Var for dei med bleiebarn eg skreiv til
Ok Kanskje noen andre i tråden har bleiebarn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var for dei med bleiebarn eg skreiv til
Glad det er over med bleier her. Men husker sisst gang det var blei krigEr det bleiekrig med kiwi igjen? Såg overskrift om det på sol.no. Huska sist, da eg hadde eg små
Annenhver pakke gratis med bleiekort så ejg reklame for. Så jaEr det bleiekrig med kiwi igjen? Såg overskrift om det på sol.no. Huska sist, da eg hadde eg små
Godt for henne det Håper alt gikk bra og hun slapp smerter på slutten.Da har mor fått fred
Var vondt å se henne hive etter pusten, ikke kontaktbar nesten hele det siste døgnet. Men hun har ikke vist tegn til smerter.Godt for henne det Håper alt gikk bra og hun slapp smerter på slutten.
Var vondt å se henne hive etter pusten, ikke kontaktbar nesten hele det siste døgnet. Men hun har ikke vist tegn til smerter.
Det var godt at hun fikk slippe nå, men fy så vondt det gjør akkurat nå
Og jeg tenker mye på at i nær fremtid så står jeg i samme situasjon, bare med pappa
KondolererDa har mor fått fred
KondolererDa har mor fått fred
Noen har stengt gutten dine inne?Her kom eldste hjem med ett papir som jeg skall signere på. Jeg blev innestengt på do og måtte hoppe ut vinduet.Beklager mamma.
Der sto det hvem som hadde stengt han in. En av guttene som hadde stengt han in måtte og skriv til sine foreldre den andra slapp lett undan pga guttene glømte fortelle at han var med. En annen gutt syns dette såg gøy ut og ville og teste hoppe ut vinduet Hva skjer med disse gutten i klasse
Yes . 2 klassekamerat stengde han in på do. Så han kom seg ikke ut. Og valget derfor bruke vinduet at komme seg ut.Noen har stengt gutten dine inne?
Så dårlig gjort. Hvordan tok han det?Yes . 2 klassekamerat stengde han in på do. Så han kom seg ikke ut. Og valget derfor bruke vinduet at komme seg ut.