September 2021!

Okey, humøret er virkelig på bånn nå...
Etter jobb gikk jeg og besøkte bestemor på sykehjemmet, og slik det så ut så var det siste gang jeg så henne i live. Veldig trist for dette.
Så skulle jeg gå ut med søppel mens samboer laget middag. Da ser jeg nabohunden gå med en av hønene i munnen mens høna hylte.
Da brølte jeg skikkelig til, beinfløy etter hunden mens jeg jaget den hjem. Vi mangler nå en høne og en annen må mest sannsynlig avlives. Vi gir den til imorgen, men tror den er tilnærmet ødelagt psykisk og noe fysisk også :(
 
Okey, humøret er virkelig på bånn nå...
Etter jobb gikk jeg og besøkte bestemor på sykehjemmet, og slik det så ut så var det siste gang jeg så henne i live. Veldig trist for dette.
Så skulle jeg gå ut med søppel mens samboer laget middag. Da ser jeg nabohunden gå med en av hønene i munnen mens høna hylte.
Da brølte jeg skikkelig til, beinfløy etter hunden mens jeg jaget den hjem. Vi mangler nå en høne og en annen må mest sannsynlig avlives. Vi gir den til imorgen, men tror den er tilnærmet ødelagt psykisk og noe fysisk også :(

Da får naboen erstatte hønene og betale for evt andre utgifter.
 
Da får naboen erstatte hønene og betale for evt andre utgifter.
Vi var borte og skulle be dem få inn hunden, men da var ikke verken mannen eller hunden hjemme (han var på jakt med hunden i heia ovenfor oss). Kona fortalte dette.
Så vi får se om noen kommer på døra etterhvert :p
 
Men usj, "min" lille høne føk til skogs. Kan ikke finne henne. Grevling i området i tillegg, så hvis ikke hunden har spist henne, så tar den henne :(
Blir jo glad i disse små, klumpete, fjærete hønene (dverg cochin, eller hvordan det skrives) :shy:
 
Vet at jeg maser mye om disse hønene, men... Den som fløy til skogs kom nettopp tilbake :D pilte rett inn da jeg fikk åpnet for henne! Ikke sikkert noen av disse tre traumatiserte noengang klarer å legge egg igjen, og kanskje den ene må avlives, men det ser mer lovende ut nå enn tidligere!
 
Vet at jeg maser mye om disse hønene, men... Den som fløy til skogs kom nettopp tilbake :D pilte rett inn da jeg fikk åpnet for henne! Ikke sikkert noen av disse tre traumatiserte noengang klarer å legge egg igjen, og kanskje den ene må avlives, men det ser mer lovende ut nå enn tidligere!

Så bra.
 
Ligger og ser på kalenderen.

Onsdag står det vaksine kl 15. Den kan jeg slette. Det var den opprinnelige timen vi hadde fått for dose 2, men den fikk vi jo tidlig i august. Onsdag får faktisk 13 åringen vår vaksine på skolen.
 
Jeg er i utakt med verden. Og vil kjøpe vitntertøy nå. Til meg. Før 1.10 (pga at det er det jeg mangler i garderoben. Og altså kan kjøpe under den refusjon-ordningen på jobb. Og øå da levere kvittering innen 1.10)

Vintersko til barn? På obs! Vinterdress til barn? Jepp. Kapp ahl.

"Ullvanggenseren som bukse"? Jepp. Swix har det. Rav pants jr. Devold har også noe tilsvarende. I str 4 til 14 år.

Rsv pants finnes rett nok til voksne også. Mulig jeg ender med å bestille en fra xxl. For den er jo selvsagt utsolgt. Jeg får ikke prøvd da. Det er litt dumt. Jeg gikk ned en str i genser for den er rommelig. Vet ikke med buksa.

Nei. Jeg får finne på noe annet til det kjøpet. Eller la det gå. Eller noe.
 
Ligger og ser på kalenderen.

