September 2021!

Her har gutten til min søster på 12 år fått bekrefte korona og flera i hans klasse. De bor i Sverige
 
Tror vi bør koronatestes egentlig. Dårlige alle mann. Frøkna er dårligst. Men tenker nok det ikke er det, bare en dårlig forkjølelse
Tenker det er bedre å ta en test for mye enn en for lite, så kjør på og bestill
 
Tror vi bør koronatestes egentlig. Dårlige alle mann. Frøkna er dårligst. Men tenker nok det ikke er det, bare en dårlig forkjølelse
Det går mye forkjølelse for tiden. Men man kjenner ikke forskjell. Test.
 
For noen uker siden sa Nakstad at det kunne komme opp i 1500 smittede i døgnet i starten av september. Det hørtes utrolig ut. Det skjedde en uke før.

Nå sier fhi at vi kan komme opp i 4900 smittede daglig om tre uker, om ikke utviklingen snur.

Det høres utrolig ut...
 
For noen uker siden sa Nakstad at det kunne komme opp i 1500 smittede i døgnet i starten av september. Det hørtes utrolig ut. Det skjedde en uke før.

Nå sier fhi at vi kan komme opp i 4900 smittede daglig om tre uker, om ikke utviklingen snur.

Det høres utrolig ut...
Mhm enig
 
Kan noen sykepleiere svare på om man kan ta smertestillende etter vaksine? Tok moderna i går og har ikke hatt en god natt for å si det sånn.
 
Jeg er ikke sykepleier, men det kan man jo gjøre så vidt jeg vet? De aller fleste jeg kjenner har tatt smertestillende etter vaksine, enten dose 1 eller dose 2 eller begge.
 
Man gir jo også babyene paracet etter vaksine ved behov, husker jeg fikk beskjed da eldste fikk sin første vaksine om at nå veide de ham, så fikk han vaksine, så skulle jeg g på apotket og kjøpe paracet etter vekten hans. Han fik feber og smerter etter alle vaksinene sine som liten.
 
Man gir jo også babyene paracet etter vaksine ved behov, husker jeg fikk beskjed da eldste fikk sin første vaksine om at nå veide de ham, så fikk han vaksine, så skulle jeg g på apotket og kjøpe paracet etter vekten hans. Han fik feber og smerter etter alle vaksinene sine som liten.
Jeg vet, men leste noe om allergisk reaksjon ved inntak av smertestillende etter covid-vaksine. Også hørte jeg noen snakke om at en ikke skulle ta det, men det er en stund siden. Sikkert bare jeg som ikke har lest ordentlig. Sliter med angst for denne vaksina, så passer så dårlig å bli så dårlig.
 
Jeg vet, men leste noe om allergisk reaksjon ved inntak av smertestillende etter covid-vaksine. Også hørte jeg noen snakke om at en ikke skulle ta det, men det er en stund siden. Sikkert bare jeg som ikke har lest ordentlig. Sliter med angst for denne vaksina, så passer så dårlig å bli så dårlig.

Hmm, jar ikke sjekket så mye, men jeg har i alle gal tatt parcet ved behov
 
Jeg vet, men leste noe om allergisk reaksjon ved inntak av smertestillende etter covid-vaksine. Også hørte jeg noen snakke om at en ikke skulle ta det, men det er en stund siden. Sikkert bare jeg som ikke har lest ordentlig. Sliter med angst for denne vaksina, så passer så dårlig å bli så dårlig.
Jeg fikk beskjed om at dersom jeg ble dårlig etter vaksinen skulle jeg bare ta en paracett eller 2
 
Det funka, så fikk jeg sovet en times tid. Vært våken i hele natt pga smerter i kroppen og feber.
Uff da får hoppas det gir seg snart. Her tog mannen den i går men han hadde ingen reaksjon utom armen som var litt vond
 
Uff da får hoppas det gir seg snart. Her tog mannen den i går men han hadde ingen reaksjon utom armen som var litt vond
Samboer tok samtidig og har ikke blitt dårlig. Er helt utslitt nå, men ikke vondt lenger heldigvis pga Paracet. Håper det er bedre til i morgen når jeg skal på jobb.
 
Vi bygger jo kjøkken idag. For det første så har ikke hvitevarene kommet, de skulle vært her tirsdag.. for det andre så har de sendt feil skap, så vi har fått skap som skal skrus sammen og ikke klikkskrog som vi har bestilt. De ser like ut, men klikkskrog tar mindre tid å sette sammen og tåler mer vekt. Så jeg føler meg veldig frustrert. Mannen er på telefonen med de nå, så får vi se..
 
Back
Topp