September 2021

Jeg skal sette siste dose med Gonal F i kveld. Samme med fyramedel. Setter den i kveld istedenfor tidlig idag. Så bli det ovitrelle kl 21:30i morgen. Må si jeg faktisk gleder meg litt til å bli ferdig med disse sprøytene.. Noen som har brukt crinone? Den skal jeg bruke 2 ganger daglig som jeg har skjønt. Men skal den settes inn før selve innsette og? Det må da bli klissete nedi der da mens de holder på?
Vi som er hos Riksen setter den først inn etter uttak, når man kommer hjem.

Det blir visst uttak allerede fredag :nailbiting: Setter ovitrelle i kveld. Gruer meg veldig til uttaket, men har sagt i fra at jeg er svært lite sensitiv for morfin, så skulle få ekstra lokalbedøvelse i alle fall. :dead:

Syns UL undersøkelsen var svært ubehagelig også i dag, så forbereder meg egentlig bare på at det vil gjøre vondt, men at det heldigvis ikke er snakk om fryktelig lang tid. :eek:

Så spennende! :Heartred Det går nok fint! Skulle det gjøre litt vondt, så kan jeg trøste deg med at det hele er over på et blunk! Spesielt om du følger med på skjermen - og ser hva legen gjør. Var en fin distraksjon for meg i alle fall :happy090
Masse lykke til! :Heartred:Heartred:Heartred

Fått bekreftet at augustforsøket gikk i vasken, så da er det bare å melde seg inn her, da :Heartred Sluttet på medisiner i dag, så TR kommer vel straks.

Chipotle - 30 år - B2 - Medicus - 6. søskeninnsett (fryseforsøk) - Femar 7,5 mg - EL ca. 18. september

Fått bekreftet at augustforsøket gikk i vasken, så da er det bare å melde seg inn her, da :Heartred Sluttet på medisiner i dag, så TR kommer vel straks.

Chipotle - 30 år - B2 - Medicus - 6. søskeninnsett (fryseforsøk) - Femar 7,5 mg - EL ca. 18. september
Det var synd Chipotle :Heartred
Vi krysser fingrene for at september blir din måned :love7

Ååååå masse lykke til! Det går nok fint skal du se, jeg bruker ikke morfin på utakene mine da jeg ikke tåler det.
Pust med magen, følg med på skjermen (det er spennende) og ha åpne håndflater. Da slapper man av der nede også!

Tusen takk! :) Så godt å høre.
Godt tips det med hendene, skal tenke på det. Fint å ha no konkret å fokusere på.

Tvi tvi!!! Ønsker deg en god fangst ❤️ Og at det går bedre enn du frykter ❤️❤️❤️

Tusen takk! :) Håper det! Denne prosessen her er alt for spennende :hilarious:

Så spennende! :Heartred Det går nok fint! Skulle det gjøre litt vondt, så kan jeg trøste deg med at det hele er over på et blunk! Spesielt om du følger med på skjermen - og ser hva legen gjør. Var en fin distraksjon for meg i alle fall :happy090
Masse lykke til! :Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk! Ja, heldigvis er varer det ikke så lenge..

Begynner å få godt vondt nå, spesielt den ene siden. Vondt helt nedover lyskene også. Så blir vel fint å bare få det unnagjort egentlig. :joyful:

Lalala mensen skulle komme en gang mellom mandag og i går..... ennå ikke kommet. Ikke en liten antydning til at den skal komme heller. Jeg har endometriose så kjenner alltid godt dagen før at den er på vei...... spørs om det blir oppstart av sprøyter som planlagt. Noen andre som har gått på synarela som ikke fikk mensen etter oppstart av sprayen? Hva må gjøres da i så fall?
Må vel ringe klinikken å høre i morgen.

Lalala mensen skulle komme en gang mellom mandag og i går..... ennå ikke kommet. Ikke en liten antydning til at den skal komme heller. Jeg har endometriose så kjenner alltid godt dagen før at den er på vei...... spørs om det blir oppstart av sprøyter som planlagt. Noen andre som har gått på synarela som ikke fikk mensen etter oppstart av sprayen? Hva må gjøres da i så fall?
Må vel ringe klinikken å høre i morgen.

Håper den snart kommer så du får startet :cat:

Noen som vet om jeg kan ta paracet dagen før uttak? Kjører mot Porsgrunn nå, og har plagsomt vondt i eggstokkene og ryggen. :hungover:

Noen som vet om jeg kan ta paracet dagen før uttak? Kjører mot Porsgrunn nå, og har plagsomt vondt i eggstokkene og ryggen. :hungover:

Uff høres ikke bra ut :Heartred masse lykke til x10000 i morgen

Så synd :( :Heartpink heier masse denne gangen og :hello2:hello2:hello2:hello2:hello2

Innsett gjennomført :happy: Følte meg rolig frem til jeg satte meg i venterommet. Så ble jeg sååå nervøs. Merkelig. Men da var det gjort.

Tips til hva man bør gjøre/spise/drikke disse to ukene? :)

Innsett gjennomført :happy: Følte meg rolig frem til jeg satte meg i venterommet. Så ble jeg sååå nervøs. Merkelig. Men da var det gjort.

Tips til hva man bør gjøre/spise/drikke disse to ukene? :)

Gratulerer som ruger :cat: :cat:

Back
Topp