September 2021

Ang full blære ved innsett, hvor mye drikker dere? Halv liter, én liter..? Har det noe å si om livmor er bakovervendt i den sammenheng..?
Jeg måtte kjøre et stykke til klinikken. Så siste og drakk som normalt den til ca en time før jeg var fremme. Da stoppet jeg for å gå på do, og deretter drakk jeg en halvliter Urge, og ca et glass vann. Da var blæra ganske så full på innsett. Men dette er nok veldig individuelt. Og kommer jo av på om du drikker jevnt og trutt feb til den do-runden eller ikke.

Venter og venter på telefon. Har du hørt noe ennå DinaD?

Da ringte de. 6 modne, 3 er befruktet og de 3 siste får være med videre, mulig det kan være noen til som bare er litt trege.

Puster litt letta ut, for nå. Håper ikke vi hører noe mer fra de før innsett onsdag :bag: skrik!

Da ringte de. 6 modne, 3 er befruktet og de 3 siste får være med videre, mulig det kan være noen til som bare er litt trege.

Puster litt letta ut, for nå. Håper ikke vi hører noe mer fra de før innsett onsdag :bag: skrik!
Så bra :Heartred vi satser på nada telefonsamtaler før innsett :dance008

Krysser fingre og tær for at du ikke får telefon før innsett! Nervepirrende dager du har foran deg nå :nailbiting: Håper du klarer å nyte litt også :Heartred

Krysser fingre og tær for at du ikke får telefon før innsett! Nervepirrende dager du har foran deg nå :nailbiting: Håper du klarer å nyte litt også :Heartred

Takk gode deg. Ja, kan i alle fall prøve å nyte helga:nailbiting: Om det er dårlig nytt til oss får vi tidligst beskjed iløpet av mandagen. Så akkurat nå, får vi prøve å tenke på litt annet.

Jeg fikk også telefon.. begge eggene de tok ut var umodne og var et resultat av at de flushet foliklene.. så det ene var ikke utviklet seg idet hele tatt imens det andre kom seg til modent stadie i går ettermiddag. Det var ingen videre utvikling å se men hun skulle oppdatere meg i løpet av morgendagen.
Kjenner det er helt greit om det ikke går. Uttaket var for tidlig, å burde hatt dobbel dose ovitrelle da jeg ikke hadde noen modne egg.

Jeg fikk også telefon.. begge eggene de tok ut var umodne og var et resultat av at de flushet foliklene.. så det ene var ikke utviklet seg idet hele tatt imens det andre kom seg til modent stadie i går ettermiddag. Det var ingen videre utvikling å se men hun skulle oppdatere meg i løpet av morgendagen.
Kjenner det er helt greit om det ikke går. Uttaket var for tidlig, å burde hatt dobbel dose ovitrelle da jeg ikke hadde noen modne egg.
Uff så trist og kjedelig Dina :Heartred Nå håper jeg at de justerer til rett medisinering neste runde og at det blir mange modne egg da :Heartred

Hva mener de med flushet foliklene? Det var veldig vondt å høre at det gikk så dårlig.. håper de setter opp ny plan for deg raskt igjen så det kan gå mye bedre neste gang, gode deg :Heartred

Huff, så kjedelig :Heartred Håper på bedre resultat neste gang! Jeg har også slitt med å få modne egg. Første uttak var bare 3/10 modne. Andre runde stimulerte jeg litt lenger + dobbel trigger, og da fikk jeg 7/14 modne egg.

Blir spennende å høre hva planen blir neste gang :)

Hva mener de med flushet foliklene? Det var veldig vondt å høre at det gikk så dårlig.. håper de setter opp ny plan for deg raskt igjen så det kan gå mye bedre neste gang, gode deg :Heartred

Han gikk inn i hver folikkel å tømte først, å skylte de med væske slik at de som er der slipper.. så derfor var det jo ikke flere egg som kom ut for de var ikke modne nok. <3
Ja, jeg håper de har en bedre plan nå for 11 dager med 412 Menopur var ikke tilstrekkelig den perioden her. Så burde både gå lengre å øke dosen med ovitrelle slik at de modner.. <3

:Heartred:Heartred

Det virker heldigvis som at det var feil med stimulering og tidspunkt for uttak som var årsaken da. Dobbel trigger og litt tweaking med medisinene gjør forhåpentligvis susen neste gang.

Hvordan er formen ellers?

:Heartred:Heartred

Det virker heldigvis som at det var feil med stimulering og tidspunkt for uttak som var årsaken da. Dobbel trigger og litt tweaking med medisinene gjør forhåpentligvis susen neste gang.

Hvordan er formen ellers?

Ja det virker sånn... Jeg har veldig vondt på venstresiden som han skylte foliklene i.. høyre merker jeg ikke noe .. var ikke vondt på høyre side i det heletatt men venstre var grusomt.. men litt øm er man jo.. :)

Spennende! 50% befruktningsrate er vel veldig bra? :D:Heartred Heia de tre!!!

Huff, så kjedelig, Dina :Heartred Godt du var forberedt, men utrolig kjipt likevel! Forhåpentligvis ser det helt annerledes ut neste gang :love2

Takk:Heartpink
Ja det går veldig bra.:happy: Mannen min må Sette sprøytene da, det klarer jeg ikke selv. Har aldri vært redd sprøyter eller noe sånt men takler det bare ikke
Veldig spent på uttak!

hvis alt går bra med uttak og innsett. Hvordan pleier formen å være etterpå? Jeg blir sykemeldt fremt til innsett men ikke dagen etter. Betyr det at man kam dra på jobb og leve «som normalt» ?

Formen er ganske bra etter innsett om alt går fint. For min del var det de 2 dagene etter uttak hvor jeg var litt øm i magen

Formen er ganske bra etter innsett om alt går fint. For min del var det de 2 dagene etter uttak hvor jeg var litt øm i magen
Ja så godt å høre! Jeg har så sommerfugler i magen! Håper det er noe der inne. Hadde 6 egg på en sidenav 5 på den andre. Ganske jevnt store de fleste av de. Blir spennende å se hva som faktisk er noe:joyful:

Back
Topp