September 2021

Noen som har bilde av sine befruktede egg?jeg har ett bilde av blastoen som ble satt inn i meg.. Men jeg vet ikke om den ser bra ut eller ikke.. De på klinikken sa ihvertfall den vsr bra.. Vis vedlegget 365703
Den så bra ut den.
På Spiren forlate de til meg at det er veldig bra om den har en "blondekant", samt at det skal være en opphopning et sted.
Ser ut til at du har begge deler.

Håper så inderlig at lille klumpen fester seg og blir der frem til sommeren.. Du er vårt eneste håp lille venn :Heartbigred
IMG_20210911_212530.jpg

Hvordan er formen? Har du redusert synarela siden du har begynt med menopur?
Jeg har samme dose Synarela selv om jeg har begynt med sprøyter :wtf:
Jeg har halvert med synarela.. men nå kjenner jeg den cysta ganske så godt. Så blir spennende å se hvordan dagene blir fremover.. 412,5 var en grei dose men merket hverken stikk eller innsprøytning. Men nå setter jeg mye fragmin osv i jobb så er ganske vant til å både trekke opp å sette sprøyter :)

Så vidt jeg har forstått. Så skal den kanten bli morkake eller noe og det "glatte" inne blir fosteret? Eller er jeg helt på bærtur?
Ja, "klumpen" inni blir til fosteret, mens det ytre blir til morkaken, sammen med livmorslimhinnen.

Og noe blir visst til fostersekk og plommesekk også.

Tror jeg hadde fått et sammenbrudd om jeg ikke fikk redusere dosen med synarela ved sprøytestart:smiley-angry016 Kan jeg spørre om hva grunnen til det er? :)

Tror jeg hadde fått et sammenbrudd om jeg ikke fikk redusere dosen med synarela ved sprøytestart:smiley-angry016 Kan jeg spørre om hva grunnen til det er? :)

9 dpo, 10 dager (og 1 time :angelic:) siden ovitrelle. Har blitt grundig lurt av at ovitrelle har hengt i lenger enn 10 dager, men morgendagens test kommer til å bli veldig spennende føler jeg...
20210912_090542.jpg

10 dpo og blanda:( eller det er noe, men mye svakere enn i går så regner bare med det er rester fra ovitrelle. Sto heldigvis tidlig nok opp til å få grått litt fra meg før jeg måtte på jobb. Vet det er en liten sjanse for at testen fortsatt kan bli positiv, men jeg har alltid fått (tydelig) positiv test 10 dpo morgen når jeg har vært gravid...
20210913_064549.jpg

10 dpo og blanda:( eller det er noe, men mye svakere enn i går så regner bare med det er rester fra ovitrelle. Sto heldigvis tidlig nok opp til å få grått litt fra meg før jeg måtte på jobb. Vet det er en liten sjanse for at testen fortsatt kan bli positiv, men jeg har alltid fått (tydelig) positiv test 10 dpo morgen når jeg har vært gravid...
Vis vedlegget 365837
Å kjære Høsteple :(
Håper virkelig den går opp i styrke igjen! Det skal jo være din tur nå :Heartred
Masse gode klemmer din vei

Vis vedlegget 365837

Stor klem til deg ❤️❤️❤️❤️❤️ For min del er det ikke lett å se at 10 dpo er svakere enn 9, men du ser vel selve testene

Vis vedlegget 365837
Ååå, håper det snur :smiley-angelic001 :Heartred

Vis vedlegget 365837

Håper at HCG bare er litt tregere denne gangen, og at den snur veldig snart!
Stor klem til deg ❤️❤️❤️

Liten oppdatering. Fikk en telefon fra Riksen nå. HCG var visst på 1,9. Så det var ikke en kjemisk graviditet engang.
Rart at det slo ut på babyplan graviditetstest (ikke tidligtest).
Nå må jeg vente 2 måneder på FET.

Får heie på dere andre her mens jeg venter på neste innsett :)

Back
Topp