Er ikke du 8 dpo på torsdag?
Haha joo, du har helt rett Bra du passer på! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke du 8 dpo på torsdag?
@Totts hvordan er det med deg? Ruger du?
SÅ fantastisk, Litjmora ❤ Krysser fingre og tær!Jeg ruger på en perfekt blasto
Og har 2 som skal på frys
Gratulerer som ruger ❤ Krysser alt jeg kan!Jeg ruger på en fin-fin blasto
Innsettet gikk fint, men jeg har notert at de har frosset ned en 5BA-blasto, mens det som ble satt inn var en 4AB!? Hva i alle dager? Har de satt inn feil embryo? Det er vel lite sannsynlig, men merker jeg blir veldig nysgjerrig på hva som har skjedd her.
Så fint med 2 på frys og masse lykke til neste syklusHei. Sitter å leser nå har låge med skikkelig influensa hele forje uke. Så holder på å lese gjennom alle sammen. Men var på uttak fredag 17 sept. De fikk ut 8 egg, 6 ble befruktet, 4 utviklet seg videre. Men siden jeg hadde så mange umodne egg igjen som de lot være igjen så fikk jeg ikke innsett denne måneden. Nå venter jeg på mensen å håper på innsett neste månede
De ringte onsdagen med beskjed om at 2 egg var av meget god kvalitet å ble fryst ned. Så sett avbrutt på meg denne måneden. for at det går for dere andre å gratulerer til de som har fått positiv graviditetstest
Da er jeg i gang! Helt klart strek på testen, men det er jo umulig å vite om det er Ovitrelle eller baby og igjen angrer jeg på at jeg ikke testet den ut. Krysser fingrene for sterkere strek i morgen
Jeg tenkte det samme, men jeg tør ikke forvente noe Da blir det plutselig veeeldig nedtur i morgen! Men håper veldigDer var vi i gang, ja Jeg synes den ser litt sterk ut til å bare skulle være Ovitrelle 9 dpo, men hvem vet Blir megaspennende i morgen, da!!
Jeg tenkte det samme, men jeg tør ikke forvente noe Da blir det plutselig veeeldig nedtur i morgen! Men håper veldig
Sant! Men jeg rekker jo såvidt å bli gravid før jeg ikke er det. Én eller annen gang må det jo bare gå bra!!Du blir jo som regel gravid på disse innsettene, du! Så føles liksom ikke veldig usannsynlig Men sikkert lurt å prøve å holde forhåpningene nede, ja
Spennede!Da er jeg i gang! Helt klart strek på testen, men det er jo umulig å vite om det er Ovitrelle eller baby og igjen angrer jeg på at jeg ikke testet den ut. Krysser fingrene for sterkere strek i morgen
Altså, den tålmodigheten din er beundringsverdigI går kveld hadde jeg store planer om å begynne å teste ut ovitrelle fom i dag. Det glemte jeg i morrest Men sist forsøk var den allerede ute 6 dpo så kanskje ikke noe vits..... får se om jeg husker det i morgen tidlig.
Har ikke engang planer om å teste selv, skal vente på blodprøven. Men så vet man jo aldri om man får et svakt øyeblikk da
Ååååå spennende Vi krysser fingreneDe ringte nå. 2 befrukta og 2 mulige, men de må se hvordan det utvikler seg. Hvis jeg ikke hører no mer er det innsett i morgen!
De ringte nå. 2 befrukta og 2 mulige, men de må se hvordan det utvikler seg. Hvis jeg ikke hører no mer er det innsett i morgen!
Masse lykke til i morgenJeg har innsett i morgen også! Grugleder meg til det. Fikk ut kun 2 egg og 1 ble befruktet så jeg håper inderlig at den holder
Lykke til deg!
Masse lykke til i morgen
Så spennende! men det er bare ett som skal til hører jeg de sier så hvilken klinikk er du på?Jeg har innsett i morgen også! Grugleder meg til det. Fikk ut kun 2 egg og 1 ble befruktet så jeg håper inderlig at den holder
Lykke til deg!