September 2021

@Chipotle er det jeg som er på blåbærtur eller? Ser du står på venter på oppstart ennå på fremsiden. Har jeg glemt å oppdater deg?

Jeg kjenner at jeg syns det er så utrolig trist at ikke mannen får bli med inn i morgen:crybaby2ligge der inne med fremmede og han får ikke se hva som skjer...

Jeg kjenner at jeg syns det er så utrolig trist at ikke mannen får bli med inn i morgen:crybaby2ligge der inne med fremmede og han får ikke se hva som skjer...

Ja akkurat det er vondt og sårt. Skulle tro de begynte å slippe til partner nå som resten av landet har åpnet opp. Folk fester og drikker og styrer på. Men å få med seg en man bor sammen med og som har like stor sjanse som deg til å dra inn smitte. Ja det ble vanskelig liksom.

Får du lov å ha partner på videochat? Jeg gjorde det nå på sist uttak. Da brukte vi google duo. Den er enkel å bruke og har grei bilde og lydkvalitet så lenge dere begge har grei dekning eller tilgang på wifi.

Bare sniker her; skjønner deg godt!!

Jeg er enslig da, ingen partner å ta med, men jeg fikk ha med en person inn nå i august ved innsett ved min klinikk.. Tok med søskenbarnet mitt:happy:
Er du sikker på du ikke får ha han med?:Heartred

Skjønner det :Heartred Men kanskje du kan spørre pent i morgen? Er jo mulig de letter litt på det nå som de har åpnet opp for trengsel ellers i samfunnet.

Da har jeg startet min reise til Tromsø og forhåpentligvis insett i morgen tidlig. Det kjipe med UNN synes jeg er at man ikke får noe tlf dagen før eller samme dag, så om en ikke får satt inn noe så sitter man bare der forhåpningsfull i venterommet å venter og nesten tisser seg ut :banghead:

Last edited:
:Heartpink
Skjønner det :Heartred Men kanskje du kan spørre pent i morgen? Er jo mulig de letter litt på det nå som de har åpnet opp for trengsel ellers i samfunnet.
Ja jeg kan spørre men jeg spurte i tlf på lørdag og da sa de nei fordi rommet er så lite og det må være så mange andre der inne. Men helt enig i det dere andre sier det er jo litt snudd på huet. håper jeg kan ha video samtale hvertfall som siste utvei! :Heartpink

Da har jeg startet min reise til Tromsø og forhåpentligvis insett i morgen tidlig. Det kjipe med UNN synes jeg er at man ikke får noe tlf dagen før eller samme dag, så om må ikke får satt inn noe så sitter man bare der forhåpningsfull i venterommet å venter og nesten tisser seg ut :banghead:

Håper med hele meg og krysser fingrene for at alt går bra i morgen!!!!! Masse good vibes sendes avgårde fra denne kanten ❤

Da har jeg startet min reise til Tromsø og forhåpentligvis insett i morgen tidlig. Det kjipe med UNN synes jeg er at man ikke får noe tlf dagen før eller samme dag, så om må ikke får satt inn noe så sitter man bare der forhåpningsfull i venterommet å venter og nesten tisser seg ut :banghead:
God tur! Håper alt går Bra for deg :Heartpink

@Chipotle er det jeg som er på blåbærtur eller? Ser du står på venter på oppstart ennå på fremsiden. Har jeg glemt å oppdater deg?

Åja, er nok jeg som har glemt å be deg om å flytte meg :p I morgen er jeg forhåpentligvis ruger, så du trenger ikke tenke på å flytte meg før det! :happy:

Noen andre som får et litt tvangsmessig og vanskelig forhold til mat (og delvis trening) under forsøk? Jeg har PCOS, så burde sikkert kuttet både sukker og hvitt mel. Kan være ganske god til det på hverdager, men så skeier jeg ut i helgene og sliter med dårlig samvittighet i etterkant. Eller så trøstespiser jeg typisk masse sjokolade etter mislykket forsøk, før jeg skjerper meg og spiser veldig sunt rundt innsett. Det blir jo helt tullete, og spiller sikkert ingen rolle… Hadde jeg faktisk visst at det kunne ha noe å si for utfallet, hadde det vært lett å holde seg unna, men det er et altfor stort offer å skulle gå helt sukkerfri i månedsvis når det kanskje ikke har en dritt å si... Noen andre som holder på sånn og tenker mye på dette? Jeg er ikke overvektig, så handler ikke om vekten, men blir redd for at sukker skal påvirke hormonbalansen negativt.

Noen andre som får et litt tvangsmessig og vanskelig forhold til mat (og delvis trening) under forsøk? Jeg har PCOS, så burde sikkert kuttet både sukker og hvitt mel. Kan være ganske god til det på hverdager, men så skeier jeg ut i helgene og sliter med dårlig samvittighet i etterkant. Eller så trøstespiser jeg typisk masse sjokolade etter mislykket forsøk, før jeg skjerper meg og spiser veldig sunt rundt innsett. Det blir jo helt tullete, og spiller sikkert ingen rolle… Hadde jeg faktisk visst at det kunne ha noe å si for utfallet, hadde det vært lett å holde seg unna, men det er et altfor stort offer å skulle gå helt sukkerfri i månedsvis når det kanskje ikke har en dritt å si... Noen andre som holder på sånn og tenker mye på dette? Jeg er ikke overvektig, så handler ikke om vekten, men blir redd for at sukker skal påvirke hormonbalansen negativt.

Ja jeg tenker også sånn, har pcos og har lest noen plasser at folk blir bedre av lavkarbo for.eks. men jeg går på metformin og der står det i pakken at man bør spise karbo.
Prøver å tenke at jeg spise sunt før og under forsøk, men ikke alltid jeg klarer det. Og skeier alltid ut kår det ikke går veien. Sjokolade hjelper mot alt liksom :happy:
Men ja, hadde det vært 100% bevist at det funker hadde det vært lettere å holde seg borte fra noe. Har aldri fått noe beskjed fra klinikken at dette er noe man burde gjøre liksom.
Krever ganske mye å legge om til lavkarbo i en travel hverdag, når jeg i tillegg er ganske kresen, så gjør ikke det hvis jeg ikke må.

Så rart at de ikke ringer om det ikke blir innsett! Håper alt går bra for deg og at du ruger i morgen :Heartred

Back
Topp