September 2021

Jeg har aldri gjort dette før. Men ser det bra ut i forhold til hvordan jeg ligger Ann i løypa da? Tenker på antall eggposer og str på de.
Det ser veldig bra ut! Første stimuleringsrunde er litt prøv og feil, så hva som blir ditt resultat vil du ikke vite før uttak. Som Litjmora sier, eggposene trenger ikke å inneholde egg, eller de kan være umodne. Men du vil få beskjed hvor mange du får på selve egguthentingen. Deretter vil du, avhengig av klinikkens rutiner, bli oppdatert om hvor mange av de modne eggene som blir befruktet og hvor mange som har klart seg til den dagen du evt skal sette tilbake eller fryse ned, alt ettersom. Det virker i hvert fall som kroppen din responderer bra på stimuleringen :-)

Lurer jeg også på:hilarious: Så jeg stoler absolutt ikke på vitenskap lengre, absolutt alt er mulig:hilarious::eek:
Jeg fikk en liste med blodprøver jeg skulle ta visse dager neste syklus, men neste syklus er jo enda ikke kommet og kommer forhåpentligvis ikke på lenge;) Sjekke eggreserver, hormonnivå, stoffskifte+++.
Jeg har ikke vært hos han etter det, siden det koster penger å gå privat og jeg får tett oppfølging av sykehusene nå. Planen var jo ikke å bli gravid, men jeg hadde hatt masse problemer med uregelmessig mens, underlivsplager, hormonforstyrrelser osv. Tegn på tidlig overgangsalder (som 29-åring!) Gikk privat og fikk ekstra tid, siden den lokale gynekologen ikke tok seg tid til å verken høre hele problemstillingen, eller gjøre en skikkelig undersøkelse.
Men jeg ringte inn til kontoret til Hausken og gav beskjed at blodprøvene ikke ville komme inn fordi jeg var blir gravid. Hun i telefonen forstod heller ingenting:hilarious:
Helt utrolig historie:hilarious: Det går liksom i mot ALT vi vet:hilarious: Liten mirakelbebis:Heartred

Jeg hadde egguttak i går. Hjalp ikke med ekstra medisiner :blackeye: Faktisk var det verre denne gangen.

Det ble 11 egg :) Så denne prosedyren fungerte bedre på meg (lav dose første uken, og deretter høye doser de siste dagene. Eller så traff vi bare på en god syklus. Ikke så lett å vite.

Nå må jeg virkelig smøre meg med tålmodighet. Innsett blir på lørdag HVIS det er noe å sette inn.
Hvis mange faller ifra, kjører de innsett på dag 3 :nailbiting:

Da har jeg vært på kontroll! Jeg har hatt skikkelig symptomer på eggløsning siden cd 7, inkl sterke eggløsningstester, så jeg har vært redd for (alt for) tidlig eggløsning. Men, på kontroll i dag viste det seg 9 follikler :woot: ikke rart det har vært mye slim og stinn mage. Dette er altså innsett I naturlig syklus, bare med letrozol.

Så nå håper jeg på snarlig eggløsning og at det helt sikkert blir innsett neste uke :Heartred

Da har jeg hatt kontroll. Hadde 13 folikkler på 14-18 mm og 2 på 12 mm (som kanskje ville bli med videre). Så det kan gå begge veier i forhold til overstimulering. Er veldig lettet over at det var eggposer der :)

Han mente uttaket kanskje burde være i helg, men da er jo Porsgrunn stengt. Så blir nok mandag. Porsgrunn skal ringe meg nå snart! :nailbiting:

Jeg hadde egguttak i går. Hjalp ikke med ekstra medisiner :blackeye: Faktisk var det verre denne gangen.

Det ble 11 egg :) Så denne prosedyren fungerte bedre på meg (lav dose første uken, og deretter høye doser de siste dagene. Eller så traff vi bare på en god syklus. Ikke så lett å vite.

Nå må jeg virkelig smøre meg med tålmodighet. Innsett blir på lørdag HVIS det er noe å sette inn.
Hvis mange faller ifra, kjører de innsett på dag 3 :nailbiting:

Ååååå gratulerer med fangsten!!!!!!! Håper så mye du får gode nyheter nå

Synd det var vondt denne gangen og :Heartpink hvordan går det med deg nå? Har du mulighet til å hvile litt?

Da har jeg hatt kontroll. Hadde 13 folikkler på 14-18 mm og 2 på 12 mm (som kanskje ville bli med videre). Så det kan gå begge veier i forhold til overstimulering. Er veldig lettet over at det var eggposer der :)

Han mente uttaket kanskje burde være i helg, men da er jo Porsgrunn stengt. Så blir nok mandag. Porsgrunn skal ringe meg nå snart! :nailbiting:

Høres ut som veldig fin utvikling!!! Dette bilr spenennde :)

Ååååå gratulerer med fangsten!!!!!!! Håper så mye du får gode nyheter nå

Synd det var vondt denne gangen og :Heartpink hvordan går det med deg nå? Har du mulighet til å hvile litt?
Tusen takk :happy::Heartred Jeg får hvile, heldigvis. Er sykmeldt noen dager. I dag føler jeg meg endelig litt bedre.

