September 2020

Og så var jeg så dum at jeg ringte på den stillingen jeg vurderer å søke på bare for å få meg litt intervjutrening.
Den ble brått veldig interessant, og han jeg pratet med sa rett ut at det de var på jakt etter var en person med min bakgrunn og oppfordret på det sterkeste til å søke...
Spennende da :D
 
Og så var jeg så dum at jeg ringte på den stillingen jeg vurderer å søke på bare for å få meg litt intervjutrening.
Den ble brått veldig interessant, og han jeg pratet med sa rett ut at det de var på jakt etter var en person med min bakgrunn og oppfordret på det sterkeste til å søke...
Wow
 
Og så var jeg så dum at jeg ringte på den stillingen jeg vurderer å søke på bare for å få meg litt intervjutrening.
Den ble brått veldig interessant, og han jeg pratet med sa rett ut at det de var på jakt etter var en person med min bakgrunn og oppfordret på det sterkeste til å søke...

Spennende.

Har du lyst på jobben, eller bare intervjutreningen?
 
Hjemmebesøk ferdig. Sliten. Kan jeg sove nå?

JEg skulle akkurat inn og si "lykke til med hjemmebesøk i dag", men så var det tidlig altså. Svært tidlig!

Håper det gikk bra.

Sove er sikkert ikke dumt
 
Joda den kommer seg litt etter litt:)

Godt å høre, tenker på deg. Selv småhangler jeg jo bare og synes det er irriterende å fortsatt hoste, men så tenker jeg "men jeg er heldigvis ikke SÅ dårlig" og kommer på deg.
 
JEg skulle akkurat inn og si "lykke til med hjemmebesøk i dag", men så var det tidlig altså. Svært tidlig!

Håper det gikk bra.

Sove er sikkert ikke dumt
Ja tidlig. Knapt nok stått opp. Håper det gikk bra...
Så hvertfall at frøkna er veldig knyttet til oss og at vi følger hennes behov og leser hennes signaler godt
 
Back
Topp