September 2020

Brettspill ville jeg ikke kvittet meg med. De vi vokste opp med har barnebarna glede av nå.

:angry4:angry4:angry4
Greit, jeg skjønner at buss sjåførene streiker.
Jeg skjønner at mange bussruter er innstilte.

Men hvorfor i h*** innstiller de skolebussen, er jo ikke akkurat som om barna kan hive seg i bilen og kjøre til skolen heller.
Hvorfor lar de det gå utover barna

:angry4:angry4:angry4
Greit, jeg skjønner at buss sjåførene streiker.
Jeg skjønner at mange bussruter er innstilte.

Men hvorfor i h*** innstiller de skolebussen, er jo ikke akkurat som om barna kan hive seg i bilen og kjøre til skolen heller.
Hvorfor lar de det gå utover barna
Fordi det er streik og da tas det ikke hensyn til sånt

God morgen :)
Kaldt igjen i dag kjenner jeg, var jo så deilig i går.
Bilen skal på verksted i dag, det er vel eneste planen, kengubarnet sykler hjem som vanlig , godt gan har drevet med det i hele høst nå som busssjåførene streiker , noe godt kom ut av coronaen også ettersom de ville færrest mulig skulle ta buss

Blitt småforkjøla og skal ta den beryktede testen i dag. Sjefen ble sur og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Føler jeg nesten bare burde møtt opp på kveldsvakt i dag og drite i brukerne våre for jeg hørtes jo ikke syk ut.

Blitt småforkjøla og skal ta den beryktede testen i dag. Sjefen ble sur og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Føler jeg nesten bare burde møtt opp på kveldsvakt i dag og drite i brukerne våre for jeg hørtes jo ikke syk ut.

Altså, seriøst, sånn aln ikke en sjef oppføre seg. Lista for å holde seg hjemme SKAL VÆRE lav nå for tiden, det er det nasjonale retningslinjer som sier.

Lykke til
Sjefen høres kjip ut

Back
Topp