Fikk en telefon fra laben for noen minutter siden. Ønsket ikke en telefon i dag, for det betyr dårlig nyheter.
Kjente hjerte mitt sank til bunns når jeg så nummeret.

Det blir innsett i morgen, fordi det kun er 4 gode embryo igjen :pale For en berg og dalbane dette er :dead:

Veldig bra med så mange folliker! Håper det blir en god fangst på mandag :happy:

Tusen takk :happy::Heartred Jeg får hvile, heldigvis. Er sykmeldt noen dager. I dag føler jeg meg endelig litt bedre.

Fikk en telefon fra laben for noen minutter siden. Ønsket ikke en telefon i dag, for det betyr dårlig nyheter.

Det blir innsett i morgen, fordi det kun er 4 gode embryo igjen :pale For en berg og dalbane dette er :dead:

Så bra at du føler deg bedre! Men 4 av 11 er vel ikke så dårlig? Trodde det var vanlig at en god del falt fra. :)

Masse lykke til med innsett! Håper den sitter helt til mål :Heartred

Veldig godt du fikk sykemelding ❤️❤️❤️

Synd ja at de mente de måtte fremskynde innsett, men jeg gir absolutt ikke opp, håpet lever videre!!! Er de av god kvalitet så kan 4 befruktet bli mer enn nok for å få det til ❤️Krysser alt jeg har for at de klarer seg over natta og fremover ❤️❤️❤️❤️❤️

Det blir visst uttak allerede fredag :nailbiting: Setter ovitrelle i kveld. Gruer meg veldig til uttaket, men har sagt i fra at jeg er svært lite sensitiv for morfin, så skulle få ekstra lokalbedøvelse i alle fall. :dead:

Syns UL undersøkelsen var svært ubehagelig også i dag, så forbereder meg egentlig bare på at det vil gjøre vondt, men at det heldigvis ikke er snakk om fryktelig lang tid. :eek:

Det blir visst uttak allerede fredag :nailbiting: Setter ovitrelle i kveld. Gruer meg veldig til uttaket, men har sagt i fra at jeg er svært lite sensitiv for morfin, så skulle få ekstra lokalbedøvelse i alle fall. :dead:

Syns UL undersøkelsen var svært ubehagelig også i dag, så forbereder meg egentlig bare på at det vil gjøre vondt, men at det heldigvis ikke er snakk om fryktelig lang tid. :eek:
Ååååå masse lykke til! Det går nok fint skal du se, jeg bruker ikke morfin på utakene mine da jeg ikke tåler det.
Pust med magen, følg med på skjermen (det er spennende) og ha åpne håndflater. Da slapper man av der nede også!

Tvi tvi!!! Ønsker deg en god fangst ❤️ Og at det går bedre enn du frykter ❤️❤️❤️

Jeg skal sette siste dose med Gonal F i kveld. Samme med fyramedel. Setter den i kveld istedenfor tidlig idag. Så bli det ovitrelle kl 21:30i morgen. Må si jeg faktisk gleder meg litt til å bli ferdig med disse sprøytene.. Noen som har brukt crinone? Den skal jeg bruke 2 ganger daglig som jeg har skjønt. Men skal den settes inn før selve innsette og? Det må da bli klissete nedi der da mens de holder på?

Med positiv eggløsninstest idag, blir det endelig min tur på mandag å få innsett innsett av fryst blasto i naturlig syklus etter maange mnder med venting og utsettelser pga overstimuli, sommerstengt og sen mens.

Med positiv eggløsninstest idag, blir det endelig min tur på mandag å få innsett innsett av fryst blasto i naturlig syklus etter maange mnder med venting og utsettelser pga overstimuli, sommerstengt og sen mens.
Hurra :smiley-bounce016

Jeg skal sette siste dose med Gonal F i kveld. Samme med fyramedel. Setter den i kveld istedenfor tidlig idag. Så bli det ovitrelle kl 21:30i morgen. Må si jeg faktisk gleder meg litt til å bli ferdig med disse sprøytene.. Noen som har brukt crinone? Den skal jeg bruke 2 ganger daglig som jeg har skjønt. Men skal den settes inn før selve innsette og? Det må da bli klissete nedi der da mens de holder på?
Du får sikkert beskjed av klinikken angående crinone. Jeg har ikke gått på akuratt den, men bruker å få beskjed om jeg skal sette inn eller ikke dagen for innsett. Kommer litt an på tidspunktet for innsett

Så bra at du føler deg bedre! Men 4 av 11 er vel ikke så dårlig? Trodde det var vanlig at en god del falt fra. :)

Masse lykke til med innsett! Håper den sitter helt til mål :Heartred
Følte bare at Sykehuset mistet håpet på at de ville klare seg til lørdag, men jeg må bare holde motet oppe :)
Tusen takk :Heartred

Veldig godt du fikk sykemelding ❤️❤️❤️

Synd ja at de mente de måtte fremskynde innsett, men jeg gir absolutt ikke opp, håpet lever videre!!! Er de av god kvalitet så kan 4 befruktet bli mer enn nok for å få det til ❤️Krysser alt jeg har for at de klarer seg over natta og fremover ❤️❤️❤️❤️❤️
Tusen takk for oppmuntrende ord Cyberkeley :):Heartred

Back
Topp