September 2021!

Jeg er i forbausende godt humør i dag.

Det er fredag, det er helg. Jeg lager taco og småspiser litt potetgull, enda en time til mat, mannen er litt sen hjem.

Norge åpner i morgen kl 16, det er lov å klemme igjen. Gå på byen og danse og drikke, ikke bare ved bordet og munnbind. Ikke at jeg skal på byen. Jeg drikker ikke. Jeg går ca aldri ut.
Og jeg var og er egentlig usikker på hva jeg mener om å åpne nå.

Tveegget.

Men, jeg kjenner til min forbauselse at jeg er i vært godt humør. Erna sa vi burde feire i morgen. Så jeg feirer i dag. Hjemme med de 4 i familien min. Ingen regler brytes på oppløpet, ingen fare. Og taco har vi hver fredag, det er ikke det. Litt ekstra ingredienser, men ikke noe unormalt egentlig.

Jeg bare føler at jeg feirer. Det er fredag, det er helg og i morgen kan jeg klemme hvem jeg vil. Selv om jeg neppe klemmer noen jeg ikke har klemt det siste året, med det første uansett ;)
Åpner det?
 
Jepp.

I morgen klokken 16, slutt på meteren. Slutt på at utesteder bare kan servere ved bordene, og ikke slippe inn folk etter 12. Lov å samles. Danse. Klemme hvem enn man vil.
 
Med termin mellom 30 mai og 2 juni, hvilket forum melder man seg inn i da
 
Da er det helg:) fint vær ute. Barnebursdag her er ferdig og vi har noen pizza snurr igjen da blir det en salat til:) eller planer er att slappe av og nyte resten av helgen
 
Jeg trenger at noe skjer, for jeg holder på å bli gal av å vente på babyen nå. ><
"Bare" 38+6, men dette er det lengste jeg har gått gravid, så nå holder jeg på å gå i veggen.
 
Hadde litt planer om å kjøpe kalendergaver jeg også. Alene på shopping. Men det ble ull til mor i stedet ;)

Delvis sponset av jobb kjøpte jeg meg ull-joggebukse og et par av de Jenny Skavlan /pierre Robert genserene. Satser på at ull teller som "helsebringende tiltak", mye god helse i ull.

Også er lite lass ullsokker til 9 kr paret fra xxl.
 
Hadde litt planer om å kjøpe kalendergaver jeg også. Alene på shopping. Men det ble ull til mor i stedet ;)

Delvis sponset av jobb kjøpte jeg meg ull-joggebukse og et par av de Jenny Skavlan /pierre Robert genserene. Satser på at ull teller som "helsebringende tiltak", mye god helse i ull.

Også er lite lass ullsokker til 9 kr paret fra xxl.
Ullsokker har jeg også kjøpt, 20 par. Tenker de er greie på jobb:)
 
Back
Topp