Onsdag står det vaksine kl 15. Den kan jeg slette. Det var den opprinnelige timen vi hadde fått for dose 2, men den fikk vi jo tidlig i august. Onsdag får faktisk 13 åringen vår vaksine på skolen.
Min får også neste uke
 
God morgen. Barn er i skolen og bhg. I dag er det tannlege time på eldste. Sen rett på skolen med han og kjøre til time på sykehuset for meg. Hjem og gjør litt lekser. Det vi rekker og hente minste i bhg, middag og få eldste på fotball trening. En travel dag og uke denne uken med drama fotball trening bursdag foreldre møte og bursdags feiring :rolleyes: gleder meg til vi har komt til lørdag ettermiddag da begynner ting roe seg ned:)
 
5 åringen venter på en pakke fra Sverige og han sjekker posten hver dag:p hvor lang tid kan det ta at få en pakke derifra?
 
Det hørtes travelt ut

Her har eldstemann fri fra skolen, de har en ordning med at de har et "opptartskvarter" hver dag hvor de tr fravær, gjennomgår dagen og uken, utenomfaglig informasjon mm, så det ikke stjeler av første time, og det ekstra kvarteret de er på skolen hver dag, avspaser de ca en gang i mnd.

Han skal til legen for spirometri i dag, det passet jo fint å få timen når han har fri fa skolen. De to andre er på skolen. Etter middag skal mellomste på håndballtrening og mannen på FAU-møte. Jeg har et par hektiske dager på jobb, men siden jeg fikk unna såpass mye i går, så tenker jeg vi lander fint.

God morgen. Barn er i skolen og bhg. I dag er det tannlege time på eldste. Sen rett på skolen med han og kjøre til time på sykehuset for meg. Hjem og gjør litt lekser. Det vi rekker og hente minste i bhg, middag og få eldste på fotball trening. En travel dag og uke denne uken med drama fotball trening bursdag foreldre møte og bursdags feiring :rolleyes: gleder meg til vi har komt til lørdag ettermiddag da begynner ting roe seg ned:)
 
Frøkna er i barnehagen, koser seg der.
Vi er hjemme, fått telefon, noen skal prøve å komme å fikse kjøkkenet imorgen. Hadde vært fint!! Og kjøleskapet skal angivelig komme imorgen..
Håper inderlig at det ordner seg.
 
Det hørtes travelt ut

Her har eldstemann fri fra skolen, de har en ordning med at de har et "opptartskvarter" hver dag hvor de tr fravær, gjennomgår dagen og uken, utenomfaglig informasjon mm, så det ikke stjeler av første time, og det ekstra kvarteret de er på skolen hver dag, avspaser de ca en gang i mnd.

Han skal til legen for spirometri i dag, det passet jo fint å få timen når han har fri fa skolen. De to andre er på skolen. Etter middag skal mellomste på håndballtrening og mannen på FAU-møte. Jeg har et par hektiske dager på jobb, men siden jeg fikk unna såpass mye i går, så tenker jeg vi lander fint.
Heldigvis så tar mannen foreldre møte.
Sitter og venter i venterom her på sykehuset 30 minutt forsinket fra legen sin side:rolleyes: de 2 eldste er hjemme og ringt meg 4 ganger på 50 minutt:p mamma ditt mamma datt. Kommer vel ikke hjem for 15:45 pga trafik på vei hjem:(
 
Hmm ny vurdering av handen:( skaden er der og høyre hånd er svagere. er det verd at ta en ny operasjon ? Er det noet du kan akseptere at leve med? Nja legen sa 50- 50 på at det kan bli bedre med operasjon. Det er opp til meg men hun sa visst du klarer deg på 1 tablett smerte stillende om dagen så ville jeg ikke tatt operasjon.
 
Er det bleiekrig med kiwi igjen? Såg overskrift om det på sol.no. Huska sist, da eg hadde eg små:)
 
Back
Topp