Wow, kjip sjef.Blitt småforkjøla og skal ta den beryktede testen i dag. Sjefen ble sur og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Føler jeg nesten bare burde møtt opp på kveldsvakt i dag og drite i brukerne våre for jeg hørtes jo ikke syk ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, kjip sjef.Blitt småforkjøla og skal ta den beryktede testen i dag. Sjefen ble sur og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Føler jeg nesten bare burde møtt opp på kveldsvakt i dag og drite i brukerne våre for jeg hørtes jo ikke syk ut.
Jeg føler meg nå som en som som «skulker» jobb fordi jeg ikke hørtes syk ut nok for henne. Hun har faktisk bedt en kollega komme på jobb hvis hun følte seg bra, selv om hun ikke hadde fått svar på testen enda.Altså, seriøst, sånn aln ikke en sjef oppføre seg. Lista for å holde seg hjemme SKAL VÆRE lav nå for tiden, det er det nasjonale retningslinjer som sier.
Takk. Hun er kjip jaLykke til
Sjefen høres kjip ut
Mhm.Wow, kjip sjef.
Da bryter vel den sjefen reglene som er per idag da, mtp det hun sa til kollegaen din.Mhm.
Kjedelig med sånne sjeferTakk. Hun er kjip ja
Ja. Nå sa kollegaen min ganske greit ifra at hun selvfølgelig venter til svaret på testen.Da bryter vel den sjefen reglene som er per idag da, mtp det hun sa til kollegaen din.
Det er en grunn til at jeg unngår henne til enhver tid.Kjedelig med sånne sjefer
Det burde igrunnen rapporteres oppover i systemet sånne oppfordringer til å bryte karantenen.Det er en grunn til at jeg unngår henne til enhver tid.
Absolutt. Kollegaen min var rimelig irritert. Heldigvis er vi andre opptatt av de rundt oss og ønsker ikke å spre smitte.Det burde igrunnen rapporteres oppover i systemet sånne oppfordringer til å bryte karantenen.
Oi, sånne overraskelser passer ikke alltid, men håper der blir greitVi får plutselig besøk på onsdag og resten sv uken , det passet liksom ikke helt denne uken
Passer absolutt ikke, hele andre etasje står påOi, sånne overraskelser passer ikke alltid, men håper der blir greit
Huff da.Passer absolutt ikke, hele andre etasje står på
Hodet , jeg er fortsatt syk, mannen har hjemmekontor så dette blir spennende. Yeye det går vel dette også
TakkHuff da.
Lykke til
Krysser fingrene for ikke mer hosteJeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg SKAL IKKE begynne å hoste mer!
Jeg skal i svømmehallen og ta inn halvparten av etterslepet i dytt - konkurransen i morgen tidelig.
Krysser fingreneJeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg SKAL IKKE begynne å hoste mer!
Jeg skal i svømmehallen og ta inn halvparten av etterslepet i dytt - konkurransen i morgen tidelig.
Straks klar. Det åpner 7 og tar et kvarter ca å kjøre, så nå stikker jeg straks.Krysser fingrene