Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Tusen takk.. Håper dagene frem mot innsett går fort.. Og at oppblåstheten i magen går bortHøres bra ut. Danmark er et flott land Kos deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk.. Håper dagene frem mot innsett går fort.. Og at oppblåstheten i magen går bortHøres bra ut. Danmark er et flott land Kos deg!
Dag 2 etter uttak.. Fortsatt 9 egg av 12 som har delt seg riktig slik de ønsker. Så det er jo bra.
Jeg mener de sa at egguttaket regnes som dag 0.Kanskje dumt spørsmål, men regnes egguttaket som dag 0 eller 1?
Jeg hadde uttak på fredag, vil mine være 5 dagers på tirsdag eller onsdag?
Jeg mener de sa at egguttaket regnes som dag 0.
Det står også på denne siden: https://www.fertilitetssenteret.no/livet-pa-laboratoriet/#egguthentingsdag
Ja, det er fryktelig spennende tider. Jeg måtte slå meg til tidligere i dag med at jeg siden jeg ikke har hørt noe til nå, så må det hvertfall være håp for noen. For går ut i fra at de hadde ringt om alle var ødelagteDen siden var veldig fin!
Mine er da dag 3 embryo og alle 7 er foreløpig med videre. Leste at 40-50% gjennomsnittlig overlever fra dag 3 til dag 5. Det blir spennende å se!!
Ja, det er fryktelig spennende tider. Jeg måtte slå meg til tidligere i dag med at jeg siden jeg ikke har hørt noe til nå, så må det hvertfall være håp for noen. For går ut i fra at de hadde ringt om alle var ødelagte
Det er jo veldig bra at du fortsatt har med dine 7!
Ja hver dag får jeg oppdatering. Opp til flere ganger om dagen og. Skal få bilde av embryoet/embryoene og.Jeg heier på dem!!! Får du oppdatering hver dag? Dette blir nervepirrende
Da er jeg endelig ruger en stk perfekt blasto satt inn idag
Så fantastisk Har du planer om å teste noe selv eller skal du vente til offisiell testdag fra klinikken?Da er jeg endelig ruger en stk perfekt blasto satt inn idag
Så fantastisk Har du planer om å teste noe selv eller skal du vente til offisiell testdag fra klinikken?
Gratulerer som ruger!
Da er jeg endelig ruger en stk perfekt blasto satt inn idag
Veldig lenge siden jeg gikk på fostimon, men kan ikke huske at jeg ble dårlig. Skal begynne på det nå på onsdag.... håper jeg ikke blir dårligAndre som blir dårlig under stimulering? Jeg går på fostimon for første gang og er skikkelig kvalm og dårlig i magen. Måtte gå hjem fra jobb for jeg satt mer på do enn jeg jobba
Veldig lenge siden jeg gikk på fostimon, men kan ikke huske at jeg ble dårlig. Skal begynne på det nå på onsdag.... håper jeg ikke blir dårlig
God bedring!
Åja, jeg har ikke turt å spørre jeg. Så jeg må bare holde ut. Men ja jeg tenker ingen nyhet er god nyhet akkurat nåJa, jeg har også noia for at de skal ringe før onsdag/dag 5. De ringer egentlig bare før det om alle har falt fra.
Eneste grunn til at jeg fikk oppdatering nå var fordi jeg spurte på crypho hvor mange umodne egg jeg hadde. Så svarte de egentlig ikke helt på det annet enn at 7 var med videre nå i dag, og at resten enten var umodne eller hadde delt seg feil.
Så da håper jeg at vi ikke hører noe mer før dag 5
Gratulere som rugerDa er jeg endelig ruger en stk perfekt blasto satt inn idag