Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Ok det er bra. Jeg spør bare siden det er første gang for meg.Det er mange som får litt skjøre slimhinner av Crinone og lignende, så det er ikke unormalt å blø litt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok det er bra. Jeg spør bare siden det er første gang for meg.Det er mange som får litt skjøre slimhinner av Crinone og lignende, så det er ikke unormalt å blø litt!
Ok det er bra. Jeg spør bare siden det er første gang for meg.
Å nei Sa de noe om hvor cysten lå? Jeg bruker å ha en cyste som dukker opp i tide og utide, men den ligger ikke i veien så de bruker bare å la den være.Da fant de en kantet cyste på 19 mm.. så da blir vel alt stoppet....... Vi skulle reise på langtur idag så har blanda menopur klart med meg. Så lurt var det.. brått 8000 rett ut av vinduet
Krysser fingrene for at strekene tar seg opp i styrke og at spiren sitterHar fått veldig svak linje på testene de siste dagene. Inkl. i dag. Jeg er 11 dpo. Man ser den så vidt.
Jeg har ikke mistet håpet helt, men det ser ikke lyst ut dessverre. Blodprøve på mandag. Denne ventetiden fra innsett til blodprøve er desidert det verste med hele prosessen. Det slår til og med mine forferdelige uttak.
Har blasto på frys, men orker ikke tanken på å vente 3-4 måneder på innsett
Vanskelig å holde på håpet kjenner jeg. Minner veldig om forrige runde som endte i kjemisk.Krysser fingrene for at strekene tar seg opp i styrke og at spiren sitter
Hvorfor må du eventuelt vente 3-4 mnd på insett av blasto?
Uff, mange gode tanker sendes din veiVanskelig å holde på håpet kjenner jeg. Minner veldig om forrige runde som endte i kjemisk.
Jeg tok det bare for gitt at det var like lang ventetid på FET som på ferskforsøk på Riksen. Kan hende det går raskere, men de har jo alltid sprengt kapasitet, så jeg forbereder meg på det verste. Dette er enda en ulempe med å få hjelp offentlig
Huff! Håper strekene øker i styrke og at det går veienVanskelig å holde på håpet kjenner jeg. Minner veldig om forrige runde som endte i kjemisk.
Jeg tok det bare for gitt at det var like lang ventetid på FET som på ferskforsøk på Riksen. Kan hende det går raskere, men de har jo alltid sprengt kapasitet, så jeg forbereder meg på det verste. Dette er enda en ulempe med å få hjelp offentlig
Takk for det Jeg har ustabil syklus, så jeg må huske å spørre om styrt syklus, hvis dette ikke går veien. Takk for tipsUff, mange gode tanker sendes din vei
Og om det ikke skulle gå veien så håper jeg du kan få innsett raskt. Bruker å være litt kortere ventetid på FET da man ikke trenger like mye oppfølging. Spør om styrt syklus i så fall, så kan de planlegge når du skal ha innsett. Da slipper du i alle fall risikoen med at eggløsninga havner på feil dag.
Tusen takk Håper på et mirakel, og at HCG plutselig øker i helgen.Huff! Håper strekene øker i styrke og at det går veien
Etter tlf frem å tilbake mente de det var greit å at jeg skal begynne på menopur i morgen <3Å nei Sa de noe om hvor cysten lå? Jeg bruker å ha en cyste som dukker opp i tide og utide, men den ligger ikke i veien så de bruker bare å la den være.
Og du får vel refundert medisiner selv om forsøket blir avbrutt. Eller?
JaaaaaaaaEtter tlf frem å tilbake mente de det var greit å at jeg skal begynne på menopur i morgen <3
Så bra!!Etter tlf frem å tilbake mente de det var greit å at jeg skal begynne på menopur i morgen <3
Da håper vi at det var gullegget de satte inn og at spiren sitterJa da fikk jeg beskjed.. Det ble ingen på frys.. Bde utviklet seg ikke slik de burde.. Det vsr trist.. Jeg hadde håpet på ihvertfall 1 på frys så hadde en jeg kunne bruke om den jeg ruger på nå ikke går..
Ja da fikk jeg beskjed.. Det ble ingen på frys.. Bde utviklet seg ikke slik de burde.. Det vsr trist.. Jeg hadde håpet på ihvertfall 1 på frys så hadde en jeg kunne bruke om den jeg ruger på nå ikke går..
Det håper jeg og.. Det tar på både fysisk og psykisk det her. Og i tillegg er det privat i en klinikk i utlandet så alt koster så sinnsykt mye.. Vi har betalt rundt 60 lapper på kun 1 forsøk, medisiner, fly og hotell og så er mat og alt det utenom..
Nei vi får ikke offentlig hjelp. Derfor måtte gå privat.. Jeg prøver å holde motet oppe.. Men hvor stor er sannsynligheten for at jeg skla bli gravid på første innsett etter icsi? Sikkert ikke stor..Oj, ja, det var fryktelig mye penger! Håper dere får uttelling.
Ja, det er en veldig krevende prosess. Det var mer krevende enn jeg så for meg på forhånd, og jeg har ikke hatt innsett en gang. Kun uttak og den uendelige lange ventetiden for å se om det ble noe på frys.
Har dere ikke mulighet til å få offentlig forsøk senere om det ikke skal gå nå? Beklager om du allerede har skrevet om dette tidligere.
Nei vi får ikke offentlig hjelp. Derfor måtte gå privat.. Jeg prøver å holde motet oppe.. Men hvor stor er sannsynligheten for at jeg skla bli gravid på første innsett etter icsi? Sikkert ikke stor..