September 2021

Jeg vet :sad010 Jeg håper sånn!! Det er jo siste på frys og hvis det ikke går nå, så tror jeg vi venter på offentlig uttak. Har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober, men jeg er så redd for at de sier at jeg ikke får starte stimulering før etter jul. Da rakner det seriøst for meg...

Det skjønner jeg så forferdelig godt… Når det gjelder forsamtale har jeg ringt og spurt om de har ledig noe tidspunkt før det som er satt opp. Plutselig har det kommet en avlysning, så har vi fått time samme dag. Ikke at det hjelper sånn voldsomt, men kan jo kanskje spare noen uker på det :Heartred Jeg hadde sikkert ringt allerede i morgen hvis jeg var deg!

Det skjønner jeg så forferdelig godt… Når det gjelder forsamtale har jeg ringt og spurt om de har ledig noe tidspunkt før det som er satt opp. Plutselig har det kommet en avlysning, så har vi fått time samme dag. Ikke at det hjelper sånn voldsomt, men kan jo kanskje spare noen uker på det :Heartred Jeg hadde sikkert ringt allerede i morgen hvis jeg var deg!
Jeg satte meg opp på ringeliste før sommeren, men har ikke blitt ringt enda! Selve samtalen er jo bare noen uker til, men er så redd det er ventetid på behandling. Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd, hvis det er helt krise får vi heller ta et forsøk til hos Medicus i november. Selv om lommeboka svir :meh:

Jeg satte meg opp på ringeliste før sommeren, men har ikke blitt ringt enda! Selve samtalen er jo bare noen uker til, men er så redd det er ventetid på behandling. Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd, hvis det er helt krise får vi heller ta et forsøk til hos Medicus i november. Selv om lommeboka svir :meh:
Var ikke ventetid på behandling hos Porsgrunn i juni i alle fall.

Hadde jeg fått mensen 2 dager senere hadde vi startet ivf dagen vi var til samtale. :)

Lykke lykke til i dag, begge to! Håper inderlig dere slipper en negativ telefon på morgenen :Heartred

Takk! xsmile3

Nå fikk jeg satt inn et 2-dagers…
Litt kronglete da legen leste ikke i journalen at jeg har bakoverbøyd livmor. Det ble flere forsøk før han sjekket journalen og da var det smertefullt og ubehagelig..:dead:
Men egget er der det skal være så det er bare og vente…:sorry::sorry::sorry:

Var ikke ventetid på behandling hos Porsgrunn i juni i alle fall.

Hadde jeg fått mensen 2 dager senere hadde vi startet ivf dagen vi var til samtale. :)
OK, da håper jeg de ikke har ventetid på å starte behandling nå :D

Takk! xsmile3

Litt kronglete da legen leste ikke i journalen at jeg har bakoverbøyd livmor. Det ble flere forsøk før han sjekket journalen og da var det smertefullt og ubehagelig..:dead:
Uff så synd at de ikke klarer å lese seg litt opp på pasienten før timen :(
Men veldig bra at du har fått innsett. Nå er det bare å krysse fingrene :Heartred

Takk! xsmile3

Uff, så kjedelig. Jeg har også hatt noen sånne innsett… Krysser fingrene for det lille embryoet som ligger og godgjør seg der det skal, i hvert fall :love7

Sånne ringelister har jeg null tro på :hilarious:Jeg må alltid ta saken i egne hender! Nei, ikke så lenge til samtalen heldigvis, men tenkte at hvis dere fikk fremskyndet den, fikk dere også satt dere opp på venteliste noen uker tidligere :happy: Men gode nyheter fra Kelsey, da - kanskje det ikke er noen ventetid i det hele tatt!? Fikk lyst til å droppe Riksen og gå over til Porsgrunn, jeg nå! :p

Sånne ringelister har jeg null tro på :hilarious:Jeg må alltid ta saken i egne hender! Nei, ikke så lenge til samtalen heldigvis, men tenkte at hvis dere fikk fremskyndet den, fikk dere også satt dere opp på venteliste noen uker tidligere :happy: Men gode nyheter fra Kelsey, da - kanskje det ikke er noen ventetid i det hele tatt!? Fikk lyst til å droppe Riksen og gå over til Porsgrunn, jeg nå! :p
Får krysse fingrene for kort eller ingen ventetid! :smiley-angelic001 Riksen er jo helt ekstreme når det kommer til ventetid har jeg fått inntrykk av... Nå er jo Porsgrunn vår nærmeste klinikk, men tror uansett jeg hadde gått for Porsgrunn fremfor Riksen om jeg fortsatt hadde bodd i Oslo!

Hvordan går det med deg, @Sommer92 ? Har du fått tatt blodprøve? :happy:

Ja, hcg 50 15 dop, hcg 100 19 dop. Er ikke så bra økning dessverre. Fastlegen sa eg kunne ta ny blodprøve i dag, 24dpo. Får svar på den i morgen:)

Neii, så utrolig kjedelig å høre :sorry: Hvordan går det med deg? :Heartred

Det går vel greit:) vet ikke helt hva eg føler. Er jo veldig glad for at eg er blitt gravid, samtidig som det ikke ser ut som dette går helt veien. Så da går man her å venter. Er en del annet som skjer i livet, så det er kanskje bare bra å ha fokuset på noe annet. Er passe nervøs for en familiemiddag til helgen. Dette er en voksen samling hvor alkohol er på banen. Skjønner ikke hvordan eg skal snakke meg unna, så folk ikke får mistanke. Alle har tatt fri for å samles denne helgen.

Det går vel greit:) vet ikke helt hva eg føler. Er jo veldig glad for at eg er blitt gravid, samtidig som det ikke ser ut som dette går helt veien. Så da går man her å venter. Er en del annet som skjer i livet, så det er kanskje bare bra å ha fokuset på noe annet. Er passe nervøs for en familiemiddag til helgen. Dette er en voksen samling hvor alkohol er på banen. Skjønner ikke hvordan eg skal snakke meg unna, så folk ikke får mistanke. Alle har tatt fri for å samles denne helgen.

Jeg skjønner følelsen veldig godt! Hadde det sånn med begge mine kjemiske. Klarte ikke la være å være litt glad for at jeg faktisk hadde fått positiv test, liksom. Selv om jeg skjønte at det ikke ble baby av det. Jeg håper du får et slags endelig svar før helgen :Heartred Hvor lang tid pleier du å måtte vente på blodprøvesvar?

Samme svake strek i dag som i går, så er nok bare Ovitrelle :(

Back
Topp