September 2020

Tror det gikk bra. Fikk se hu under mat og lek. Fikk se at hu er veldig knyttet til oss, og at vi leser hennes signaler godt. Vi følger jo hennes behov.
Det høres jo bra ut

Håper det ikke er lenge til dere hører fra dem, slippe å gå og vente
 
Kommer nok til å sende inn en søknad.
Tror ikke i utgangspunktet jeg kommer til å få den, men kan liksom ikke la være å søke på en tilsynelatende perfekt stilling som er utlyst med lønnsrammen 650.000-820.000 i året :p
Kan liksom ikke overse den, synes jeg.
Søk ja!
 
Godt å høre, tenker på deg. Selv småhangler jeg jo bare og synes det er irriterende å fortsatt hoste, men så tenker jeg "men jeg er heldigvis ikke SÅ dårlig" og kommer på deg.
Småhangling over lang tid er slitsomt og irriterende
 
Småhangling over lang tid er slitsomt og irriterende
Det er det. Jeg har jo ikke sluttet å hoste, så reelt har, i varierende grad, jeg og minstemor må hostet i hhv 3,5 og 4 uker.
 
Jeg kjenner at jeg er rimelig lei av disse 10.000 skrittene og skal være så glad når jeg kommer i mål. Jeg er ca halvveis, og vi er litt over halvveis i tid, skal gå til 13.10 og jeg har ca 200.000 skritt igjen å gå.
 
To hundre tusen skritt. Det er rimelig mange skritt.

Ja. Bare noen og 5000 bak å være ajour, men fortsatt skal jeg ha 10 000 (pluss litt for å bli ajour) i 19 dager til og jeg et sliten og lei.

Svømming skal jeg prøve å få gjort en gang til, det vil hjelpe. Må bli nå på tirsdag da, for uken etter er det høstferie og da skal jeg levere ungene hos mamma på vei til jobb. Harmonerer ikke med å dra tidig for å svømme før jobb. Om jeg får gjort det neste uke avhenger litt av mannens møter og mine fridager, vi får se.

Jeg får gå mine 10600 hver dag i tilfelle jeg ikke får svømt.
 
To hundre tusen skritt. Det er rimelig mange skritt.

Ja. Bare noen og 5000 bak å være ajour, men fortsatt skal jeg ha 10 000 (pluss litt for å bli ajour) i 19 dager til og jeg et sliten og lei.

Svømming skal jeg prøve å få gjort en gang til, det vil hjelpe. Må bli nå på tirsdag da, for uken etter er det høstferie og da skal jeg levere ungene hos mamma på vei til jobb. Harmonerer ikke med å dra tidig for å svømme før jobb. Om jeg får gjort det neste uke avhenger litt av mannens møter og mine fridager, vi får se.

Jeg får gå mine 10600 hver dag i tilfelle jeg ikke får svømt.
200.000 skritt på hvor lenge?
 
200.000 skritt på hvor lenge?
Innen 13. Oktober. Jeg er ikke helt sikker på om det er før 13. Eller inkl 13.

Men deromkring.

Så det er bare litt over 10000 pr dag. Jeg er bare så lei. Sliten og lei. Lei av å gå forran tv'n, som oftere og oftere er det jeg gjør. Rett og slett fordi jeg ikke har lyst å gå ut i regnvær etter 20-21 på kveldene. Jeg er en anelse mørkredd også, irrasjonelt nok, i tillegg til å være sofagris.
Jeg vil heller sitte å strikke babyteppe til nevøen min, jeg vil spille sims, jeg vil surfe på nett. Sparke liv i julebloggen. Huset trenger at jeg bretter klær. Ca alt annet.

Jeg setter på en halvdårlig film på Netflix når jeg har fått de to yngste i seng og går og går til jeg er gått langt nok. Sender eldste i seng underveis. Ser det siste drøye kvarteret av filmen fra sofaen og går og legger meg. Gjenta neste dag.

I går gikk jeg en liten time ute mens mellomste var på trening. Det gjorde godt.
 
Last edited:
To hundre tusen skritt. Det er rimelig mange skritt.

Ja. Bare noen og 5000 bak å være ajour, men fortsatt skal jeg ha 10 000 (pluss litt for å bli ajour) i 19 dager til og jeg et sliten og lei.

Svømming skal jeg prøve å få gjort en gang til, det vil hjelpe. Må bli nå på tirsdag da, for uken etter er det høstferie og da skal jeg levere ungene hos mamma på vei til jobb. Harmonerer ikke med å dra tidig for å svømme før jobb. Om jeg får gjort det neste uke avhenger litt av mannens møter og mine fridager, vi får se.

Jeg får gå mine 10600 hver dag i tilfelle jeg ikke får svømt.
Det tror jeg du klarer fint! :)
 
Lei, lei, lei, men 10216 skritt.
 
Innen 13. Oktober. Jeg er ikke helt sikker på om det er før 13. Eller inkl 13.

Men deromkring.

Så det er bare litt over 10000 pr dag. Jeg er bare så lei. Sliten og lei. Lei av å gå forran tv'n, som oftere og oftere er det jeg gjør. Rett og slett fordi jeg ikke har lyst å gå ut i regnvær etter 20-21 på kveldene. Jeg er en anelse mørkredd også, irrasjonelt nok, i tillegg til å være sofagris.
Jeg vil heller sitte å strikke babyteppe til nevøen min, jeg vil spille sims, jeg vil surfe på nett. Sparke liv i julebloggen. Huset trenger at jeg bretter klær. Ca alt annet.

Jeg setter på en halvdårlig film på Netflix når jeg har fått de to yngste i seng og går og går til jeg er gått langt nok. Sender eldste i seng underveis. Ser det siste drøye kvarteret av filmen fra sofaen og går og legger meg. Gjenta neste dag.

I går gikk jeg en liten time ute mens mellomste var på trening. Det gjorde godt.
Det klarer du helt fint.

Jeg burde har 120.000 skritt til før 1. oktober...
 
Det klarer du helt fint.

Jeg burde har 120.000 skritt til før 1. oktober...
Du er jo ram på skritt og kan komme til å klare det også.

Jeg vet at jeg klarer det. Jeg er bare drittlei. Hadde lyst å bare legge meg i går på 6000-og-noe, men å legge 4000 til på etterslepet ville jeg ikke. Så enda en halvdårlig film på Netflix, av typen som "var det en bok hadde de solgt den på Narvesen. Fra harlequin". Sånn at du vet hva som kommer til å skje og litt enkle løsninger så bli det happy ending.

Men jeg fikk mine drøyt 10 000.
Jeg er bare slett ikke bitt av basillen, jeg kommer ikke til å fortsette etter kampanjen.
 
Men god morgen, det er fredag!
 
Du er jo ram på skritt og kan komme til å klare det også.

Jeg vet at jeg klarer det. Jeg er bare drittlei. Hadde lyst å bare legge meg i går på 6000-og-noe, men å legge 4000 til på etterslepet ville jeg ikke. Så enda en halvdårlig film på Netflix, av typen som "var det en bok hadde de solgt den på Narvesen. Fra harlequin". Sånn at du vet hva som kommer til å skje og litt enkle løsninger så bli det happy ending.

Men jeg fikk mine drøyt 10 000.
Jeg er bare slett ikke bitt av basillen, jeg kommer ikke til å fortsette etter kampanjen.
Vi får se, jeg trenger et gjennomsnitt på 20.307 skritt til og med onsdagen for å klare det...
 
Back
Topp