September 2020

Så godt å høre:Heartred Håper du blir litt mindre stresset nå. Ellers er det innafor med en sykmelding hvis det blir for tøft. Helst før smellen kommer;)
Merker at skuldrene senket seg ti hakk allerede nå :p han har jo en vei å gå, men legene var veldig optimistiske :happy: kjenner at jeg er helt skjelven, begynte å gråte av lettelse i arbeidsbilen mellom to brukere da jeg leste meld fra ham :Heartred

Imponert over barneforsikringen vi har, sendte unn melding, ti min etterpå hadde vi fått Mail om hvor vi kunne velge behandling og at behandling ble dekket

Imponert over barneforsikringen vi har, sendte unn melding, ti min etterpå hadde vi fått Mail om hvor vi kunne velge behandling og at behandling ble dekket
Så godt når sånt virker!

Merker at skuldrene senket seg ti hakk allerede nå :p han har jo en vei å gå, men legene var veldig optimistiske :happy: kjenner at jeg er helt skjelven, begynte å gråte av lettelse i arbeidsbilen mellom to brukere da jeg leste meld fra ham :Heartred

Så godt å høre.

Sitter og lurer på om jeg skal søke en jobb i politiet, jeg kan trenge litt intervju trening :P

Og så var jeg så dum at jeg ringte på den stillingen jeg vurderer å søke på bare for å få meg litt intervjutrening.
Den ble brått veldig interessant, og han jeg pratet med sa rett ut at det de var på jakt etter var en person med min bakgrunn og oppfordret på det sterkeste til å søke...

Back
Topp