September 2021!

Her kom eldste hjem med ett papir som jeg skall signere på. Jeg blev innestengt på do og måtte hoppe ut vinduet.Beklager mamma.
Der sto det hvem som hadde stengt han in. En av guttene som hadde stengt han in måtte og skriv til sine foreldre den andra slapp lett undan pga guttene glømte fortelle at han var med. En annen gutt syns dette såg gøy ut og ville og teste hoppe ut vinduet:rolleyes: Hva skjer med disse gutten i klasse:eek:

Herregud! Stakkars gutten din:(:Heartred Hvordan går det med han? Helt sykt at unger gjør noe sånn.
 
Så dårlig gjort. Hvordan tok han det?
Ja hvordan han tok det. I brevet skrev han jeg blev innestengt på do og navn på guttene og jeg måtte klatre ut vinduet. Han sier at læraren sa at han kunne heller stå og vente. Og at han ikke sko klatret ut vinduet. Han sa og jeg hadde inget valg for jeg ville ikke vær innestengt på do. Læraren har sakt at desse 3 gutten måtte skrive ned hva de hadde gjort og sende med til foreldrene og foreldra skall signerer og returnere til skolen igjen. Hun leser vel brev og ser signatur imorgen.
 
Herregud! Stakkars gutten din:(:Heartred Hvordan går det med han? Helt sykt at unger gjør noe sånn.
Det går fint med han nå. Men han var lei seg når han kom hjem. Beklagde seg veldig at han klatra ut vinduet . Men jeg ville ikke vær innestengt på do. Det er en del gutter i den klassen som finner på en del ting. All æren til læraren som klarar handtera de:)
 
Ja hvordan han tok det. I brevet skrev han jeg blev innestengt på do og navn på guttene og jeg måtte klatre ut vinduet. Han sier at læraren sa at han kunne heller stå og vente. Og at han ikke sko klatret ut vinduet. Han sa og jeg hadde inget valg for jeg ville ikke vær innestengt på do. Læraren har sakt at desse 3 gutten måtte skrive ned hva de hadde gjort og sende med til foreldrene og foreldra skall signerer og returnere til skolen igjen. Hun leser vel brev og ser signatur imorgen.
Altså jeg ville gjort det samme som gutten din.
 
Det går fint med han nå. Men han var lei seg når han kom hjem. Beklagde seg veldig at han klatra ut vinduet . Men jeg ville ikke vær innestengt på do. Det er en del gutter i den klassen som finner på en del ting. All æren til læraren som klarar handtera de:)
Skjønner veldig godt at han klatra ut vinduet når han hadde mulighet til det. Hvem vil vel være innestengt på do. Håper det går bra med han:)
 
Når en pakke blir send fra Sverige den 12 september og jeg sporer den opp i går via postnord så står det at pakken er levert i postkassen den 17 september i Danmark :eek: og vidare så står det at den i går var under transport i køge pakkecenter i Dk:mad:. Har god erfaring med postnord i Norge:)
Men postnord Sverige har jeg hørt er det dårlig med og nå fikk jeg oppleve det selv :wtf: kontakt med postnord her som henviste meg vidare til postnord Sverige og de henviste meg vidare til postnord Dk. Nå venter har jeg send en mail til de da jeg ikke fant chat på dere side og jeg hoppes de svarer meg på den mailen:shifty:
 
Usj, så ekkelt! Svigerinnen min sendte meld ang en bil som kjørte sakte frem og tilbake rundt husene våre (de bor rett bortenfor oss), kjørt inn i tunet deres. Hun hadde sett en person gå rundt utenfor hos andre svogeren min (han er en enstøing, har sjeldent besøk) mens bilen stod i tunet :wacky:
 
Usj, så ekkelt! Svigerinnen min sendte meld ang en bil som kjørte sakte frem og tilbake rundt husene våre (de bor rett bortenfor oss), kjørt inn i tunet deres. Hun hadde sett en person gå rundt utenfor hos andre svogeren min (han er en enstøing, har sjeldent besøk) mens bilen stod i tunet :wacky:
Ekkelt
 
Da er det meste gjort av uken:) det blev en fin familie bursdag Igår. 9 åringen græt av glede. Han skall i bursdag idag og feire med sine venner imorgen. Da får jeg trø til og lage en kake ikveld :)
 
Omsider fått bestilt meg legetime. Var helt sikker på jeg lå i systemet hos øyelegen og ringte først rett dit, men Nope…så må innom fastlegen først da. Gått med røde øyne i 1 mnd nå:hilarious: Vært så mye så ikke prioritert det. Trykk i øynene. Betente talgkjerteler på begge øyna . På h. øye på utsiden av øyelokkranden og på innsiden på v. øye. I tillegg til trykket og rødhet. Så ja bør til øyelege. Også se om jeg trenger sterkere briller for det tror jeg! :p
 
Jeg er i forbausende godt humør i dag.

Det er fredag, det er helg. Jeg lager taco og småspiser litt potetgull, enda en time til mat, mannen er litt sen hjem.

Norge åpner i morgen kl 16, det er lov å klemme igjen. Gå på byen og danse og drikke, ikke bare ved bordet og munnbind. Ikke at jeg skal på byen. Jeg drikker ikke. Jeg går ca aldri ut.
Og jeg var og er egentlig usikker på hva jeg mener om å åpne nå.

Tveegget.

Men, jeg kjenner til min forbauselse at jeg er i vært godt humør. Erna sa vi burde feire i morgen. Så jeg feirer i dag. Hjemme med de 4 i familien min. Ingen regler brytes på oppløpet, ingen fare. Og taco har vi hver fredag, det er ikke det. Litt ekstra ingredienser, men ikke noe unormalt egentlig.

Jeg bare føler at jeg feirer. Det er fredag, det er helg og i morgen kan jeg klemme hvem jeg vil. Selv om jeg neppe klemmer noen jeg ikke har klemt det siste året, med det første uansett ;)
 
Back
Topp