Livmorslimhinnen må være 7 mm eller mer for å få innsett, så at den er 8 mm nå er bare fintJa men jeg forstår ikke str osv som de har skrevet ned på lapp til meg.. Slimhinnen er på 0,86 cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livmorslimhinnen må være 7 mm eller mer for å få innsett, så at den er 8 mm nå er bare fintJa men jeg forstår ikke str osv som de har skrevet ned på lapp til meg.. Slimhinnen er på 0,86 cm
Hva er egentlig optimal tykkelse?Livmorslimhinnen må være 7 mm eller mer for å få innsett, så at den er 8 mm nå er bare fint
Samme dose som jeg står på det. Er veldig spent på kontrollen, håper jeg kan få uttak tidlig neste uke.Jeg har gått på 150mg Menopur, er på dag 10 nå, og Fyremadel.
Veeeeel, jeg har stresset sykt mtp slimhinnen min fordi jeg har slitt med å få den tykk nok. Det er registrert graviditeter ned på slimhinne med tykkelse 4 mm, men kliniske studier viser flest oppnådd graviditeter på slimhinne mellom 6 og (jeg tror, var aldri aktuelt for meg å oppnå dette ) 11 mm. Det aller viktigste er at slimhinnen er tresjiktet, altså ikke bare flat, men litt som en trekant.Hva er egentlig optimal tykkelse?
Ok da er jeg på riktig vei ihvertfall. Det er bestemt at uttak skjer lørdag morgen. Så flybilletter er bestilt. Mangler bare hotell.. Bestilte kun 1 vei da de sa det kan være en mulighet at man setter inn tidligere enn dag 5.. Så bestiller fly hjem igjen når man vet mer.. Jeg skal ta siste dose med Gonal F på onsdag.. Og samme med fyramedel men skal ta den siste der kl 9 på kvelden da ikke har ekstra for å ta på torsdag.. Så blir det eggløsning sprøyte kl 21:30på torsdag..Livmorslimhinnen må være 7 mm eller mer for å få innsett, så at den er 8 mm nå er bare fint
Dette er din første gang? Blir veldig spennende med kontroll da, men det går heilt sikkert kjempefintSamme dose som jeg står på det. Er veldig spent på kontrollen, håper jeg kan få uttak tidlig neste uke.
Lykke til med uttaket
På forrige gyn-time (dobbeltime hos privat, i tillegg er han fertilitetsspesialist), hadde jeg 4 mm endometrium, 7 follikler til sammen, men ingen dominante og ingen tegn til gult legeme. Og østrogenmangel. Fikk beskjed jeg ikke hadde hatt eggløsning- og ikke viste tegn på å få det den kommende uken. Så viser det seg noen uker etterpå at jeg har blitt befruktet dagen etter undersøkelsen termin sjekket med ultralyd totalt 7 ganger så langt, så ingen tvil derVeeeeel, jeg har stresset sykt mtp slimhinnen min fordi jeg har slitt med å få den tykk nok. Det er registrert graviditeter ned på slimhinne med tykkelse 4 mm, men kliniske studier viser flest oppnådd graviditeter på slimhinne mellom 6 og (jeg tror, var aldri aktuelt for meg å oppnå dette ) 11 mm. Det aller viktigste er at slimhinnen er tresjiktet, altså ikke bare flat, men litt som en trekant.
Dette er din første gang? Blir veldig spennende med kontroll da, men det går heilt sikkert kjempefint
Ja, det kan jeg forstå. Blir spennende å høre hvordan det gårJa, første gang. Gleder meg til å få det overstått. Vite litt hva som foregår inni der
Sniker her! Men i alle dager Hvordan er det mulig?? Altså.. har du snakket med samme gyn i etterkant? I så fall; hva sa hen?På forrige gyn-time (dobbeltime hos privat, i tillegg er han fertilitetsspesialist), hadde jeg 4 mm endometrium, 7 follikler til sammen, men ingen dominante og ingen tegn til gult legeme. Og østrogenmangel. Fikk beskjed jeg ikke hadde hatt eggløsning- og ikke viste tegn på å få det den kommende uken. Så viser det seg noen uker etterpå at jeg har blitt befruktet dagen etter undersøkelsen termin sjekket med ultralyd totalt 7 ganger så langt, så ingen tvil der
22 uker gravid imorgen, så 4 mm er fullt mulig å bli gravid med ja. Tydeligvis mulig uten eggløsning også
Noen som har peiling om hva alt dette betyr?Etter ultralyd idag..
Slimhinne på 0,86
Etter ultralyd idag..
Slimhinne på 0,86
Du har hhvNoen som har peiling om hva alt dette betyr?
Lurer jeg også på Så jeg stoler absolutt ikke på vitenskap lengre, absolutt alt er muligSniker her! Men i alle dager Hvordan er det mulig?? Altså.. har du snakket med samme gyn i etterkant? I så fall; hva sa hen?
Jeg var på dag 9 med sprøyter i går under ultralyd. Men hvor mange egg tror du vil modnes til lørdag?Du har hhv
13 eggposer på høyre eggstokk (hvorav 8 stk over 10mm)
10 eggposer på venstre eggstokk (hvorav 6 stk over 10mm)
Ditt dominante egg virker å være på venstre eggstokk (2,0x1,2cm)
Eggløsning nærmer seg altså.
Hvilken målestokk var målingen av slimhinnen? Antar det er i cm. I så fall er slimhinnen din veldig fin! Mellom 8-14mm er ideelt, hvis jeg ikke husker helt feil
Hvor i syklusen er du?
Det er helt umulig å si hvor mange egg som er modne ved uttak. Det kan også være at noen av posene ikke inneholder egg også.Jeg var på dag 9 med sprøyter i går under ultralyd. Men hvor mange egg tror du vil modnes til lørdag?
Jeg har aldri gjort dette før. Men ser det bra ut i forhold til hvordan jeg ligger Ann i løypa da? Tenker på antall eggposer og str på de.Det er helt umulig å si hvor mange egg som er modne ved uttak. Det kan også være at noen av posene ikke inneholder egg også.