September 2021

Nå er jeg lei kroppen kjenner jeg.. har gått på synarela siden 19 august å jeg er mildt sagt møkk dårlig. Blitt sykemeldt da jeg har mye ubehag og er sykt sliten. Sover å sover.. men det er sånn det er.. frustrerende mildt sagt. Nå blir det gyn på fredag for å få informasjon om når jeg kan starte opp på menopur. Skal bli spennende med hvilke sprell kroppen skal finne på da..

Mye bivirkninger på menopur hos dere? Spes med litt Heavy dose...? :)
Åååh, føler så med deg! Begynner selv med synarela til mandag, og det er så tøft! Sist runde ble jeg sykemeldt da jeg begynte med sprøyter i tillegg. De fleste synes jeg sier de får det bedre da, siden man også halverer dosen med Synarela. Tror kanskje jeg følte det gikk bedre fysisk, men psykisk var jeg heeelt ute og begynte å grine hver gang jeg hadde en kunde som klaget på noe :hungover: Men hold ut - det blir verdt det til slutt :love7

Jeg har utover dagen (dag 4 etter uttak) fått mye vondere igjen. Spesielt på venstre side og i livmoren, blæren. Veldig vondt om jeg trykker på blæren, spesielt om den ikke er helt tom. Hvor vondt er det normalt å ha? :(
Så vondt skal det ikke være. Ta en tlf til klinikken eller legevakta å få en sjekk. Overstimulering er ikke noe å spøke med, så bedre med en tlf for mye enn for lite

Jeg har utover dagen (dag 4 etter uttak) fått mye vondere igjen. Spesielt på venstre side og i livmoren, blæren. Veldig vondt om jeg trykker på blæren, spesielt om den ikke er helt tom. Hvor vondt er det normalt å ha? :(
huff. det høres ikke bra ut! Ville nok ringt de å fortalt de hvordan du har det, slik at de kan ta en vurdering for deg. Håper du føler deg bedre snart :Heartred

Aldri tatt Ovitrelle så kan ikke sammenligne, men enig med de andre som foreslår at du tar kontakt :Heartred

Så vondt skal det ikke være. Ta en tlf til klinikken eller legevakta å få en sjekk. Overstimulering er ikke noe å spøke med, så bedre med en tlf for mye enn for lite
huff. det høres ikke bra ut! Ville nok ringt de å fortalt de hvordan du har det, slik at de kan ta en vurdering for deg. Håper du føler deg bedre snart :Heartred
Aldri tatt Ovitrelle så kan ikke sammenligne, men enig med de andre som foreslår at du tar kontakt :Heartred

Takk for svar alle :Heartred Jeg har litt høy terskel for å ringe, men om det er like ille i kveld ringer jeg. Syns det er litt bedre nå igjen.

Jeg har fått 4 fine eskimoer på frys :sad010:sad010

Er så sykt glad nå. Det var det beste jeg turde å håpe på. Tenk at hele 4 av 7 ble til blastocyster. Føler vi er mange steg nærmere målet. :Heartred

Er så sykt glad nå. Det var det beste jeg turde å håpe på. Tenk at hele 4 av 7 ble til blastocyster. Føler vi er mange steg nærmere målet. :Heartred
Så fantastisk! Et kjempeflott resultat :Heartred Nå krysser vi fingrene for at du får innsett snart og at spiren sitter :)

Det er jo fantastisk! Gratulerer :smiley-bounce016

:love7 Fantastiske nyheter!!! Gratulerer så mye!

Da har jeg satt inn en fin blasto! Håper veldig at siste på frys gjør at vi kan bli en del av statistikken over de som får baby ila tre forsøk ❤

Da har jeg satt inn en fin blasto! Håper veldig at siste på frys gjør at vi kan bli en del av statistikken over de som får baby ila tre forsøk ❤

Gratulerer til dere begge to! :happy: :Heartred:Heartred:Heartred

Sniker litt her, jeg.
4 dager etter mitt første uttak fikk jeg så sterke smerter at jeg lå foran toalettet og følte jeg skulle spy hvert annet minutt. Eneste som hjalp var å gå litt, eller å brekke seg...
Fikk en kontroll dagen etter(de var redd for overstimuleringssyndrom), men det viste seg at det var luftsmerter! :hilarious:
Fikk streng beskjed om å drikke 3-4 liter vann om dagen, og ta laxoberaldråper og dulpholaks (eller hva det heter), og unngå ting som gir mer luft, også fikk jeg en resept på smertestillende.
Bare et lite tips som kan være verdt å prøve :D

Fantastisk! Gratulerer med et fint resultat :Heartred

Sniker litt her, jeg.
4 dager etter mitt første uttak fikk jeg så sterke smerter at jeg lå foran toalettet og følte jeg skulle spy hvert annet minutt. Eneste som hjalp var å gå litt, eller å brekke seg...
Fikk en kontroll dagen etter(de var redd for overstimuleringssyndrom), men det viste seg at det var luftsmerter! :hilarious:
Fikk streng beskjed om å drikke 3-4 liter vann om dagen, og ta laxoberaldråper og dulpholaks (eller hva det heter), og unngå ting som gir mer luft, også fikk jeg en resept på smertestillende.
Bare et lite tips som kan være verdt å prøve :D

Takk for tips! Jeg har kjøpt de dråpene og skal se om jeg kan få systemet i gang igjen. :)

Krysser fingre og tær for deg :love2 Nyt rugingen!

Gratulerer som ruger på en liten eskimo :love7

Back
Topp