Kjenner ingentingEr innsettet vondt? Gruer meg litt til det jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ingentingEr innsettet vondt? Gruer meg litt til det jeg
VelkommenSandy01 - 30 - første barn - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - menopur 412,5 IE og fyrmadel - oppstart 15.09 /uttak 27.09/ innsett 29.09
Grøss.. ja, jeg leste om situasjonen din Var det etter uttak uten komplikasjoner eller sneiet de blære eller andre organer?
For øyeblikket er det egentlig ikke ømmere enn forrige uttak.
Hvor raskt fikk du symptomer på indre blødning?
Jeg drikker jevnt og trutt etter morgenurin Kanskje 1-2 kopper kaffe og 1 liter vann. I dag tisset jeg 50 min før innsett og drakk ca 0,6 liter vann etterpå. I og med at jeg hadde drukket en del tidligere på dagen, så var blæra full igjen før innsett.Ang full blære ved innsett, hvor mye drikker dere? Halv liter, én liter..? Har det noe å si om livmor er bakovervendt i den sammenheng..?
Altså, jeg har ikke kjangs til å tisse bare litt. Enten må jeg holde meg, eller så må alt ut Første innsett måtte jeg sånn tisse 30 min før innsett og da sa sykepleieren at jeg bare måtte tisse littegrann. Det fikk jeg jo ikke til og det endte med at jeg styrtet over en liter vann etterpå...Tvitvi
Jeg bruker alltid å ha så full blære at jeg må slippe ut litt mens jeg sitter å venter. De er jo alltid forsinka
Husker ikke sånn 100 %, men mener at jeg drakk og tisset omtrent som vanlig inntil rundt en time før innsett, deretter kjørte jeg på med litt ekstra frem til timen. Som nevnt, så var ikke blæra helt full ved innsett nr 2, så anbefaler kanskje å starte litt tidligere for å være sikker. Hårfin balansegang, man orker jo ikke å ha sprengfull blære altfor lenge heller0.7 liter over hvor lang periode?
Gratulerer med overstått og 7 egg ❤ Hadde lyst til å trykke vinner, men så så jeg at du hadde punktert blære - det hørtes ikke noe godt ut Håper det går bra med deg og at det blir 7 perfekte blastoer ❤Da var jeg ferdig og. Fikk ut 7 egg. Og legen punkterte blæra mi.. mye vondere i dag enn sist
Krysser fingrene for at det er to gullegg du har fåttDa var jeg ferdig.. har ingen tro på at det går.. av 18 folikler så var det egg i 2.. tror jeg ikke har vært så lei meg noen gang . Får svar i morgen tidlig om åssen det går .
Huff for punktert blære og hurra for 7 egg Håper formen er fin!Da var jeg ferdig og. Fikk ut 7 egg. Og legen punkterte blæra mi.. mye vondere i dag enn sist
Uttaket i seg selv var ukomplisert.
Var vondt da. Men ikke mer vondt enn på forrige uttak. Etter uttak skjønte jeg derimot at noe var ikke som det skulle. Var kvalm og kastet opp så snart jeg var ut av op stua. Jeg tenkte at det måtte være bare reaksjon på mye smertestillende. Sa ingenting på klinikken. Ville bare komme meg hjem snarest mulig.
Dro hjem. Fortsatt vondt. Klarte å duppe av i en time. Skulle på do. Besvimte på do. Og så var det i gang...
Når jeg tenker på det i ettertid, da var det klart fra starten at noe var ikke som det skulle. Bare at jeg var ikke i stand til å vurdere det. Bra jeg ikke var alene hjemme da.
Det er uklart hva som skjedde. Under operasjon så dem ikke hvor blodet kom fra. Bare at det var ca liter blod inne. Må ha punktert blodåre.
Går bra nå.
Men fryktelig spent på neste stimulering når den nå blir. Om det er fortsatt liv igjen i eggstokkene.
God bedring til deg.
Gratulerer med overstått og 7 egg ❤ Hadde lyst til å trykke vinner, men så så jeg at du hadde punktert blære - det hørtes ikke noe godt ut Håper det går bra med deg og at det blir 7 perfekte blastoer ❤
Huff for punktert blære og hurra for 7 egg Håper formen er fin!
Det skjønner jeg godt! Jeg håper med degTakk Timi håper jeg kommer lengre denne gang! Er sjukt sulten på et innsett
VelkommenHiver meg inn her..
VenterpåStorken - 35år - B1 - Riks - IVF/ICSI #1 - Synarela, Gonal-F, Ovitrelle og Crinone - Uttak 27/9
Var på kontroll i dag og ser ut som det er kun 1 follikkel som er stor nok til henting. Nedslående
Men har 1-2 til som kanskje kanskje vokser fort før mandag. Hvis ikke så må vi bare satse på at det ene (hvis det er egg) blir gullegget!
Hurra! Gratulerer med 2-3 på digital, det lover godtDet er såå spennende å følge med på dere alle i denne prosessen, selv om jeg er "ferdig for nå". Deilig å slippe å føle seg alene om dette. Syns også det var utrolig interessant å lese om dette ang hcg nivå.
Jeg hadde testdag i dag(har dog testet tidligere), og etter å ha lært mye her inne så visste jeg at det burde stå 2-3 på ukesindikatoren min. Det gjorde det også
Har fått time til UL om 3 uker og termin 6.6
Jeg er ikke så flink til å svare på kommentarer, men jeg er veeldig aktiv på "likerklikkene"
Velkommen
Vi skal krysse fingrene sammen med deg for at det er gullegget som ligger der inne
St.Olavs skriver i sitt innkallingsbrev at man skal gå på do en time før timen og deretter drikke 0.5 liter vann frem mot timen. Før dette drikker du bare og går på do som vanlig.Ang full blære ved innsett, hvor mye drikker dere? Halv liter, én liter..? Har det noe å si om livmor er bakovervendt i den sammenheng..?
TakkVelkommen
Hvordan er formen din? Går det bra med stimulering?