Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bare så innmari mange, endel er allerede tart med på hytta, noe har vi kvittet oss med.Brettspill ville jeg ikke kvittet meg med. De vi vokste opp med har barnebarna glede av nå.
Hva er normalt?Fint å vite at det er normalt.
Frøkna datt og slo seg, så har Donald kul i panna. Og vi har hjemmebesøk på torsdag.Hva er normalt?
Hehe..Frøkna datt og slo seg, så har Donald kul i panna. Og vi har hjemmebesøk på torsdag.
Mhm. Så det bekymrer meg jo.Men alt med dette bekymrer meg.Hehe..
Og de små får bare så store kuler, ser helt forferdelig ut.
Helt normalt, vært gjennom det der noen ganger
Ikke bekymr deg, det er helt normaltMhm. Så det bekymrer meg jo.Men alt med dette bekymrer meg.

Fordi det er streik og da tas det ikke hensyn til sånt
Greit, jeg skjønner at buss sjåførene streiker.
Jeg skjønner at mange bussruter er innstilte.
Men hvorfor i h*** innstiller de skolebussen, er jo ikke akkurat som om barna kan hive seg i bilen og kjøre til skolen heller.
Hvorfor lar de det gå utover barna
Jeg skjønner jo at det er streik, men syns likevel at når de likevel ikke tar ut alle rutene bør de ta hensyn til barnaFordi det er streik og da tas det ikke hensyn til sånt
De burde jo kunne det.Jeg skjønner jo at det er streik, men syns likevel at når de likevel ikke tar ut alle rutene bør de ta hensyn til barna
Sånn fungerer det ikke, da ville nok litt av vitsen vært borte.Jeg skjønner jo at det er streik, men syns likevel at når de likevel ikke tar ut alle rutene bør de ta hensyn til barna
Namnam. Burde kanskje ikke latt de stå ute. (Sønnen altså)
Blitt småforkjøla og skal ta den beryktede testen i dag. Sjefen ble sur og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Føler jeg nesten bare burde møtt opp på kveldsvakt i dag og drite i brukerne våre for jeg hørtes jo ikke syk ut.
Lykke tilBlitt småforkjøla og skal ta den beryktede testen i dag. Sjefen ble sur og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Føler jeg nesten bare burde møtt opp på kveldsvakt i dag og drite i brukerne våre for jeg hørtes jo ikke syk ut.