September 2021

Jeg hadde veldig vondt før uttaket, var vondt å bevege seg og å ta på magen. Uttaket mitt var likevel ikke vondt. Jeg hadde veldig angst for uttaket på forhånd, men det var for min del sammenlignbart med ultralydundersøkelsen der de telte eggposene. Håper du får samme opplevelse. :)

Du hører til Porsgrunn? Om det kan hjelpe for deg så er hvordan uttaket der foregår beskrevet detaljert inne på skjult, alt fra når man får pillene med medisiner til man er ferdig. Det hjalp veldig for meg å ha lest det på forhånd, slik at jeg i det minste visste alt av hva som skulle skje rent praktisk.
Skal gå inn å lese det nå <3 tusen takk <3

Du har fått mange gode svar over. Vil bare understreke at de fleste ikke får vondt.
Og hvis du skulle få litt vondt, så er det uansett over på et blunk! Blir overrasket hver gang over hvor raske de er.
Jeg er uheldigvis av de som får vondt, men jeg hadde gjort det 200 ganger til, om jeg visste det ville gi meg en baby ;):Heartred
Helt klart! Jeg skal jo gjøre det. Men er også slitsomt da man blir så redd at man nesten ikke får sove, enda man er så sliten at det nesten bikker rundt. :p

Snapchat-916045241_edit_271941782798087.jpg
Kun skygge idag og :(Vis vedlegget 365981

Hei! Da kan jeg endelig settes på stimulerer :chicken: , (og fjern gjerne Letrozol fra protokoll skribleriet mitt)

Ganske nedslående nyheter på UL i dag. Skulle prøve «naturlig» frysesyklus for første gang, men i går, på CD12, viste UL null respons på trippel Letrozol… Har aldri følt meg mindre fruktbar enn akkurat nå ass :( Virker som legene som undersøker meg blir helt overrasket over hvor heftig PCO jeg har. Vi ble enige om at jeg skal begynne på Progynova (som vanlig) for å tykne slimhinnen sånn at vi kan sette inn. Men blir jo veldig mye senere enn forventet. Ny UL om en uke!

Ganske nedslående nyheter på UL i dag. Skulle prøve «naturlig» frysesyklus for første gang, men i går, på CD12, viste UL null respons på trippel Letrozol… Har aldri følt meg mindre fruktbar enn akkurat nå ass :( Virker som legene som undersøker meg blir helt overrasket over hvor heftig PCO jeg har. Vi ble enige om at jeg skal begynne på Progynova (som vanlig) for å tykne slimhinnen sånn at vi kan sette inn. Men blir jo veldig mye senere enn forventet. Ny UL om en uke!
Uff, har vært der selv og det er så vondt! Man får faktisk forventninger om at kroppen skal lystre, når ingenting skjer er det ekstra sårt :( bra de fant en løsning så det kan bli innsett likevel:)

Uff, har vært der selv og det er så vondt! Man får faktisk forventninger om at kroppen skal lystre, når ingenting skjer er det ekstra sårt :( bra de fant en løsning så det kan bli innsett likevel:)

Ja, det kunne jo faktisk vært verre - at de avbrøt hele forsøket :Heartred Jeg bare kjenner jeg har mistet helt troa. Men plutselig sitter den likevel :love2

Uff så trist, men så bra at de har en løsning. Da krysser vi fingrene for at ul neste uke er en positiv opplevelse og et klarsignal for innsett :Heartred

Nei, så leit! Men som de andre sier; det er bra det løser seg og at du slipper å vente en hel syklus :Heartred Håper det ser bra ut på UL neste uke!

Ååå, så kjedelig :(
Jeg er redd det skal skje meg når jeg skal begi meg ut på fryseforsøk nå også...
Men så bra at du uansett kan få innsett!
Det er så grusomt med all denne ventingen, men håååååååper og krysser fingrene for deg for at det skal være verdt det!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
PCO er noe drit !

Jeg kan settes på ruger :love2:Heartred

Fikk satt inn en perfekt blasto og fikk en bonus i fryseboksen, veldig fornøyd med det.

Har hørt at det er større sjanse for å bli gravid med blasto, er dette fleip eller fakta? :jokercolor

Jeg kan settes på ruger :love2:Heartred

Fikk satt inn en perfekt blasto og fikk en bonus i fryseboksen, veldig fornøyd med det.

Har hørt at det er større sjanse for å bli gravid med blasto, er dette fleip eller fakta? :jokercolor

Gratulerer som ruger og med en på frys!

Ja, det er større sjanse fordi man allerede har luket vekk de som aldri ville utviklet seg videre fra dag 2-3 :)

Totts - 30- nr 2 - st.olavs- forsøk nr 1 på ivf - menopur, fyrmadel og ovitrelle- oppstart sprøyte 5 september. Uttak 17 september

Nei, så leit! Men som de andre sier; det er bra det løser seg og at du slipper å vente en hel syklus :Heartred Håper det ser bra ut på UL neste uke!

:Heartred:Heartred:Heartred

Ååå, så kjedelig :(
Jeg er redd det skal skje meg når jeg skal begi meg ut på fryseforsøk nå også...
Men så bra at du uansett kan få innsett!
Det er så grusomt med all denne ventingen, men håååååååper og krysser fingrene for deg for at det skal være verdt det!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
PCO er noe drit !

Så leit å høre at det ikke gikk hele veien for deg, Heisann :Heartred Det blir rett på nytt fryseforsøk nå?

Har du tatt ny test? Håper HCG tok seg opp og at du ser en tydeligere strek. Skal du forresten ta en blodprøve, eller krever dem kanskje ikke det i Danmark?
Jeg tok ny test når jeg sto opp. Så ingenting på den.. Våknet også at jeg måtte tisse midt på natta og det skjer aldri.. Men jeg vet ikke om grunnen til at jeg ikke får strek er at egget ikke festet seg eller om testene er dårlige. Jeg skal ta blodprøve om får positiv test

Back
Topp