Da ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det helt enda.
Så nå er jeg veldig letta og fornøyd
Så bra resultat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det helt enda.
Uttak overstått, fikk ut 12 egg. Deilig å være ferdig, forhåpentligvis for denne gang.
Innsett blir på Tirsdag, første gang jeg får satt inn blastocyst, det blir spennende
Så bra nyheter!!!!! Håper du har det bra nå i etterkant
FantastiskDa ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det
helt enda.
Gratulerer med flott resultat! Nå krysser vi fingrene for mange fine blastoUttak overstått, fikk ut 12 egg. Deilig å være ferdig, forhåpentligvis for denne gang.
Innsett blir på Tirsdag, første gang jeg får satt inn blastocyst, det blir spennende
Gratulerer som rugerDa har jeg hatt innsett. De ville ikke fryse de andre enda. De ville vente til i morgen siden noen av dem delte seg litt sakte. Så får vite i morgen om noen og evt hvor mange som kommer på frys.. Men de sa blastoen som ble satt inn idag var perfekt og hadde delt seg riktig hver dag.
Fantastisk
MINST 6, det er sååå bra! Gratulerer
Så bra resultat!
Ja helt normalt både om man blir gravid eller ikke. Noen får det, andre ikke. Jeg hadde aldri noe uavhengig av om jeg var gravid eller ikke.Jeg vet jeg nettopp har hatt innsett.. Men hva kan man forvente seg de kommende dagene? Er det vanlig med murringer? Oppblåsthet?
#syteinnlegg
Aiaiai. Begynte på cyclogest søndag og hadde innsett I går. Er så fryktelig oppblåst det gjør veldig vondt! Aldri vært slik før. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre for å lette det vonde
Ta en Paracet , varmeflaske mot magen og nedover. Varm dusj. Dette hjalp meg god bedring.#syteinnlegg
Aiaiai. Begynte på cyclogest søndag og hadde innsett I går. Er så fryktelig oppblåst det gjør veldig vondt! Aldri vært slik før. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre for å lette det vonde
Takk, snille
Ble spyfest i bilen på vei hjem
Har sovet i noen timer og kjenner at noe har skjedd der nede, så tar livet med ro i dag
Må bare legge til at det er så fint å skrive med dere alle sammen her inne, som vet hvilken prosess dette er og hva den gjør både mot kroppen og psyken
Forvent hva som helst. Jeg hadde masse murringer og stikking og oppblåsthet på negativt innsett, og absolutt ingen symptomer den siste gangen når det ble positivt nå, da kom ikke symptomene før i uke 6. Så det er ingen regler for hva som kan komme.Jeg vet jeg nettopp har hatt innsett.. Men hva kan man forvente seg de kommende dagene? Er det vanlig med murringer? Oppblåsthet?
Minifom tabletter kan kjøpes reseptfritt, og er helt trygt å ta om du er gravid også. Hjelper veldig mot luftsmerter for meg iallefall.#syteinnlegg
Det er mange som får litt skjøre slimhinner av Crinone og lignende, så det er ikke unormalt å blø litt!Var på do nå. Da var det farge i trusa og på papiret. Kommer det av crinone?