September 2021

Liten oppdatering. Fikk en telefon fra Riksen nå. HCG var visst på 1,9. Så det var ikke en kjemisk graviditet engang.
Rart at det slo ut på babyplan graviditetstest (ikke tidligtest).
Nå må jeg vente 2 måneder på FET.

Får heie på dere andre her mens jeg venter på neste innsett :)
Åneii :( Det kan jo fortsatt ha vært en kjemisk dersom du fikk streker. Hos meg sank den fra 38 til 6 på 4 dager. Mulig det har festet seg, men glapp med en gang? Så kjedelig at du må vente 2 måneder på nytt innsett, håper tiden går fort :love2

Liten oppdatering. Fikk en telefon fra Riksen nå. HCG var visst på 1,9. Så det var ikke en kjemisk graviditet engang.
Rart at det slo ut på babyplan graviditetstest (ikke tidligtest).
Nå må jeg vente 2 måneder på FET.

Får heie på dere andre her mens jeg venter på neste innsett :)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Huff, så kjedelig og tung. Men om 2 måneder er det ny syklus, ny embryo, ny reell sjanse. Jeg håper ❤️

Å kjære Høsteple :(
Håper virkelig den går opp i styrke igjen! Det skal jo være din tur nå :Heartred
Masse gode klemmer din vei
Stor klem til deg ❤️❤️❤️❤️❤️ For min del er det ikke lett å se at 10 dpo er svakere enn 9, men du ser vel selve testene
Ååå, håper det snur :smiley-angelic001 :Heartred
Håper at HCG bare er litt tregere denne gangen, og at den snur veldig snart!
Stor klem til deg ❤️❤️❤️
Dere er alle gode som gull, takk og bare TAKK ❤

Jeg er visst bare litt miljøskadd fra alle forsøkene vi har hatt, er jo så vant til å måtte takle dårlig nytt... så viser det seg at jeg bare er en stor sutreper :bag:

Kom hjem og fikk denne nå. Utrolig hva 8 timer kan gjøre!!!

Herregud kan det være at det skal gå på det siste forsøket???

20210913_151607.jpg
20210913_152508.jpg

Last edited:
Jeg er visst bare litt miljøskadd fra alle forsøkene vi har hatt, er jo så vant til å måtte takle dårlig nytt... så viser det seg at jeg bare er en stor sutreper :bag:

Vis vedlegget 365849
Æææ, se der da!! :excited001 Kom igjen, lille spire!

Vis vedlegget 365849
Vis vedlegget 365851
Der er det definitivt rosa strek i alle fall!!! :nailbiting:

Håper den sitter til mål :dummy::Heartred

:talk017

Vis vedlegget 365849
Vis vedlegget 365851
Jaa, dette gjorde dagen min! Nå SKAL det gå! ❤

Vis vedlegget 365849
Vis vedlegget 365851
Jaaaaaaaaa bare jaaaaaaaaa :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Vis vedlegget 365849
Vis vedlegget 365851

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
❤️❤️❤️❤️

Får så mange følelser på dine vegne, du må være helt gal nå :wacky::chicken:

Åneii :( Det kan jo fortsatt ha vært en kjemisk dersom du fikk streker. Hos meg sank den fra 38 til 6 på 4 dager. Mulig det har festet seg, men glapp med en gang? Så kjedelig at du må vente 2 måneder på nytt innsett, håper tiden går fort :love2
Jeg spurte faktisk om det kunne ha vært HCG over 5 i forrige uke (så senest i dag på en vlogger som gikk fra positiv digital test til negativ på under to døgn). Så jeg ble ikke overbevist når sykepleieren sa nei. Kjipt å vente så lenge ja :dead:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Huff, så kjedelig og tung. Men om 2 måneder er det ny syklus, ny embryo, ny reell sjanse. Jeg håper ❤️
Ja, ikke sant :happy: :Heartred Skal prøve å fylle tiden min masse. For å få tiden til å gå - og for å prøve å gruble mindre på alt mulig rart :schocked028

Back
Topp