mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da har mor fått fred
Kondolerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har mor fått fred
Her kom eldste hjem med ett papir som jeg skall signere på. Jeg blev innestengt på do og måtte hoppe ut vinduet.Beklager mamma.
Der sto det hvem som hadde stengt han in. En av guttene som hadde stengt han in måtte og skriv til sine foreldre den andra slapp lett undan pga guttene glømte fortelle at han var med. En annen gutt syns dette såg gøy ut og ville og teste hoppe ut vinduet Hva skjer med disse gutten i klasse
Ja hvordan han tok det. I brevet skrev han jeg blev innestengt på do og navn på guttene og jeg måtte klatre ut vinduet. Han sier at læraren sa at han kunne heller stå og vente. Og at han ikke sko klatret ut vinduet. Han sa og jeg hadde inget valg for jeg ville ikke vær innestengt på do. Læraren har sakt at desse 3 gutten måtte skrive ned hva de hadde gjort og sende med til foreldrene og foreldra skall signerer og returnere til skolen igjen. Hun leser vel brev og ser signatur imorgen.Så dårlig gjort. Hvordan tok han det?
Det går fint med han nå. Men han var lei seg når han kom hjem. Beklagde seg veldig at han klatra ut vinduet . Men jeg ville ikke vær innestengt på do. Det er en del gutter i den klassen som finner på en del ting. All æren til læraren som klarar handtera deHerregud! Stakkars gutten din Hvordan går det med han? Helt sykt at unger gjør noe sånn.
Altså jeg ville gjort det samme som gutten din.Ja hvordan han tok det. I brevet skrev han jeg blev innestengt på do og navn på guttene og jeg måtte klatre ut vinduet. Han sier at læraren sa at han kunne heller stå og vente. Og at han ikke sko klatret ut vinduet. Han sa og jeg hadde inget valg for jeg ville ikke vær innestengt på do. Læraren har sakt at desse 3 gutten måtte skrive ned hva de hadde gjort og sende med til foreldrene og foreldra skall signerer og returnere til skolen igjen. Hun leser vel brev og ser signatur imorgen.
Jeg hadde nok gjort de samme selv. Skall ta en snakk med læraren hans på fredagAltså jeg ville gjort det samme som gutten din.
Skjønner veldig godt at han klatra ut vinduet når han hadde mulighet til det. Hvem vil vel være innestengt på do. Håper det går bra med hanDet går fint med han nå. Men han var lei seg når han kom hjem. Beklagde seg veldig at han klatra ut vinduet . Men jeg ville ikke vær innestengt på do. Det er en del gutter i den klassen som finner på en del ting. All æren til læraren som klarar handtera de
Ovnene
Ja, det gjør det. Kommer flere bilder etterhvert som vi får ryddet osv.Det så flott ut!
EkkeltUsj, så ekkelt! Svigerinnen min sendte meld ang en bil som kjørte sakte frem og tilbake rundt husene våre (de bor rett bortenfor oss), kjørt inn i tunet deres. Hun hadde sett en person gå rundt utenfor hos andre svogeren min (han er en enstøing, har sjeldent besøk) mens bilen stod i tunet