September 2021

Da ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det helt enda.
Så nå er jeg veldig letta og fornøyd :thumleft:cheers

Så bra resultat! :woot:

Da ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det helt enda.

:joyful::joyful::joyful: MINST 6, det er sååå bra! Gratulerer ❤️❤️❤️

Uttak overstått, fikk ut 12 egg. Deilig å være ferdig, forhåpentligvis for denne gang.
Innsett blir på Tirsdag, første gang jeg får satt inn blastocyst, det blir spennende ❤️

Uttak overstått, fikk ut 12 egg. Deilig å være ferdig, forhåpentligvis for denne gang.
Innsett blir på Tirsdag, første gang jeg får satt inn blastocyst, det blir spennende ❤️

Så bra nyheter!!!!! Håper du har det bra nå i etterkant ❤️

Så bra nyheter!!!!! Håper du har det bra nå i etterkant ❤️

Takk, snille ❤️

Ble spyfest i bilen på vei hjem :yuck:
Har sovet i noen timer og kjenner at noe har skjedd der nede, så tar livet med ro i dag ❤️

Må bare legge til at det er så fint å skrive med dere alle sammen her inne, som vet hvilken prosess dette er og hva den gjør både mot kroppen og psyken :Heartred

Da ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det
helt enda.
Fantastisk :Heartred

Gratulerer med flott resultat! Nå krysser vi fingrene for mange fine blasto :Heartred

Da har jeg hatt innsett. De ville ikke fryse de andre enda. De ville vente til i morgen siden noen av dem delte seg litt sakte. Så får vite i morgen om noen og evt hvor mange som kommer på frys.. Men de sa blastoen som ble satt inn idag var perfekt og hadde delt seg riktig hver dag.

Da har jeg hatt innsett. De ville ikke fryse de andre enda. De ville vente til i morgen siden noen av dem delte seg litt sakte. Så får vite i morgen om noen og evt hvor mange som kommer på frys.. Men de sa blastoen som ble satt inn idag var perfekt og hadde delt seg riktig hver dag.
Gratulerer som ruger :Heartred
Krysser fingrene for at du får noen på frys også!

Jeg vet jeg nettopp har hatt innsett.. Men hva kan man forvente seg de kommende dagene? Er det vanlig med murringer? Oppblåsthet?
Ja helt normalt både om man blir gravid eller ikke. Noen får det, andre ikke. Jeg hadde aldri noe uavhengig av om jeg var gravid eller ikke.
Det er det som er så kjedelig i disse ventedagene før test. Man går liksom å kjenner etter symptomer, også kan de være der bare pga medisinen

#syteinnlegg

Aiaiai. Begynte på cyclogest søndag og hadde innsett I går. Er så fryktelig oppblåst det gjør veldig vondt! Aldri vært slik før. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre for å lette det vonde :hungover:

#syteinnlegg

Aiaiai. Begynte på cyclogest søndag og hadde innsett I går. Er så fryktelig oppblåst det gjør veldig vondt! Aldri vært slik før. Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre for å lette det vonde :hungover:

Huff :( Kan noe av det være luftsmerter og luft som ikke kommer ut og dermed gjør at det blir mindre plass til eggstokkene?

Jeg fikk tips om Laxoberal 7,5mg/ml dråper tidligere i tråden her, og det har hjulpet meg. Virker som det fikk systemet i gang litt slik at luften klarer å passere. Med en gang luften ikke får kommet ut får jeg vondt i eggstokkene igjen, samme om blæren er full også. Så antar at det i tillegg til å være vondt pga luftsmertene i seg selv faktisk er vondt fordi det blir trangere om plassen.

Uansett ønsker jeg deg god bedring. :)

#syteinnlegg

Ta en Paracet , varmeflaske mot magen og nedover. Varm dusj. Dette hjalp meg ❤️god bedring.

Takk, snille ❤️

Ble spyfest i bilen på vei hjem :yuck:
Har sovet i noen timer og kjenner at noe har skjedd der nede, så tar livet med ro i dag ❤️

Må bare legge til at det er så fint å skrive med dere alle sammen her inne, som vet hvilken prosess dette er og hva den gjør både mot kroppen og psyken :Heartred

Åneiiiii :facepalm: det høres forferdelig ut, ikke minst fordi man må rense bil etterpå :grumpy::inpain:

Håper du har fått sovet enda mer! Ta det med ro så lenge du trenger ❤️

Jeg vet jeg nettopp har hatt innsett.. Men hva kan man forvente seg de kommende dagene? Er det vanlig med murringer? Oppblåsthet?
Forvent hva som helst. Jeg hadde masse murringer og stikking og oppblåsthet på negativt innsett, og absolutt ingen symptomer den siste gangen når det ble positivt nå, da kom ikke symptomene før i uke 6. Så det er ingen regler for hva som kan komme.

#syteinnlegg

Minifom tabletter kan kjøpes reseptfritt, og er helt trygt å ta om du er gravid også. Hjelper veldig mot luftsmerter for meg iallefall.

Var på do nå. Da var det farge i trusa og på papiret. Kommer det av crinone?
Det er mange som får litt skjøre slimhinner av Crinone og lignende, så det er ikke unormalt å blø litt!

Back
Topp