Håper detFørste dose astmamedisin tatt, spent på om det hjelper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detFørste dose astmamedisin tatt, spent på om det hjelper
Det hadde hvertfall forklart om hvorfor jeg ikke blir bedre av lungebetennelsenHåper det
Ja.Det hadde hvertfall forklart om hvorfor jeg ikke blir bedre av lungebetennelsen
Så bra!!!Ingen spredning!!! Da er prognosene veldig gode![]()
Så godt å høreIngen spredning!!! Da er prognosene veldig gode![]()
Håper du blir litt mindre stresset nå. Ellers er det innafor med en sykmelding hvis det blir for tøft. Helst før smellen kommerSå braIngen spredning!!! Da er prognosene veldig gode![]()
Merker at skuldrene senket seg ti hakk allerede nåSå godt å høreHåper du blir litt mindre stresset nå. Ellers er det innafor med en sykmelding hvis det blir for tøft. Helst før smellen kommer
![]()
kjenner at jeg er helt skjelven, begynte å gråte av lettelse i arbeidsbilen mellom to brukere da jeg leste meld fra ham 
Så godt når sånt virker!Imponert over barneforsikringen vi har, sendte unn melding, ti min etterpå hadde vi fått Mail om hvor vi kunne velge behandling og at behandling ble dekket
Merker at skuldrene senket seg ti hakk allerede nåhan har jo en vei å gå, men legene var veldig optimistiske
kjenner at jeg er helt skjelven, begynte å gråte av lettelse i arbeidsbilen mellom to brukere da jeg leste meld fra ham
![]()
Ja veldig greitSå godt når sånt virker!
Ja why not...Sitter og lurer på om jeg skal søke en jobb i politiet, jeg kan trenge litt intervju trening![]()
Greit nok at jeg er flink i jobben min, men når jeg kommer til intervju mister jeg all selvtillit og ting går skitt.Ja why not...må bytte beite etterhvert her
Det går nok braHjemmebesøk imorgen da![]()
Jeg skravler meg som regel bort jegGreit nok at jeg er flink i jobben min, men når jeg kommer til intervju mister jeg all selvtillit og ting går skitt.
Tenker litt at øvelse gjør mester![]()