September 2021

Andre som blir dårlig under stimulering? Jeg går på fostimon for første gang og er skikkelig kvalm og dårlig i magen. Måtte gå hjem fra jobb for jeg satt mer på do enn jeg jobba:grumpy:

Uff, synd å høre :dead: har også vært kvalm og brukt mye tid på do under stimulering, tror det er "normalt" fordi jeg opplever det samme når jeg får vanlig mens også :rolleyes: Enkelte har mager som blir lett påvirket av hormonendringer, heldige oss :wtf: God bedring :Heartred

Hvilke smertestillende har dere fått ved uttak?
Hva har evt fungert best?

Tror St Olavs gir OxyNorm til de fleste (men kan hende jeg tar feil), + 1 ibux og 3 paracet. Det er tydelig at den fungerer da jeg blir "full" og skikkelig kvalm, men tar ikke alt av smertene (tar nok da). Har ikke annet å sammenligne med :) Håper du ikke er for engstelig for uttak, det går som regel bra :Heartred

Tror St Olavs gir OxyNorm til de fleste (men kan hende jeg tar feil), + 1 ibux og 3 paracet. Det er tydelig at den fungerer da jeg blir "full" og skikkelig kvalm, men tar ikke alt av smertene (tar nok da). Har ikke annet å sammenligne med :) Håper du ikke er for engstelig for uttak, det går som regel bra :Heartred

Takk for svar ❤️ Har vært alt for nervøs bare på kontrollene, hehe, så kjenner at jeg er stresset for uttak som blir på Torsdag. Har jo gjort dette 2 ganger tidligere, men lenge siden nå...

Gleder meg til å få det overstått :angelic:

Mens kom nå, så slenger meg på her!

Timi90 - 30 år - B1 - Medicus - fryseforsøk #2 fra ICSI #2 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest - Innsett uke 38

Håper på det beste for alle sammen her inne :happy093.

Dobbelt

Mens kom nå, så slenger meg på her!

Timi90 - 30 år - B1 - Medicus - fryseforsøk #2 fra ICSI #2 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest - Innsett uke 38

Håper på det beste for alle sammen her inne :happy093.
Velkommen. Håper spiren sitter denne gangen :Heartred

Nå er jeg lei kroppen kjenner jeg.. har gått på synarela siden 19 august å jeg er mildt sagt møkk dårlig. Blitt sykemeldt da jeg har mye ubehag og er sykt sliten. Sover å sover.. men det er sånn det er.. frustrerende mildt sagt. Nå blir det gyn på fredag for å få informasjon om når jeg kan starte opp på menopur. Skal bli spennende med hvilke sprell kroppen skal finne på da..

Mye bivirkninger på menopur hos dere? Spes med litt Heavy dose...? :)

Satt siste dose med Fyremadel i dag. Det fulgte med en del væske når jeg tok sprøyten ut av magen. Nå begynner jeg å få eggløsningsmerter. Kan det være at dosen i magen ble for liten og at jeg får eggløsning for tidlig? Skal sette Ovitrelle i kveld.

#nervøsforalt #overtenker(?)

Satt siste dose med Fyremadel i dag. Det fulgte med en del væske når jeg tok sprøyten ut av magen. Nå begynner jeg å få eggløsningsmerter. Kan det være at dosen i magen ble for liten og at jeg får eggløsning for tidlig? Skal sette Ovitrelle i kveld.

#nervøsforalt #overtenker(?)

Tror nok det skal gå greit, du har nok fått i deg mesteparten av dosen likevel. Jeg hadde tidvis sterke EL smerter fra stim-dagdag 4 og satt ovitrelle stim-dag 8. :)

Lykke til de siste dagene nå!

Tror nok det skal gå greit, du har nok fått i deg mesteparten av dosen likevel. Jeg hadde tidvis sterke EL smerter fra stim-dagdag 4 og satt ovitrelle stim-dag 8. :)

Lykke til de siste dagene nå!

Takk fine deg, og tusen takk for svar, godt å høre ❤️

Blir litt kokko av denne prosessen :wacky:

Takk fine deg, og tusen takk for svar, godt å høre ❤️

Blir litt kokko av denne prosessen :wacky:

Skjønner deg godt. Jeg sendte melding til Porsgrunn og spurte om det var mulig med tidlig EL pga de sterke symptomene. Men det var det altså ikke. Så du er ikke alene om å bli litt sprø :hilarious:

Skjønner deg godt. Jeg sendte melding til Porsgrunn og spurte om det var mulig med tidlig EL pga de sterke symptomene. Men det var det altså ikke. Så du er ikke alene om å bli litt sprø :hilarious:

Godt å høre, hihi!!

Vurdert å ringe hele/halve dagen, men nå er klokken blitt for mye, så måtte evt ringt i morgen... Da er det veldig godt å ha noen å snakke med her inne :Heartred

Fordelen med litt smerter allerede nå er at det skal bli "godt" å få ut alle eggene

Nå er jeg lei kroppen kjenner jeg.. har gått på synarela siden 19 august å jeg er mildt sagt møkk dårlig. Blitt sykemeldt da jeg har mye ubehag og er sykt sliten. Sover å sover.. men det er sånn det er.. frustrerende mildt sagt. Nå blir det gyn på fredag for å få informasjon om når jeg kan starte opp på menopur. Skal bli spennende med hvilke sprell kroppen skal finne på da..

Sniker litt, jeg hadde det grusomt på nesesprayen og gikk over på Menopur. Menopur har ikke gitt meg bivirkninger og jeg har gått på det 5 ganger. Hatt den høyeste dosen som er lov, og var en drøm å slutte med sprayen. Lykke til:) ❤️

Føler med deg :Heartred Jeg er skikkelig uvel og har konstant hodepine. Hadde det ikke vært for at jeg har mulighet til hjemmekontor så hadde jeg nok blitt sykemeldt jeg også. Gleder meg til fredag i neste uke for første kontroll.

Jeg har utover dagen (dag 4 etter uttak) fått mye vondere igjen. Spesielt på venstre side og i livmoren, blæren. Veldig vondt om jeg trykker på blæren, spesielt om den ikke er helt tom. Hvor vondt er det normalt å ha? :(

Back
Topp