Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Ja var det vi fikk høre og når vi spurte spesifikt om hvordan sjanse vi har.. Men gjelder det 1 forsøk?I følge utenlandske sider er det nesten 40% som blir gravide ved innsett av en blastocyst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var det vi fikk høre og når vi spurte spesifikt om hvordan sjanse vi har.. Men gjelder det 1 forsøk?I følge utenlandske sider er det nesten 40% som blir gravide ved innsett av en blastocyst.
Ja var det vi fikk høre og når vi spurte spesifikt om hvordan sjanse vi har.. Men gjelder det 1 forsøk?
Ok jeg håper virkelig dette går veien nå. For uttaket vsr vondt. Samme med dagene etter.. Tok en test i går kveld bare for å se om ovitrelle la igjen strek. Men jeg så ingenting på den.. Og det er 8 dager siden jeg satte den. Eller 7 dager i går når tok testenDet gjelder per forsøk ja. Så hver gang man setter inn har man gjennomsnittlig så stor sjanse for at den skal sitte.
Tvi tviUttak i går, fikk ut 12 egg. 6 egg er befruktet, håper noen av de holder til Tirsdag
Ja det får man. Bare å be om skjema til Helfo fra klinikkenLite spørsmål vedr. refusjon. Får man refundert utlegg for medisiner dersom man får behandling ved en privat klinikk?
Dette kom ikke tydelig frem på nettsiden til Helse Norge. Jeg har passert egenbetalingssummen på 18.483 kroner.
OK, tusen takkJa det får man. Bare å be om skjema til Helfo fra klinikken
Så leit KlemDa er det ingen tvil. Streken er like svak i dag, 4 dagen på rad.
Jeg kan settes på ikke gravid.
Hvia den skulle bli sterkere igjen så er det ikke ovitrelle ikke sant?Ser ut som ovitrelle snart er ute av kroppen.. Første bilde tatt samme kveld som innsett, andre bilde i dag morges.innsett var torsdag
Hvia den skulle bli sterkere igjen så er det ikke ovitrelle ikke sant?
Stor klem til degDa er det ingen tvil. Streken er like svak i dag, 4 dagen på rad.
Jeg kan settes på ikke gravid.
Hvordan er formen? Har du redusert synarela siden du har begynt med menopur?Første menopur dose satt.. for en snål følelse.. et hakk nærmere i prosessen.. 9 sprøyter til så skal vi se hvordan utviklingen har vært..