September 2021!

Er det bleiekrig med kiwi igjen? Såg overskrift om det på sol.no. Huska sist, da eg hadde eg små:)
Annenhver pakke gratis med bleiekort så ejg reklame for. Så ja

(nei. Jeg har ikke bleiebarn. Men tror jeg følger lokal kiwi eller trumf eller noe sånn på fb)
 
Barna har sovna og her sitter jeg. Skall jeg brette litt klær, rydde litt eller slenge meg på sofaen og se på The Good Doctor:)
 
Noen har lagt seg, andre har ikke. Her sitter jeg. Og jobber.
 
Og jeg sitter sammen med mamma hos en nært terminal bestemor:Heartred
 
Godt for henne det:Heartred Håper alt gikk bra og hun slapp smerter på slutten.
Var vondt å se henne hive etter pusten, ikke kontaktbar nesten hele det siste døgnet. Men hun har ikke vist tegn til smerter.
Det var godt at hun fikk slippe nå, men fy så vondt det gjør akkurat nå:Heartred
Og jeg tenker mye på at i nær fremtid så står jeg i samme situasjon, bare med pappa :sorry:
 
Var vondt å se henne hive etter pusten, ikke kontaktbar nesten hele det siste døgnet. Men hun har ikke vist tegn til smerter.
Det var godt at hun fikk slippe nå, men fy så vondt det gjør akkurat nå:Heartred
Og jeg tenker mye på at i nær fremtid så står jeg i samme situasjon, bare med pappa :sorry:

Klem. Det er tungt. Vondt. Gdot de fr slippe, men vondt for de som er igjen. Og en ting er en gammel bestemor, men en far er jo for ung til at det er "tid" for det også.
 
Her kom eldste hjem med ett papir som jeg skall signere på. Jeg blev innestengt på do og måtte hoppe ut vinduet.Beklager mamma.
Der sto det hvem som hadde stengt han in. En av guttene som hadde stengt han in måtte og skriv til sine foreldre den andra slapp lett undan pga guttene glømte fortelle at han var med. En annen gutt syns dette såg gøy ut og ville og teste hoppe ut vinduet:rolleyes: Hva skjer med disse gutten i klasse:eek:
 
Her kom eldste hjem med ett papir som jeg skall signere på. Jeg blev innestengt på do og måtte hoppe ut vinduet.Beklager mamma.
Der sto det hvem som hadde stengt han in. En av guttene som hadde stengt han in måtte og skriv til sine foreldre den andra slapp lett undan pga guttene glømte fortelle at han var med. En annen gutt syns dette såg gøy ut og ville og teste hoppe ut vinduet:rolleyes: Hva skjer med disse gutten i klasse:eek:
Noen har stengt gutten dine inne?
 
Back
Topp