September 2021

Så fantastisk! Et kjempeflott resultat :Heartred Nå krysser vi fingrene for at du får innsett snart og at spiren sitter :)
Det er jo fantastisk! Gratulerer :smiley-bounce016
Fantastisk! Gratulerer med et fint resultat :Heartred
Gratulerer til dere begge to! :happy: :Heartred:Heartred:Heartred
:love7 Fantastiske nyheter!!! Gratulerer så mye!

Tusen takk snille dere :Heartred

Er så glad nå, siste vaksinedose er satt og været er nydelig. En fin dag :love7

Er både på denne og augusttråden :facepalm:. Hadde innsett 25.aug. Nå viser det seg positive gravidettester, og svar på hcg i dag på 199 :Heartred. Kan settes som gravid :smiley-angelic003
UL i uke 39.

Da var første dose med fostimon satt :gen014
Høy dose så måtte sette 2 sprøyter :wacky: Hadde glemt hvor mye de svir, men kanskje ikke så rart når det er nøyaktig 3 år siden sist jeg gikk på dem.
Om jeg blir gravid nå og spiren sitter så blir det termin ca 1,5 uke etter min sønn, som ble laget i september 2018 på samme protokoll. Skal på første ul kontroll på dagen 3 år etter sønnen min ble satt inn. Det må jo være et godt tegn :rolleyes:

Da var første dose med fostimon satt :gen014
Høy dose så måtte sette 2 sprøyter :wacky: Hadde glemt hvor mye de svir, men kanskje ikke så rart når det er nøyaktig 3 år siden sist jeg gikk på dem.
Om jeg blir gravid nå og spiren sitter så blir det termin ca 1,5 uke etter min sønn, som ble laget i september 2018 på samme protokoll. Skal på første ul kontroll på dagen 3 år etter sønnen min ble satt inn. Det må jo være et godt tegn :rolleyes:
Åå, det må jo bare være et tegn på at dette skal bli suksess :Heartred

Vaksinedose 2 satt i dag, og forventer mens lørdag/søndag.
Har stått på 5 mg Letrozol nå, så krysser fingra for at vaksinen ikke forskyver syklus igjen nåo_O letrozolen burde «vinne» den hormonkampen..?

Isåfall er sprøytestart rett rundt hjørnet :woot: gleder meg til å få fart på sakene, har vært en treg sommer gitt.

Velkommen inn hit alle som skal gjennom forsøk i september :Heartred

Skriv dere gjerne opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :)
Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING

B82 - 39år - B4 (felles barn 2) - IVF/ICSI #2 - Porsgrunn - oppstart uke 36/37 - Letrozol, Menopur, fyremadel

Sofia87 - 35 år - b1 - Porsgrunn - IVF/ICSI (3.uttak/3.innsett) - Synarela, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - uttak uke 41

Chipotle - 30 år - B2 - Medicus - 6. søskeninnsett (fryseforsøk) - Femar 7,5 mg - EL ca. 18. september

Timi90 - 30 år - B1 - Medicus - fryseforsøk #2 fra ICSI #2 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest - Innsett uke 38

STIMULERER

DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - IVF forsøk #1 - Synarela, menopur og ovitrelle - oppstart 19/08

håperpåhjelp85 - 36 år- barn #1 - Danmark- icsi#1 - gonal f og fyramadel- oppstart 21.08

Litjmora - 40 år - Barn #2 - UNN - IVF #6(ICSI #4) - Synarela, Fostimon, Ovitrelle og Utrogestan - Oppstart 26.08

Sommer92 - 29år - barn #1 - Riksen - fryseforsøk #1 - begynt på progynova i dag 26.08

Unicorn59 - 26 - Barn nr. 2 - Haugesund - Forsøk nr 1 - Pergoveris - Oppstart 25/8

Memy. 33 år. Barn nr 2 (første med ivf). Medicus Stavanger. Ivf #4. Metformin, fostimon, fyremadel. Oppstart neste mens, forhåpentligvis i begynnelsen av september.

