September 2021!

Deilig å klippe av seg bittelitt hår, nå skal kb snart hentes , blir Gidt å få han hjem fra leirskole
 
Åh, så deilig :D og gøy for dem!
Hvor lenge blir de borte? Har du noen planer?
Jeg skal jobbe inn de timene jeg jobbet for lite da jeg gikk kl 14 i dag og 15 i går. Jeg skal sove så lenge jeg klarer.

Vaske masse klær.

Eller vi burde jo finne på noe gøy. Men dette her fikk vi vite onsdag ettermiddag, bekreftet at det ble i går. Så har ikke rukket fokusere på annet enn å vaske ulltøy og pakke det de trenger. De skal opp på fjellet så der er kaldt.
 
Jeg skal jobbe inn de timene jeg jobbet for lite da jeg gikk kl 14 i dag og 15 i går. Jeg skal sove så lenge jeg klarer.

Vaske masse klær.

Eller vi burde jo finne på noe gøy. Men dette her fikk vi vite onsdag ettermiddag, bekreftet at det ble i går. Så har ikke rukket fokusere på annet enn å vaske ulltøy og pakke det de trenger. De skal opp på fjellet så der er kaldt.
Aha, nyt litt barnefri, på et eller annet vis:happy:
 
Sjokkert over utvikling i Tengs og Jørgensen saken. At han faktisk har vert inne i saken alt. Håpe det kommer ein løsning.
 
Blir ikke helstekt indrefilet med ovnsbakte søtpoteter kuttet i biter dekket med olje og krydder idag. Fordi hvitevarene kommer til neste uke de.
Vet ikke om det blir tirsdag eller torsdag.
Trist, lei, sint, irritert…. Ja jeg ville ha ett festmåltid når det nye kjøkkenet var klart. Nå er jeg bare deppa.

Her blir det grillet indrefilet. Med ris og peppersaus, det laget jeg inne. Men har gassbluss på grillen så kunne gjort det der. (har gass-kokeapparat til bruk på campingtur også i krisefall ;)) sopp i folie på grillen.

Hjelper ikke om du ikke har grill der da. Men vi skal ha god middag, bare meg og mannen.
 
Her blir det grillet indrefilet. Med ris og peppersaus, det laget jeg inne. Men har gassbluss på grillen så kunne gjort det der. (har gass-kokeapparat til bruk på campingtur også i krisefall ;)) sopp i folie på grillen.

Hjelper ikke om du ikke har grill der da. Men vi skal ha god middag, bare meg og mannen.
Har ikke grill. Har ikke ovn. Har kun mikro.
 
Mat, ja.
Hjemmelaget kyllingkebab (ikke i pitabrød, kabab betyr kjøtt på pinne), med raita og hjemmebakt nan her i kveld
 
Mat snakkes om ser jeg. Vi hadde Peppes i dag. Karantenepizza:p
 
Sulten når jeg ser at det snakkes om mat:p
Lurer på om jeg skall legge meg eller spise noe:p
 
Ble Pizzabakeren her. Jobba kvar dag i tre uker frem til 16.8. Jobbe mykje når ungene er hos far, så er sliten. La meg 21.30 men sovne ikkje.

Kan skylde på at me trengte karantenepizza?:laughing002
 
Over helga blir pappa innlagt på lindrende igjen. Han har begynt å få så kraftig hodepine, så de har mistanke til utvikling i hodet. Usikre på om stråling har virket i det hele tatt. Skal bli tatt en mr.
Hvis det er som de frykter, så er det lite å gjøre. Han kan ikke stråle mer i hodet, sa han :(
 
Ble Pizzabakeren her. Jobba kvar dag i tre uker frem til 16.8. Jobbe mykje når ungene er hos far, så er sliten. La meg 21.30 men sovne ikkje.

Kan skylde på at me trengte karantenepizza?:laughing002
Nå tror jeg jeg hoper av lasset litt og holder med unna, leste kantarellpizza IGJEN!
Må ut i skauen i morgen for å finne kantarell til en kanterellpizza :p
 
Over helga blir pappa innlagt på lindrende igjen. Han har begynt å få så kraftig hodepine, så de har mistanke til utvikling i hodet. Usikre på om stråling har virket i det hele tatt. Skal bli tatt en mr.
Hvis det er som de frykter, så er det lite å gjøre. Han kan ikke stråle mer i hodet, sa han :(
Skulle ønske jeg viste hva jeg skulle si.
Skulle ønske jeg skulle si det kommer til å gå bra, skulle ønske jeg kunne si at om kun kort tid kommer dere til å le høylytt av det hele..
Ut av hva du har skrevet vet jeg bedre og er tom for ord.

Skulle virkelig ønske jeg kunne si noe fornuftig, men klarer ikke, jeg beklager.

Håper dere får mest mulig tid sammen før det er for sent :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp