VenterPåStorken
Elsker forumet
Så spennende! men det er bare ett som skal til hører jeg de sier så hvilken klinikk er du på?
Krysser fingerene
Jeg er på Riksen. Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! men det er bare ett som skal til hører jeg de sier så hvilken klinikk er du på?
Så greit! Vi er i Porsgrunn. Litt langt å kjøre men går fint. Jeg sover, han kjører håper på det beste for deg i morgen!Krysser fingerene
Jeg er på Riksen. Hva med deg?
Så greit! Vi er i Porsgrunn. Litt langt å kjøre men går fint. Jeg sover, han kjører håper på det beste for deg i morgen!
De ringte nå. 2 befrukta og 2 mulige, men de må se hvordan det utvikler seg. Hvis jeg ikke hører no mer er det innsett i morgen!
Jeg har innsett i morgen også! Grugleder meg til det. Fikk ut kun 2 egg og 1 ble befruktet så jeg håper inderlig at den holder
Lykke til deg!
Det er i alle fall planen. Tørr nesten ikke annet. De 3 gangene jeg har vært gravid så har det vært blodprøve eller test dagen etter ikm. Og hver gang jeg tar en testefest så er jeg ikke gravidSå bra Klarer du å vente til testdag nå, tror du?
Jeg fikk riktignok ut 4 egg og 3 ble befruktet, men bare ett ble blasto (på frys pga vaksiner og ting og tang).Jeg har innsett i morgen også! Grugleder meg til det. Fikk ut kun 2 egg og 1 ble befruktet så jeg håper inderlig at den holder
Lykke til deg!
Neeei, kjære deg Det er så ufattelig urettferdig! Sender deg tusen klemmer og føler virkelig med degAvbrutt, igjen.
Avbrutt, igjen.
Neineinei Sender over masse klemmer. Håper virkelig at dere får justert stim neste gang og at gullegget er der inne, og venter på å få vise seg fremDet ble avbrutt desverre
Huff! Håper det går bedre neste runde!Det ble avbrutt desverre
Avbrutt, igjen.
Det ble avbrutt desverre
Håper på sterk stigning til i morgen ❤ Du har strek, du er 10 dpo, det kan fortsatt gå ❤ Jeg er jo dronningen av pessimisme når det kommer til svake streker, MEN har fortsatt troa på at dette kan være noe. Jeg hadde svaak strek 10 dpo morgen som ble til verdens fineste lille skatt og har hatt svak strek morgen 10 dpo flere ganger, hvor det har blitt sterkere i løpet av dagen (hatt normal stigning)❤ Fingre og tær krysset! Når tester du neste gang?Ingen sterkere strek i dag, 10 dpo. Muligens litt svakere enn i går Er nok bare Ovitrelle!
Håperhåperhåper den blir sterkere igjenIngen sterkere strek i dag, 10 dpo. Muligens litt svakere enn i går Er nok bare Ovitrelle!
Jeg har ikke gitt opp helt enda, men jeg har ikke de store forhåpningene heller! Det er veldig fint at andre har troa på mine vegne Hvis jeg klarer å ikke drikke så mye tar jeg nok en test i ettermiddag, bare sånn for å tilfredsstille testetrangenHåper på sterk stigning til i morgen ❤ Du har strek, du er 10 dpo, det kan fortsatt gå ❤ Jeg er jo dronningen av pessimisme når det kommer til svake streker, MEN har fortsatt troa på at dette kan være noe. Jeg hadde svaak strek 10 dpo morgen som ble til verdens fineste lille skatt og har hatt svak strek morgen 10 dpo flere ganger, hvor det har blitt sterkere i løpet av dagen (hatt normal stigning)❤ Fingre og tær krysset! Når tester du neste gang?
Ingen sterkere strek i dag, 10 dpo. Muligens litt svakere enn i går Er nok bare Ovitrelle!
Jeg vet Jeg håper sånn!! Det er jo siste på frys og hvis det ikke går nå, så tror jeg vi venter på offentlig uttak. Har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober, men jeg er så redd for at de sier at jeg ikke får starte stimulering før etter jul. Da rakner det seriøst for meg...Ååå nei Den skulle jo være sterkere i dag!!! Men her er jeg enig med Dipsy (og jeg er også kjempepessimist). Du har strek! Det er 10 dpo! Dette kan snu! Selv om det helst skulle snudd allerede i dag