RUGER

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - Riksen - IVF #2 - Gonal F og Fyremadel - Oppstart (avhenger av mensen).

mavo91 - 30år - St.olavs - innsett fryst blasto fra første forsøk ivf - naturlig syklus

Høsteple - st olav - b1 - 3 forsøk/9 innsett - prednisolon, cyclogest, albyl e, klexane - innsett ca uke 36

TOTALFRYS

Kelsey - B1 - Porsgrunn - IVF #1 - Menopur og Fyremadel - Oppstart 26.08

Sunny_8 - 32 år - Barn #1 - St. Olav - IVF uttak #2 - Menopur og Fyremadel, oppstart av medisiner 21. august

AVBRUTT

Forhåpningsfull - 27 - barn #1 - St. Olav - IVF stimulering #1 - Menopur og Fyremadel, oppstart 21.august

GRAVID

Shake90 - 31 år - Barn #2 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Provera, Gonal-F, Fyremandel, lutinus - Uttak: 23.08 = 9 egg. Alle ble befruktet. Innsett 25.08 = 1 egg.
Jeg har begynt på Letrozol, så jeg kan flyttes til stimulerer :D

Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg hadde egguttak fredag 03. September. Og i dag fikk jeg mensen. Men jeg har enda ikke fått tilbakemelding om jeg fikk noen på frys (ble totalfrys) Jeg har spurt St. Olav om jeg kan få styrt syklus denne gangen for jeg får alltid eggløsning mandag/tirsdag. Men de ba meg ringe callback. Så da vet jeg jo ikke når de ringer. Og hvis jeg kan ha styrt syklus så må jeg jo begynne på progynova.
What to do?

Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg hadde egguttak fredag 03. September. Og i dag fikk jeg mensen. Men jeg har enda ikke fått tilbakemelding om jeg fikk noen på frys (ble totalfrys) Jeg har spurt St. Olav om jeg kan få styrt syklus denne gangen for jeg får alltid eggløsning mandag/tirsdag. Men de ba meg ringe callback. Så da vet jeg jo ikke når de ringer. Og hvis jeg kan ha styrt syklus så må jeg jo begynne på progynova.
What to do?

Skal du ikke ha pausesyklus før innsett? Når begynner man på medisiner i forhold til styrt syklus?

Skal du ikke ha pausesyklus før innsett? Når begynner man på medisiner i forhold til styrt syklus?
Det er det jeg ikke vet. De har ikke sagt noen ting. Sist så begynte jeg på progynova samme dag som jeg fikk mens.

Det er det jeg ikke vet. De har ikke sagt noen ting. Sist så begynte jeg på progynova samme dag som jeg fikk mens.
De var veldig raske med å ringe meg opp igjen sist uke, håper du hører snart fra de :)

Edit; du kan jo melde mens i crypho? Så får du sikkert svar enten å begynne på medisin eller avvente til neste syklus.

Jeg har fått 4 fine eskimoer på frys :sad010:sad010

Er så sykt glad nå. Det var det beste jeg turde å håpe på. Tenk at hele 4 av 7 ble til blastocyster. Føler vi er mange steg nærmere målet. :Heartred

Så fantastisk, Kelsey :joyful: Gratulerer :Heartred

What to do?

Håper du hører tilbake ila ettermiddagen, hvis ikke så kan du også ringe laben - de stenger 15.30 så hvis du ikke har hørt noe innen ~14.45 så kan du vurdere det!

Tror St Olavs pleier å kreve pausesyklus etter stimulering, men selvfølgelig kan det være annerledes i din tilfelle. Jeg må iaf ha pausesyklus

Håper du hører tilbake ila ettermiddagen, hvis ikke så kan du også ringe laben - de stenger 15.30 så hvis du ikke har hørt noe innen ~14.45 så kan du vurdere det!
Tror St Olavs pleier å kreve pausesyklus etter stimulering, men selvfølgelig kan det være annerledes i din tilfelle. Jeg må iaf ha pausesyklus

Ja, det kan jo gjøre ja. Synes det er litt rart at jeg ikke har hørt noen ting. Og de sa jeg kunne ha innsett i neste syklus, men usikker på om de mente neste etter denne ikke godt å si. Blir litt frustrert av at de på crypho ikke kunne svare veg eller ringe meg direkte, men i stede bare svare at jeg må ringe callback.

De var veldig raske med å ringe meg opp igjen sist uke, håper du hører snart fra de :)

Edit; du kan jo melde mens i crypho? Så får du sikkert svar enten å begynne på medisin eller avvente til neste syklus.
Jeg meldte først inn på crypho, men se sa jeg måtte ringe callback og planlegge. Så jeg syns det var litt rart. Men det kan jo hende det er fordi jeg ikke har fått svar på om jeg har fått noen egg på frys enda. Får bare håpe de ringer snart ja

Da ringte de endelig. Jeg må vente en syklus ja siden jeg fikk ut soppas mange egg (25stk) men fikk vite at de foreløpig har lagt 6 egg i fryseren, men de hadde ikke avslutta det helt enda.
Så nå er jeg veldig letta og fornøyd :thumleft:cheers

Back
Topp