man ikke fryser i?

Men. Greia er at jeg må levere kvittering i september. Det et ikke helt sånn utvalg i vinter i butikken enda.

Gode forslag til hva jeg kan ønske meg (kjøpe meg altså) i løpet av 14 dager? Sånn løselig helsebringrnde /aktivitetsskspende /tilrettrleggende.

Er år jeg hadde kjøpt for mindre penger komplettere jeg med ull hansker og ulllue, så, ja, det er et vidt spekter av muligheter

Jeg kan alltids trenge et nytt sett pent ullundertøy? Men andre gode ideer? (jeg kan også spare noen til over nyttår. Det må jo ikke kjøpes i september.

Prøver å komme på om jeg har kjøpt noe til sommeren som teller. Liggeunderlag så vi kommer oss på camping er mental helse at vi kommer oss dit, og fysisk helse at ryggen ligger godt? Men vi var på campingferie i sjokkerende hele 3 netter med det. Det blir mer neste år da.
Hadde nok kjøpt sko med pigger men det trenger dere kanskje ikke der du bor
 
Negativ test på minsten :D da blir det bhg imorgen, de sa "enten helt symptomfri eller negativ test" :)
 
Hadde nok kjøpt sko med pigger men det trenger dere kanskje ikke der du bor
Ikke så veldig ofte. Jeg har pigger som jeg har på skoene de dagene i året det evt trengs. Men de er ikke i bruk hvert år
 
Bedre, feberfri endelig og negativ test, i morgen prøver jeg meg på jobb , halsen er fortsatt dritvond men det får gå
Håper du er bedre i morgen.
 
Fredddan…
Knapt nok sovet i natt, tv så skal straks dra på jobb
Våkna for 20 min siden jeg. Har vanligvis vekking på 6 og koser og pjusker og våkner med ungene, veksler på å gå på do mm til alle er påkledd innen 7. Tidvis sover vi til 6. 30 også.

Så for tidlig våken. Men sovet godt til nå i alle fall.
 
Back
Topp