September 2021!

Vi bygger jo kjøkken idag. For det første så har ikke hvitevarene kommet, de skulle vært her tirsdag.. for det andre så har de sendt feil skap, så vi har fått skap som skal skrus sammen og ikke klikkskrog som vi har bestilt. De ser like ut, men klikkskrog tar mindre tid å sette sammen og tåler mer vekt. Så jeg føler meg veldig frustrert. Mannen er på telefonen med de nå, så får vi se..
Da skjønner jeg frustrasjonen.
 
Jobb, så frisør og så kommer kengubsrnet hjem fra leirskole , det blir en fin fredag
 
Jeg var i mot at de dro på leirskole nå, å nå isoleres de en etter en pga sykdom.. fabolous!
 
Eg har ungene i helgen:)
Vi har en høyst uvanlig helg uten ungene, de skal på tur med mine foreldre i campingvogn sammen med min bror med sine unger (han har også campingvogn. Vi har telt. Det skal bli ca 0 på natta. Så ungene drar med mine foreldre.)

Jeg og mannen alene hjemme.
 
Vi har en høyst uvanlig helg uten ungene, de skal på tur med mine foreldre i campingvogn sammen med min bror med sine unger (han har også campingvogn. Vi har telt. Det skal bli ca 0 på natta. Så ungene drar med mine foreldre.)

Jeg og mannen alene hjemme.
Luksus:) Litt misunnelig kjenner jeg:)
 
Men ja obs ble hengende igjen i august tråden jeg
 
Heldigvis i bedre form etter vaksina i dag. Sovet som en stein i natt og det gjør jeg aldri.
 
Hei
En gang ut mot slutten av august hadde jeg jeg frustrasjon i henhold til barn med diagnoser som jeg skrev om i august-tråden.
En av dere fantastiske kvinnene har inn skrev noen at hun har en sønn (???) med diagnose som enten begynner skolen neste år, eller begynte nå i år og var litt bekymret hvordan dette vil gå.

Hvem var det?

Tenkte å sende en PM men et par tips og råd ut fra vår erfaring
 
Hei
En gang ut mot slutten av august hadde jeg jeg frustrasjon i henhold til barn med diagnoser som jeg skrev om i august-tråden.
En av dere fantastiske kvinnene har inn skrev noen at hun har en sønn (???) med diagnose som enten begynner skolen neste år, eller begynte nå i år og var litt bekymret hvordan dette vil gå.

Hvem var det?

Tenkte å sende en PM men et par tips og råd ut fra vår erfaring
Hei :Heartredvar det meg tro jeg vet at meg og deg diskuterte om at jeg hadde en gutt med diagnose barnautisme og han skall begynne på skolen neste høst og jeg var spent på hvordan de vil tilrettelegge og at jeg reden nå har begynnte bekymre meg for det hvordan det vil gå
 
Hei :Heartredvar det meg tro jeg vet at meg og deg diskuterte om at jeg hadde en gutt med diagnose barnautisme og han skall begynne på skolen neste høst og jeg var spent på hvordan de vil tilrettelegge og at jeg reden nå har begynnte bekymre meg for det hvordan det vil gå
Sendt deg melding
 
Tomt hus.

Vel. Ikke helt. Mannen sitter på loftet og jobber.

Men etter det kaoset, først stress på jobb så hjem og mer stress til de dro, høyt aktivitetsnivå, så ble det helt stille når de dro. Ungene er altså på tur med mine foreldre og min bror med sine unger, to campingvogner. Det blir nok kjekt.
 
Tomt hus.

Vel. Ikke helt. Mannen sitter på loftet og jobber.

Men etter det kaoset, først stress på jobb så hjem og mer stress til de dro, høyt aktivitetsnivå, så ble det helt stille når de dro. Ungene er altså på tur med mine foreldre og min bror med sine unger, to campingvogner. Det blir nok kjekt.
Åh, så deilig :D og gøy for dem!
Hvor lenge blir de borte? Har du noen planer?
 
Back
Topp