September 2021

Kanskje dumt spørsmål, men regnes egguttaket som dag 0 eller 1?

Jeg hadde uttak på fredag, vil mine være 5 dagers på tirsdag eller onsdag?

Den siden var veldig fin!

Mine er da dag 3 embryo og alle 7 er foreløpig med videre. Leste at 40-50% gjennomsnittlig overlever fra dag 3 til dag 5. Det blir spennende å se!! :nailbiting:
Ja, det er fryktelig spennende tider. Jeg måtte slå meg til tidligere i dag med at jeg siden jeg ikke har hørt noe til nå, så må det hvertfall være håp for noen. For går ut i fra at de hadde ringt om alle var ødelagte :P

Det er jo veldig bra at du fortsatt har med dine 7! :D

Ja, det er fryktelig spennende tider. Jeg måtte slå meg til tidligere i dag med at jeg siden jeg ikke har hørt noe til nå, så må det hvertfall være håp for noen. For går ut i fra at de hadde ringt om alle var ødelagte :p

Det er jo veldig bra at du fortsatt har med dine 7! :D

Ja, jeg har også noia for at de skal ringe før onsdag/dag 5. De ringer egentlig bare før det om alle har falt fra. :hilarious:

Eneste grunn til at jeg fikk oppdatering nå var fordi jeg spurte på crypho hvor mange umodne egg jeg hadde. Så svarte de egentlig ikke helt på det annet enn at 7 var med videre nå i dag, og at resten enten var umodne eller hadde delt seg feil.

Så da håper jeg at vi ikke hører noe mer før dag 5 :p

Da er jeg endelig ruger :love7:ky:dummy: en stk perfekt blasto satt inn idag xsmile9

Så fantastisk :Heartred Har du planer om å teste noe selv eller skal du vente til offisiell testdag fra klinikken?

Ja virkelig xsmile14 Skulle ta test hjemme om 14 dager fra idag, men blir nok å teste før den tid ja :smiley-bounce015 klarer ikke vente så lenge

Andre som blir dårlig under stimulering? Jeg går på fostimon for første gang og er skikkelig kvalm og dårlig i magen. Måtte gå hjem fra jobb for jeg satt mer på do enn jeg jobba:grumpy:

Andre som blir dårlig under stimulering? Jeg går på fostimon for første gang og er skikkelig kvalm og dårlig i magen. Måtte gå hjem fra jobb for jeg satt mer på do enn jeg jobba:grumpy:
Veldig lenge siden jeg gikk på fostimon, men kan ikke huske at jeg ble dårlig. Skal begynne på det nå på onsdag.... håper jeg ikke blir dårlig :wtf:
God bedring!

Veldig lenge siden jeg gikk på fostimon, men kan ikke huske at jeg ble dårlig. Skal begynne på det nå på onsdag.... håper jeg ikke blir dårlig :wtf:
God bedring!

Takk:Heartred Er liksom på dag 4, så syntes det var veldig tidlig også å bli dårlig! Håper det betyr kort stimuleringsperiode.
Jeg er så ubrukelig når jeg er kvalm, blir som en dausjuk mann :smiley-ashamed008
Lykke til;)

Hvilke smertestillende har dere fått ved uttak?
Hva har evt fungert best?

Ja, jeg har også noia for at de skal ringe før onsdag/dag 5. De ringer egentlig bare før det om alle har falt fra. :hilarious:

Eneste grunn til at jeg fikk oppdatering nå var fordi jeg spurte på crypho hvor mange umodne egg jeg hadde. Så svarte de egentlig ikke helt på det annet enn at 7 var med videre nå i dag, og at resten enten var umodne eller hadde delt seg feil.

Så da håper jeg at vi ikke hører noe mer før dag 5 :p
Åja, jeg har ikke turt å spørre jeg. Så jeg må bare holde ut. Men ja jeg tenker ingen nyhet er god nyhet akkurat nå :nailbiting:

Vi krysser fingrene :smiley-angelic001

Back
Topp