September 2020

Altså, seriøst, sånn aln ikke en sjef oppføre seg. Lista for å holde seg hjemme SKAL VÆRE lav nå for tiden, det er det nasjonale retningslinjer som sier.
Jeg føler meg nå som en som som «skulker» jobb fordi jeg ikke hørtes syk ut nok for henne. Hun har faktisk bedt en kollega komme på jobb hvis hun følte seg bra, selv om hun ikke hadde fått svar på testen enda.

Vi får plutselig besøk på onsdag og resten sv uken , det passet liksom ikke helt denne uken​

Vi får plutselig besøk på onsdag og resten sv uken , det passet liksom ikke helt denne uken​
Oi, sånne overraskelser passer ikke alltid, men håper der blir greit

Oi, sånne overraskelser passer ikke alltid, men håper der blir greit
Passer absolutt ikke, hele andre etasje står på
Hodet , jeg er fortsatt syk, mannen har hjemmekontor så dette blir spennende. Yeye det går vel dette også

Passer absolutt ikke, hele andre etasje står på
Hodet , jeg er fortsatt syk, mannen har hjemmekontor så dette blir spennende. Yeye det går vel dette også
Huff da.

Lykke til

Jeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg SKAL IKKE begynne å hoste mer!

Jeg skal i svømmehallen og ta inn halvparten av etterslepet i dytt - konkurransen i morgen tidelig.

Jeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg skal ikke begynne å hoste mer. Jeg SKAL IKKE begynne å hoste mer!

Jeg skal i svømmehallen og ta inn halvparten av etterslepet i dytt - konkurransen i morgen tidelig.
Krysser fingrene for ikke mer hoste

Krysser fingrene
Straks klar. Det åpner 7 og tar et kvarter ca å kjøre, så nå stikker jeg straks.

Det er tøft å komme seg opp og ut så tidlig for en som vanligvis låser døra etter at ungene har syklet til skolen, men der er en god start på dagen, sliten på en god måte.

Og så dagskvoten med skritt i boks før jobb. Alt jeg går etter tar av etterslepet

Back
Topp