September 2021

De ringte nå. :joyful:2 befrukta og 2 mulige, men de må se hvordan det utvikler seg. Hvis jeg ikke hører no mer er det innsett i morgen! :shy:

Jeg har innsett i morgen også! :happy: Grugleder meg til det. Fikk ut kun 2 egg og 1 ble befruktet så jeg håper inderlig at den holder :angelic::angelic::angelic:

Lykke til deg! :Heartred

Lykke lykke til i dag, begge to! Håper inderlig dere slipper en negativ telefon på morgenen :Heartred

Ingen tvil her. Ovitrelle er ute av systemet

20210929_064337.jpg

Så bra :happy: Klarer du å vente til testdag nå, tror du? :nailbiting:
Det er i alle fall planen. Tørr nesten ikke annet. De 3 gangene jeg har vært gravid så har det vært blodprøve eller test dagen etter ikm. Og hver gang jeg tar en testefest så er jeg ikke gravid o_O
Hva med deg?

Jeg har innsett i morgen også! :happy: Grugleder meg til det. Fikk ut kun 2 egg og 1 ble befruktet så jeg håper inderlig at den holder :angelic::angelic::angelic:

Lykke til deg! :Heartred
Jeg fikk riktignok ut 4 egg og 3 ble befruktet, men bare ett ble blasto (på frys pga vaksiner og ting og tang).
Den eskimoen bestemte seg for å være gull, og jeg er nå 9+3. Krysser fingrene for at den ene din også er gullegget.

Ingen sterkere strek i dag, 10 dpo. Muligens litt svakere enn i går :( Er nok bare Ovitrelle!

Vedlegg

• B6BC6AF7-9842-45D8-A635-810D5FCF886F.jpeg
    B6BC6AF7-9842-45D8-A635-810D5FCF886F.jpeg
    727,7 KB · Visninger: 84
Ingen sterkere strek i dag, 10 dpo. Muligens litt svakere enn i går :( Er nok bare Ovitrelle!
Håper på sterk stigning til i morgen ❤ Du har strek, du er 10 dpo, det kan fortsatt gå ❤ Jeg er jo dronningen av pessimisme når det kommer til svake streker, MEN har fortsatt troa på at dette kan være noe. Jeg hadde svaak strek 10 dpo morgen som ble til verdens fineste lille skatt og har hatt svak strek morgen 10 dpo flere ganger, hvor det har blitt sterkere i løpet av dagen (hatt normal stigning)❤ Fingre og tær krysset! Når tester du neste gang?

Håper på sterk stigning til i morgen ❤ Du har strek, du er 10 dpo, det kan fortsatt gå ❤ Jeg er jo dronningen av pessimisme når det kommer til svake streker, MEN har fortsatt troa på at dette kan være noe. Jeg hadde svaak strek 10 dpo morgen som ble til verdens fineste lille skatt og har hatt svak strek morgen 10 dpo flere ganger, hvor det har blitt sterkere i løpet av dagen (hatt normal stigning)❤ Fingre og tær krysset! Når tester du neste gang?
Jeg har ikke gitt opp helt enda, men jeg har ikke de store forhåpningene heller! Det er veldig fint at andre har troa på mine vegne :Heartred Hvis jeg klarer å ikke drikke så mye tar jeg nok en test i ettermiddag, bare sånn for å tilfredsstille testetrangen :hilarious:

Ååå nei :( Den skulle jo være sterkere i dag!!! :Heartred Men her er jeg enig med Dipsy (og jeg er også kjempepessimist:hilarious:). Du har strek! Det er 10 dpo! Dette kan snu! Selv om det helst skulle snudd allerede i dag :Heartred

Ååå nei :( Den skulle jo være sterkere i dag!!! :Heartred Men her er jeg enig med Dipsy (og jeg er også kjempepessimist:hilarious:). Du har strek! Det er 10 dpo! Dette kan snu! Selv om det helst skulle snudd allerede i dag :Heartred
Jeg vet :sad010 Jeg håper sånn!! Det er jo siste på frys og hvis det ikke går nå, så tror jeg vi venter på offentlig uttak. Har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober, men jeg er så redd for at de sier at jeg ikke får starte stimulering før etter jul. Da rakner det seriøst for meg...

Back
Topp